Vakantiehuis Agriturismo Bricco Ottavio

Asti
Vakantiehuis Agriturismo Bricco Ottavio
Agriturismo Bricco Ottavio

1 review over Vakantiehuis Agriturismo Bricco Ottavio in het Nederlands

Schitterende locatie met mooi zwembad

Marco, 5-8-2015

Dit is een schitterende locatie en een mooi huis. De ligging op de heuvel zorgt voor een mooi uitzicht. Het zwembad is heerlijk om te gebruiken. De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en behulpzaam en gaven de nodige tips voor bezoekjes in de omgeving. We werden getrakteerd op tomaten, komkommer, courgette uit hun eigen tuin. De woning is zo goed als nieuw. Wij hebben bijna de hele woning tot onze beschikking gehad, één kamer hadden wij niet nodig en hebben wij ook niet hoeven huren. Het gebied is nog onbekend voor de massa toeristen en met een paar woorden Italiaans en Engels kom je in Piëmont al een heel eind. Wij hebben vanuit deze locatie het gebied verder bezocht. Turijn is op 35 auto minuten verwijderd, tip voor een bezoek, naast het schitterende centrum ook de Oval Lingotto.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Agriturismo Bricco Ottavio in Asti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Agriturismo Bricco Ottavio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Agriturismo Bricco Ottavio scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.