Villa Ca' Crusca

Ca' Crusca
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Ca' Crusca bij:

2 reviews over Villa Ca' Crusca in het Nederlands

Top lokatie, mooi huis, wel wat minpuntjes

Vriendengroep, 22-8-2016

+ Mooie plek, heerlijk uitzicht, goede bedden, super keuken. Sfeervol ingericht, ruime woning. We mochten bij aankomst wat eerder in het huis, erg fijn. Heerlijk veel terrassen rondom.

- Jammer van de enorme stank van de septic tank, die zit recht onder de eettafel buiten. Voor ons het meest vervelend. We hadden vaak geen water als we wilden douchen. Enkele uren later weer wel. (Niet handig met kinderen) Daarnaast zijn er wel wat nadelen met kleine kinderen, vele trappen en de verzakte natuursteen terrassen met scherpe randen (voor volwassenen geen issue). De beheerster van huis huis spreekt enkel Italiaans en geen enkele andere taal. Huis was matig schoon maar mocht de pret niet drukken.

Over het algemeen een fijne week gehad, lekker genoten en vooraf veel en prettige informatie vanuit de verhuurders.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Uniek italiaanse ervaring

peter, 18-8-2011

Cacrusca bied meer dan je verwacht.,je kan voor diverse outdoor activiteiten direct de bergen in,flanerenen eten aan het Comomeer,Rust en gezonde lucht innemen,zwemmen met uitzicht op besneeuwde toppen.Geen massa tourisme maar de lokale bevolking is je vriend.Ik kan me voorstellen dat men hier op honderden jaren komt om de ongevenaarde natuur te zien en beleven
Gereisd met vrienden in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ca' Crusca in Sorico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ca' Crusca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Ca' Crusca scoort een 7.38 uit 10 op basis van 3 reviews.