7,3

33 reviews over Camping Italia Lido in het Nederlands

supercamping!

Marian, 15-8-2017

echte Italiaanse familie-camping. De Campingbeheerders/personeel doen hun uiterste best om de gast het naar de zin te maken. zeer vermakelijk animatie-team en heerlijk en goedkoop eten in het restaurant .Het ontbijt kan je kopen bij de bar en is supervers.Er heerst een gezellige sfeer op de camping en een goede mix van gasten , van jong tot oud is er te vinden.In de omgeving is er voldoende te zien en te doen(vergeet vooral niet om Milaan te bezoeken). Aan het meer was het goed toeven met uitzicht op de voorbij varende boten en heerlijk helder water, met een drijvend zwembad, wat wil een mens nog meer?
Gereisd familie in juli 2017

Niet hondvruendelijk en slordig. Wel zeer vruendel

Poepeltje, 15-7-2017

Deze camping ligt wel mooi aan het meer, maar helaas omdanks hun website waarop op de home page staat hondvriendelijk.....is dit totaal niet het geval. De kosten per hond zijn 5 Euro per dag en daar voor mochten ze niet in het meer zwemmen of op het strandje komen, continue aan de Mijn zitten op de kleine kampeer plaats. de honden zone waar ze uitgelaten konden worden kon een klein hondje net een draai maken. Dus waarom ze dit op Hun website plaatsen....ik kan geen andere reden be denken dan geld. Kinderen betalen ook ditzelfde bedrag per dag maar krijgen daarvoor een meer een zwembad een voetbal veld een speeltent douches wcs en aandacht. Verder een slordige camping met kleine plekken.
Gereisd met partner in juli 2017

Fijne week gehad.

Jolanda Smale, 4-8-2016

Erg vriendelijke eigenaren. Mooie lodgetent (incl. toilet en douche ) met uitzicht op t water en we konden onze boot de hele week aan de steiger leggen, ideaal! Goed restaurant!

Erg rustige camping voor de kinderen maar in combinatie met een week Gardameer helemaal goed!

Gereisd familie in juli 2016

Onverwachts goed!

Jetty, 1-8-2016

Camping Italia lido was een onverwachte verrassing! Wij, ouder echtpaar, waren absoluut niet van plan om aan één van de drukke meren te gaan staan in het hoogseizoen. Per ongeluk namen we de verkeerde afslag en waren het rijden met onze camper even zat. De dichtstbijzijnde camping was al snel gevonden en bleek aan het meer te liggen. Tot onze verbazing was er plaats en werden we door zeer vriendelijke medewerkers naar onze plek gewezen waarna de eigenaar zelf ook nog even kwam checken of we wel goed stonden. Byzonder gastvrij en behulpzaam! Één nacht geboekt om de volgende dag weer gauw verder te kunnen! Dat zijn er 4 geworden en geen minuut spijt van gehad! Eigenaar en zijn vrouw plus staf doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Pendelservice naar Arona is handig en gaat wanneer jij dat wilt. 5 euro pp. Retour!

Grazie mille, Antonio, tu moglie e staff!

Gereisd met partner in juli 2016

Tegenvaller

Moo, 14-8-2015

Zonde aardige eigenaars en personeel ook schone camping goed sanitair en eetgelegenheid maar ligging van de camping slecht

Door de vele uiteenlopende recensies wisten we niet zo goed wat we moesten verwachten

na om het meer te zijn gereden hebben wij besloten om daar niet te blijven en toch naar het gardameer te rijden

Wij hadden een Camping plaats was wel ruim en was ook totaal niet druk niet zoals wij het gewent zijn strand foto's zijn heel erg gephotoshop staat een flatgebouw en botenhuis wat niet op foto's staat is ook maar heel klein water met veel waterplanten en bootjes ook is de weg naar de camping een ramp en een discotheek op de zaterdagavond aan de overkant ..zonde ...maar NOOIT meer snap nu ook niet waar de hele goede reacties vandaan komen

Gereisd met partner in juli 2015

Nooit meer, wat een saaie camping

Anne-Marie , 30-7-2015

Ontzettend vriendelijk personeel, super goed eten voor weinig geld, dit is ook het enige positieve wat ik er over kan zeggen!

Kleine staan plaatsen, je zit op de buren hun lip!

Strand is heel klein, honden mogen d'r niet op, hiermee moet je naar naastgelegen strand wat vol schelpen en stenen ligt, hier worden ze doodongelukkig van want doet heel pijn aan de pootjes!

Sanitair word slecht bijgehouden, ook te weinig douche en wctjes, animatie slaat echt nergens op, ook niet echt uit nodigend coor kinderen, elke avond t zelfde en overdag zit de animatie uit hun neus te eten zo enthousiast zijn de kinderen hier!

Waardeloos dus maar goed, wat wil je voor die prijs, staanplaats is erg goedkoop

Gereisd met partner in juli 2015

Waar je nog klant bent!

Peter van tilburg, 23-7-2015

Heerlijke kleine camping, inderdaad Italiaans maar daar ga je ook naar toe toch!?

Eigenaars weten echt wat een klant is, boot in t water en eruit voor €10, heb wel 5 of 10 voddige meegemaakt.

Kan vanaf hier twee kanten langs Lago.

Eten is prima voor super prijzen, pizza voor 5 tot 6 EURo en heerlijke koffie voor 1,20€ waar vindt je dat nog!?

De huisjes te boeken zijn nieuw en niet zo benauwd als een stacaravan.

Heel veel gewone mensen zonder blablablabla als gasten.

Echt een aanrader!

Gereisd familie in juli 2015

Nog nooit zo'n saaie camping meegemaakt

marlies , 19-7-2015

Stacaravan was vrij nieuw en compleet, niks mis mee.

Airco moet apart betalen 6E per gebruikte dag! Wel veel voor een stacaravan die al aan de prijs is, dit zou incl moeten zijn.

Campingeigenaar vriendelijk en behulpzaam.

Camping was saai, weinig vertier, animatieprogramma elke dag hetzelfde en niet Nederlands sprekend.

Het strandje lijkt heel wat op foto's maar is erg klein en niet geschikt voor kleine kinderen. Water is snel diep en is veel zeewier. Camping heeft geen eigen zwembad wat echt een gemis is. Camping heeft geen eigen winkeltje en broodjes kunnen gehaald worden bij de dichtstbijzijnde supermarkt (op korte afstand).

Restaurantje is prima, goed eten voor weinig geld.

Samengevat: een kleine camping met weinig vertier, gaf ons weinig vakantiegevoel. Wij zijn eerder vertrokken. Voor ons nooit mee !

Gereisd familie in juli 2015

nooit meer

hhj_groenewegen, 9-10-2014

Wat een foute plek. Achter een groot industrie cq winkelgebied, geen leuk dorpje in de buurt. Het strandje ziet er op de site mooi uit maar is in werkelijkheid erg klein en vol met bootjes. Veel waterplanten. In de omgeving zijn er een paar andere strandjes waarvoor je moet betalen.

Receptie spreekt slecht engels en de wifi is duur.

wij stonden achter op de camping tussen de vaste plekken. Niet zo gezellig. Het sanitair was oud en vies. Twee gemengde douches, met muntjes, 1 normale wc en twee hurktoiletten. Vooraan op de camping heb je veel overlast van muziek en animatie.

Italie staat bekend om de kleine campingplekken maar hier sta je echt op elkaar.

De pizza is wel lekker.

Verder word je opgegeten door de muggen.

Gereisd familie in juli 2014

Heerlijke gezinscamping aan rivier met zandstrand

Bent, 28-8-2014

Wij zijn hier geweest van half juli tot eind juli 2014. Vriendin, ik en dochter van 4,5. Kende deze camping nog niet, maar na lang zoeken toch maar geboekt. Een van de weinig zandstranden aan Lago Maggiore.

Erg vriendelijke en behulpzame eigenaar +vrouw, spreken iets minder tot geen Engels maar de receptie wordt bemand door een jongedame die ruim voldoende Engels spreekt. Mooie rustige plekken aan de voorste 2 laantjes. Ruim genoeg ook en uitzicht op de rivier. Heerlijk zandstrandje en de pizza's.....waaaah echt super! Sowieso was het eten qua prijs/kwali erg goed.

Camping was schoon, opgeruimd en eigenaar liep regelmatig over de camping om alles in de gaten te houden. Beetje veel boten aan het water, op het einde, maar geen last van gehad verder op het strand.

Prachtige plekken, schoon en goed sanitair, na bezoek zelf schoonspuiten ook mogelijk met doucheslangen. Ik ga geen kleine negatieve zaken noemen, want dat zou een verkeerd beeld geven. Topcamping.

Gereisd familie in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Italia Lido** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Italia Lido in Castelletto Sopra Ticino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Italia Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Italia Lido scoort een 7.34 uit 10 op basis van 45 reviews.