Beoordelingen Appartement Porto Letizia***

Porto Letizia***
218 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Porto Letizia***
Via Ceresio 9/I, I-22018, Porlezza

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Porto Letizia*** in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Porto Letizia*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Porto Letizia scoort een 7,6 uit 10, op basis van 218 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Porto Letizia*** in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Porto Letizia***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Porto Letizia*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 249 vakantiefoto's van Appartement Porto Letizia*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lombardije. Vergelijk Appartement Porto Letizia*** met andere accommodaties in Porlezza.
Even geduld a.u.b.

7,1
7,3
7,3
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Geweldig!"vertalen
laura
10,0

26-9-2013 Wij hebben een fantastische tijd gehad. Geweldige ligging met een fenomenaal uitzicht! Het appartement T8 zelf was ook van alle gemakken voorzien en heeft een leuke vrolijke inrichting. Ons is niets tekort gekomen.
In de omgeving is genoegl te doen. Lekker eten bij La Vigna in Begna (ongeveer 5 min rijden met de auto) , en ook het restaurantje Il Ritrivo (voor de tunnel vanuit Zwitserland aan de rechterzijde) is erg gezellig en prachtig gelegen aan het meer, het eten is heerlijk en niet al te duur.
Verder is een tocht door het Valle Verzasca gebergte erg leuk om te doen. Daar bevindt zich de dam waar James Bond the Golden Eye is opgenomen. Aldaar kan je bungeejumpen (kost wel rond de 200 euro). Vlakbij de dam bevindt zich het kleinste dorpje van Zwitserland, genaamd Corippo, Heel erg bijzonder om te bezoeken.
Verder is de stad Lugano erg leuk om eens heen te gaan. Ook Menaggio is erg mooi! Kortom, genoeg te doen maar ook om bij te komen is het een goede locatie. Wij gaan terug!!!!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Geen aanrader!!!!"vertalen
I Hubers
5,0
3,0
4,0

19-8-2013 Je betaald te veel en heel veel geluid overlast!
Appartement heeft een heel klein balkon en
vooral voor kleine kinderen is dit een slechte accommodatie. Wij zouden
2weken blijven, maar wij hebben met moeite 1week vol gehouden.
Wij hebben een overboeking gedaan naar een ander
Accommodatie bij Comomeer.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Prachtige ligging."vertalen
mevrouw Massey-Kool...
6,0

9-8-2013 Het onderhoud van ons appartement, Ortensia 2 is een aandachtspunt. Verder een mooi park.

met partner, Juli 2013
"1 malig :-("vertalen
L den Dunnen
3,0
2,0
2,0

8-8-2013 Mooie omgeving, maar het appartement was smerig en er lag 'n vuile luier in de tuin! Het servies was ronduit ranzig! Er liepen overal mieren, Géén airco maar een ventilator en dat met 38 graden.
De prijs van de handdoekenservice was belachelijk duur, en ook de verplichte clubkaart! En we konden niet fatsoenlijk ons bed in komen, zo klein was het! Kortom.....nooit meer!!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie ligging/complex, alleen later extra rekening"vertalen
Eva
5,0
7,0

22-7-2013 Porto letizia is een mooi park, goed onderhouden. Appartement (3 kamerappartement bergzicht) zag er goed uit, wel beetje kaal (neem een kaasschaaf mee die hebben ze niet ;) ). Er zit strandje bij met gratis ligstoelen, elke donderdag(in zomerperiode i.e.g) treedt er een bandje op, hier komt wel vooral italiaanse jeugd, maar het is wel gezellig. Bij de receptie helpen ze je goed en praten ze goed engels. De ligging is perfect, 10 min. van zwitserland en allemaal mooie plaatsjes/steden/meren in de buurt.

Groot nadeel was dat wij bij aankomst een rekening kregen met schoonmaakkosten en toeristenbelasting en een niet vermelde +/- 224 euro aan 'parkonderhoud'.... veel geld dat je bij vertrek ineens moet betalen en dan ook nog voor zoiets.
Andere nadeel is veel (steek)muggen (dus neem deet mee!).

met vrienden, Juni 2013
"Heerlijk bijgekomen in prachtig stukje Italië"vertalen
Miranda
9,0

18-9-2013 Onlangs een week in het mooie Porlezza‎ geweest in accommodatie Porto Letizia. Wij hebben het als een lekker weekje bijkomen in een prachtig stukje Italië ervaren. Overdag met de auto op pad, chillen bij het zwembad of een wandelingetje maken langs de boulevard richting het schattige dorpje. In de omgeving heerlijk gegeten (het restaurant onder het appartementencomplex is ook een echte aanrader trouwens!). De levendigheid van de bar en restaurant (in het weekend) vonden we erg gezellig en zeker niet vervelend! Op vakantie moet er tenslotte ook genoten worden :) Wij zaten in een 3-kamer appartement op de 3e verdieping en was netjes, schoon en compleet. Zelfs een paar keer gekookt met verse lokale producten mmm!

met partner, Mei 2013
"Appartement T8 met super panoramisch uitzicht!!"vertalen
Els de Groot
9,0

4-6-2013 Appartement T8 "Porto Letizia" is luxe ingericht en ontbreekt aan niets.
Gelegen a/h meer van Lugano met een adembenemend uitzicht in een prachtige omgeving.
Het app. is centraal gelegen voor uitstapjes naar; Lugano 10 min, Como en Milaan 1 uur rijden.
Goede service en prijs/kwaliteit.
Het app. is voorzien van een Restaurant en gezellige Bar en Winkeltjes.
In de directe omgeving zijn talrijke goede betaalbare restaurants.
Er is een Lido a/h meer en voor kinderen is er een speeltuin, klein zwembad en animatie team (hoogseizoen) aanwezig.

met partner, Apr. 2013
"Goed app in prachtige omg, alles in de buurt"vertalen
JH Boelens
8,0

29-4-2013 Accom: onderhouden volgens Duitse normen aan begin seizoen.
Appartement met keuken, eet/woonkamer en slaapkamer.
Ligging: park aan meer v Lugano. Palazzo met voorzieningen op 400 m, in park. Dorp op 1 - 1,5 km met terrassen langs meer.
Bij ontvangst: clubcard linnengoed en eind schoonmaak te betalen.
RUST. Ideaal voor 2 personen, 4 gaat ook door bedbank te gebruiken (goede kwaliteit).
Inrichting: compleet en netjes. Geen overdadige luxe, wel goede kwaliteit.

met vrienden, Mrt. 2013
"Prachtig appartement op een Super lokatie!!!"vertalen
Dhr. Hardenberg
9,0

1-4-2013 Wij zijn half maart 2 weken in Porto Letizia geweest. Wij zaten in een prachtig appartement met uitzicht op het meer en boven het gezellige restaurant met schappelijke prijzen en heerlijke gerechten. Het appartement was netjes ingericht en van alles voorzien. Een prachtig groot balkon op het zuiden met een fenomenaal uitzicht op het meer van Lugano.
Porto Letizia we are coming back!!!!

met partner, Mrt. 2013
"Fantastische plek, vakantie geslaagd"vertalen
Johan Muskens
10,0

27-3-2013 Wij verbleven een week in Villa-appartement dalia 2 te Porlezza. Hoewel dezelfde appartementen voor 8 pers. aangeboden worden, is dit ingericht voor max 6. Spellen, boeken, een heel fijn barretje en een goed restaurant zijn op het terrein (direct aan het meer van lugano) aanwezig, maar ook in het op loopafstand gelegen dopr vind je restaurant Mani Pasta, boven in het dorp een super vriendelijk en gezellig restaurant emn die zijn er genoeg in het dorp en directe omgeving.
Het appartement is ruim, luxe en de omgeving is heerlijk rustig. Personeel in de receptie vriendelijk, hulpvaardig en gewoon aardig. alles top dus.
Volgende vakantie ; zeker weer hier.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?