Camping Acquafraggia

8,2

7 reviews over Camping Acquafraggia in het Nederlands

Fijne camping

Mariëlle, 9-8-2017

Fijne kleine camping met voldoende schaduw. Het hoofdgebouw bestaat uit een receptie, een leeskamer en een terras met goede wifi. In het bovendeel is het sanitair, een wasruimte en een overdekt terras met picknicktafels. Het sanitair is erg netjes en schoon. Ook voldoende voor het aantal plaatsen.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en spreken een beetje Engels.

De omgeving is heel mooi. De camping ligt centraal voor uitstapjes in diverse dalen. De waterval naast de camping is een fijne plaats voor verkoeling. Het is er gezellig druk omdat het mensen uit heel de omgeving trekt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke camping

Vincent, 21-8-2016

Prima camping in een niet zo heel toeristisch gebied. De camping zelf is opgedeeld in kleinere velden, de plekken zijn niet heel ruim, maar prima. sanitair is in het hoogseizoen redelijk schoon. Douches zijn warm. De camping is rustig

Vlakbij is de waterval Aquafraggia, waar je echt heerlijk kan spelen met kinderen, niet echt zwemmen, maar wel poedelen en dammetjes bouwen. Het is er wel druk, het hele dorp, inclusief alle tieners spelen daar.

brood is op 500 meter afstand te halen en tegenover de camping is een goede pizzeria.

Het is een mooi gebied om te wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fijne camping!

Miss_P, 7-8-2015

Een prettige, kleine camping. Mooie ligging bij de waterval en prachtige omgeving. Je krijgt de keuze waar je mag staan (als er meer dan 1 plek vrij is). Sanitair uitstekend. Overal zijn tappunten voor water en elektriciteitspunten. Grote ruime parkeerplaats (auto mag niet bij de tent staan). Een geweldig gebied om te wandelen (flinke steile klimmen) of te wielrennen. In een gastenruimte bij de receptie stikt het van de boeken en kaarten om een wandeling o.i.d. uit te zoeken. In verschillende talen! Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met partner in juli 2015

Ruime plaatsen in een rustige omgeving.

Hans, 20-7-2013

We hebben een week op Camping Acquafraggia doorgebracht met een tent en zijn zeer tevreden over ons verblijf. De plekken zijn ruim en door de bomen hadden we voldoende schaduw. Het geluid van de waterval op de achtergrond gaf ons een gevoel van rust. De camping heeft een beperkt aantal plaatsen, maar is ruim van opzet met o.a. een speel/zonneweide. Tijdens ons verblijf verbleven er vooral veel bergwandelaars. De eigenaar weet veel van de omgeving en helpt je graag met het vinden van een geschikte wandeling.

De camping heeft geen restaurant, maar een ijsje is wel bij de receptie te verkrijgen evenals gratis internet. Op 200 meter van de camping zit een kleine winkel waar in de morgen brood wordt verkocht. Een grote supermarkt zit op 10 minuten rijden van de camping. Het sanitair is zeer modern en wordt één keer per dag uitstekend schoongemaakt. Wij hebben het verblijf als zeer prettig ervaren.

Gereisd met partner in juli 2013

Gemoedelijke en sportieve camping

Monique, 13-8-2012

Het is een kleinschalige camping, waar met name bergsporters staan. De sfeer is gemoedelijk en rustig. Geen geluidsoverlast, etc. De camping ligt naast de waterval, waar je lekker kunt zonnen en met kinderen kunt spelen in het water. Vanaf de camping kun je allerlei bergwandelingen maken, zowel gevorderd als minder gevorderd. Ook kun je leuk fietsen in de omgeving en zijn er een paar leuke plaatsjes in de omgeving. Je bent zo bij het Comomeer.

De voorzieningen op de camping zijn prima en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Gemoedelijke camping bij de aqua fraggia waterval

vanrijsewijk, 19-9-2011

Gemoedelijke camping vlak bij de beroemde waterval. De campingeigenaren zijn zeer vriendelijk en doen er alles om de gasten het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Voor Italiaanse begrippen ruime plaatsen en prima voorzieningen. Veel bergsport mogelijkheden(de eigenaar is zelf ook een actief alpinist) dit zowel aan Italiaanse als Zwitserse zijde. Daarnaast zijn er veel andere sportief recreatieve activiteiten mogelijk. Een bezoek aan het Comomeer of Milaan behoort ook tot de mogelijkheden. Wij hadden voor 3 dagen geboekt het zijn er 17 geworden.
Gereisd met partner in augustus 2011

kleine camping in leuke omgeving

Bar, 23-8-2011

De camping ligt vlak bij de waterval, waar je lekke bij kunt zonnen en kinderen spelen er vaak in het water. De camping is niet groot. Het werd in de periode dat wij er zaten wel erg druk en toen werden er ook tenten gezet op plaatsen waar officieel geen plaats was, waardoor we er één vlak voor onze neus kregen. Vonden wij wat jammer, maar veel mensen vinden dat helemaal niet erg. Verder waren de plekken best ruim voor Italiaanse begrippen. In de omgeving kan je ook leuk rotsklimmen, racfietsen, wandelen. En ook leuke plaatsjes en het Comomeer zijn in de buurt.
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Acquafraggia in Sondrio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Acquafraggia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Acquafraggia scoort een 8.2 uit 10 op basis van 7 reviews.