Onvoldoende

1 review over Hotel Podere Luigi Einaudi in het Nederlands

Nooit meer.

H. vd Broek, 18-7-2012

Hadden half jaar van tevoren geboekt via reisorganisatie. Op site stond op het hoofdterrein, naast vakantiewoning, tuin, wifi, terras en zwembad. Bij aankomst reed eigenaresse zonder iets te zeggen weg, wij bleken haar te moeten volgen. Terrein af, berg naar beneden, naar een ander huis bij het dorp, zonder zwembad. Aangegeven dat dit niet klopte, volgens haar wel. Wifi was niet aangesloten, we bleken 1e bewoners. Wederom aangegeven, volgens haar wel wifi en moest goed zijn. Kom maandag maar terug. Niet mee akkoord gegaan. Bleek dat er toch een reparateur moest komen, was allemaal nog niet in orde. Reisorganisatie gaf geen gehoor aan de klacht, verwees ons gelijk door. Eigenaresse hield vol dat het maar 200 meter naar zwembad was!! Was 1,4 km met de auto bergop!! Huis lag buiten terrein. Een looppad steil de berg op, min 20 min. Wij zijn uiteindelijk na 2 dagen weggegaan! Nooit meer Poderi Einaudi (leugens en onvriendelijk) en nooit meer deze reisorganisatie (helpen niet verder)
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Podere Luigi Einaudi in Dogliani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Podere Luigi Einaudi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Podere Luigi Einaudi scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.