Hotel Bazzoni & du Lac ***

5,9

38 reviews over Hotel Bazzoni & du Lac in het Nederlands

DIT NOOIT MEER !!!!

Fam. de Beer, 20-8-2016

Zeer gedateerd hotel, niet aan te raden om heen te gaan alles veel te oud !!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit weer!!

Ilona, 4-8-2015

Enorm gedateerd hotel wat nodig een opknapbeurt kan gebruiken. De kamer was erg klein en sober. Vloer was nodig aan vervanging toe, kraakte constant! Alleen de douche was zeer recent opgeknapt, dit zag er prima uit. Parkeergelegenheid is de buurt is (in het hoogseizoen) drama!!! Wanneer de gratis parkeerplek bij villa Carlotta vol is dan wordt lastig om je auto te parkeren. Uitzicht vanuit het hotel is prachtig. Aan de overzijde zit een opstapplaats voor de boot naar diverse plaatsen. Dat is dan ook echt her enige... Gezien de prijs die je betaald vind ik dit hotel echt drama!
Gereisd met partner in juli 2015

supermooie ligging, goede prijs/kwaliteit .

Willem van Veelen, 12-7-2015

Kamer wat sober ingericht maar prima te doen, met aan de voorzijde een klein balkon (2 stoelen en een tafel). Een prachtig uitzicht over het meer. De aanlegsteiger van de ferry's is direct voor het hotel en je kunt van hier alle kanten op met de diverse aanmerende boten. Formulier dienstregeling bij loket te verkrijgen. Parkeren auto is gratis bij Villa Charlotta (op 500 m.) Lekker wandelingetje langs meer. Klein zwembad, wel veel mogelijkheden om te zonnen, zelfs op dakterras. Ontbijt en diner zijn in een zaal of buiten beiden met uitzicht op het meer. Ontbijt is goed. Alleen geen broodjes, maar sneetjes wit/bruin stokbrood. Veel vers fruit. Diner zeer uitgebreid. Keuze uit veel voorgerechten, saladebuffet, vijf menu's en enorm uitgebreid (en goed) dessert. Met smaak en kwaliteit is niks mis. Je kon zowel binnen als buiten zitten. Wifi (gratis) ontvangst was alleen mogelijk in de lobby, op de kamers niet.
Gereisd met partner in juni 2015

Traditioneel hotel

Sonja Rovers-Siebers, 7-7-2015

Bazzoni is een prachtig oud hotel. Wij hadden een redelijke kamer met gerenoveerde badkamer en een prachtig groot hoek terras met uitzicht over het meer. Dat was prachtig en we zagen dan ook diverse boten en hadden een leuk uitzicht over de wandelpromenade. Minpunt was het veel te kleine bed en doorgezakte spiraal. Eten was redelijk en ontbijt was prima.
Gereisd met partner in juni 2015

Slechtste hotel ooit

Michel & Ilona, 3-4-2014

Hotel Bazzoni & du Lac-Tremezzo-Comomeer is zeker geen 3 sterren waard.We hadden zeker geen luxe verwacht, maar dit was ver beneden onze verwachtingen. Het bed was veel te smal (zie broekriem die we op het bed gelegd hebben), de douche was half-afgebroken, het kleine zwembad lag niet in een mooie tuin maar in een bergtuin met huizen rond het zwembad waarvan de vensters direct zicht hadden op het zwembad, het eten was te eten maar smakeloos en buiten verwachtingen voor een Italiaanse keuken, de fitnessruimte was een slordige stockeerruimte. Zoals te lezen bij aanbevelingen op websites: Dit nooit meer, Vergane glorie, Blijf er weg .... Wij kunnen dit zeker bevestigen!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Gehorig en basic, maar prachtig uitzicht

AvdK, 12-9-2013

Oud hotel met basic kamers, een balkonnetje met prachtig zicht op het comomeer maakte veel goed. Kamers hadden een keurige badkamer. 's Avonds is het hotel echter zeer gehorig. Wij hebben hier 2 nachten geslapen (waarvan het 1 nacht karaoke in de zaal beneden ons was, om te huilen zo lawaaierig) waarbij ik geen oog dicht heb gedaan. Je hoort je buren continu lopen/bewegen/ademen en hoort vooral het kabaal van de bar te goed. Het avondeten is smakeloos, koud en de Italiaanse keuken onwaardig. Ontbijt is wel erg goed en uitgebreid. Personeel is beleefd maar kil. Tremezzo is een leuk stadje om doorheen te lopen en de boten stoppen voor de deur. Wandeling langs de boulevard is een aanrader. Voor deze prijs is het hotel nog net acceptabel, maar je moet wel tegen voordringende kuddes senioren op groepsreis kunnen. Niet geschikt als tussenhotel op doorreis, want zo begin je absoluut NIET uitgeslapen aan je 2e deel van de reis (ik spreek uit ervaring..) Comomeer op zich is prachtig.
Gereisd met partner in januari 2013

Mooi uitzicht!

Lucienne, 2-9-2013

We hadden een kamer met terras ( zitje, twee stoelen en twee ligbedden) en het uitzicht op het Comomeer. Schitterend en veel dingen om te zien, de veerboot stopt voor de deur.. Ruime kamer, schoon en goede bedden.

Eten in buffetvorm. Kwaliteit van het eten is goed. Veel keus in voorgerechten, soep, twee soorten pasta's. Vis en vleesgerecht en veel keuze in desserts. Ontbijt goed. Personeel is correct maar niet supervriendelijk. Buiten zijn ze aan het renoveren, zwembad en tuin. Fitnes was niet open.

Gereisd met partner in augustus 2013

Op zich prima maar erg gehorig

Natasha, 31-8-2013

Wij zijn hier een week geweest. Bij het hotel kun je niet parkeren, de ligging is wel goed om het Comomeer te kunnen bekijken. De kamers waren schoon, wel oud. Op zich maakt dat niet uit, behalve dat het ontzettend gehorig was. 's Nachts werden we steeds wakker door krakende planken als men liep in aangrenzende kamers en gehorige gasten op de gang die hard praatten en met deuren gooiden. Elke nacht. Overal gladde vloeren dus het geluid galmt door het hele hotel.

Qua eten was het 's ochtends prima, 's avonds zijn we maar overgestapt op salade want het hoofdgerecht was slap en smakeloos. Voorgerecht en nagerecht waren beter. Wij hebben geen kinderen dus ik kan kindvriendelijkheid niet beoordelen, maar er waren weinig kinderen en het zwembad was erg klein (voor ons prima om even af te koelen maar ik denk niet toereikend voor kinderen). Vanwege de slechte nachtrust zou ik hier niet snel terug naartoe gaan.

Gereisd met partner in augustus 2013

vergane glorie

De Wit Els, 7-8-2013

Veel te kleine kamer ( ong. 2 op 3 m ) met "zicht op de waskarren" / ongekruid en totaal géén Italiaans eten , zelfs veel uit blik ! / onvriendelijk personeel / parking op ongeveer 800 meter / Tv werkte niet en geen minibar / op 1 week tijd is 2 keer de electriciteit voor meerdere uren uitgevallen...
Gereisd met partner in juli 2013

mooi gelegen

heer ZANDSTRA, 2-10-2012

aardige staf en medewerkers bedden redelijk weinig parkeerruimte
Gereisd met partner in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bazzoni & du Lac bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bazzoni & du Lac in Tremezzo (Comomeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bazzoni & du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bazzoni & du Lac scoort een 5.87 uit 10 op basis van 38 reviews.