Hotel City Hotel ****

City Hotel
6,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel City Hotel bij:

3 reviews over Hotel City Hotel in het Nederlands

Prima, wel groot verschil in kamers en personeel

fam. Brink, 12-5-2013

Wij hebben hier overnacht op doorreis naar Toscane.

De dame van de receptie bij aankomst was niet vriendelijk, haar collega's bij het ontbijtbuffet en vertrek daarentegen waren zeer hartelijk.

De deluxe kamer op de 6e etage was goed, maar de standaard tweepersoonskamer op de 4e etage was duidelijk van mindere kwaliteit. Behang zat los, douchen in de badkuip.

Ontbijt buffet was prima verzorgd.

Er is een afgesloten parkeerplaats onder het hotel, wat erg fijn is als je auto vol vakantiebagage ligt.

Verder prima hotel voor 1 nacht als je op doorreis bent naar Toscane.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Wat oudbollig hotel, niet echt modern

Jan, 26-6-2012

Gelegen in het centrum van Varese, met het station in de buurt is Milaan binnen een klein uurtje makkelijk te bereiken. De kamers zijn somber maar schoon. Het eten niet spectaculair, De receptie is vriendelijk en behulpzaam, prima overnachtingshotel. Eigen parkeerplaats en gratis internet in de lobby.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Slechte service!

nadja1_7, 2-6-2012

Een aantal weken voor aankomst per email gevraagd of er fietsen beschikbaar waren. Volgens receptie waren ze aanwezig. Bij aankomst gevraagd of we de volgende de fietsen konden huren. Antwoord geen probleem natuurlijk. De volgende dag werkten alle electric fietsen niet. We werden naar buiten verwezen naar OV fietsen maar die konden we alleen voor een jaar huren. Via tourist office kregen we info over fietsen huren in de buurt bij het meer van Varese. De volgende dag om 22.00 kregen we van het hotel te horen dat de fietsen gerepareerd waren. Helaas we zouden de volgende ochtend vertrekken. Bij het uitchecken gaf men aan dat als we terug zouden komen we het incident konden melden en dan wellicht een korting op de fietshuur zouden ontvangen. Wat een service!!!!
Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel City Hotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Hotel in Varese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Hotel scoort een 6.43 uit 10 op basis van 3 reviews.