Beoordelingen Appartement Porto Letizia***

Porto Letizia***
223 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Porto Letizia***
Via Ceresio 9/I, I-22018, Porlezza

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Porto Letizia*** in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Porto Letizia*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Porto Letizia scoort een 7,6 uit 10, op basis van 223 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Porto Letizia*** in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Porto Letizia***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Porto Letizia*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 302 vakantiefoto's van Appartement Porto Letizia*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lombardije. Vergelijk Appartement Porto Letizia*** met andere accommodaties in Porlezza.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

214 beoordelingen over Porto Letizia***

223 beoordelingen
8,8
7,2
7,3
Toon score en beoordelingen van:
"Leuk vakantiepark!"vertalen
mevrouw Oomen-Zweer...
4,0

19-08-2014 Mooie omgeving zeer veel te doen en te beleven in de omgeving. Nadeel huisjes zijn in sneltreinvaart uit de grond gestampt en dat is te zien aan de afwerking! Jammer! Daarnaast is er veel niet afgebouwd.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooi gelegen appartementencomplex, wel gehorig!"vertalen
Familie Jansen
7,0

17-08-2014 Prachtig gelegen aan het meer van Lugano. We hebben genoten op het balkon aan het mooie meer. Zwembad en strandje zijn prima, de kinderen hebben zich goed vermaakt. Aandachtspunt is de herrie ´s avonds van de bar die gelegen is onder het appartementencomplex. Vooral in het weekend was dit zeer vervelend. Verder is de clubcard (verplicht!) te duur voor wat je ervoor terugkrijgt.

"Slechte prijs/kwaliteit-verhouding!"vertalen
Eva
1,0
6,0

01-09-2014 Pluspunten zijn: de goede bedden, de afgeschermde tuin (handig met kleine kinderen) en de voorzieningen en bezienswaardigheden in de buurt. Minpunten: de vele muggen (we zaten allemaal behoorlijk onder de muggenbulten), het lawaai (muziek 's avonds bij feestjes, maar ook een erg gehorige vakantiewoning), de erg slechte prijs-kwaliteitsverhouding, de verplichte clubcard, de ligging van het zwembad (vlak voor het terras van het restaurant, als je kind naar de wc moet, moet je in je natte zwembroek daar naar binnen lopen). Wij komen niet meer terug. Volgend jaar een rustiger plekje, minder massaal en ergens waar het niet stikt van de muggen.

Met vrienden, Mei 2014
"Prachtig appartement op een geweldige locatie"vertalen
Jules en Evelien
8,0

31-05-2014 We verbleven een week in appartement T8 met een groep van 5. Het appartement zelf is uitstekend; alle benodigdheden in de keuken, fijne bedden, alle comfort (satelliet tv etc) en vooral een geweldig uitzicht over het meer en de bergen.
Vanaf het balkon zit je middenin je vakantie, het is genieten. Vanwege de uitgebreide keuken ook goed zelf te koken, maar ook voldoende gelegenheid om heerlijk italiaans te eten bij het restaurant bij de accommodatie, of in een van de vele prachtige stadjes rond de meren.
Het beste van de accommodatie is de locatie; er is zeer veel te zien en doen. Voor sportievelingen kan er worden gezwommen, hardgelopen, tennis, wandelen, hiken en zelf hebben we de racefiets meegenomen (zeer aan te raden, geweldige fietsomgeving met mooie, pittige klimmen en fantastische uitzichten). Daarnaast is er veel cultuur en natuur te zien en ben je in een uurtje in Milaan.
Al met al een perfecte vakantiebestemming, zeker ook geschikt voor ons gezelschap van mid-20'gers!

Met vrienden, Mei 2014
"Fantastische plek om van Italië te genieten"vertalen
Coen Bernoster
9,0

30-05-2014 Wij verbleven van 18-24 mei met z'n vijfen in Appartement T8 Porto Letizia in Porlezza om er even een heerlijk weekje tussenuit te zijn. En dat is buitengewoon goed gelukt. Porlezza is een prachtig Italiaans dorpje aan de oevers van Lago di Lugano en de perfecte uitvalsbasis om het Noord-Italiaanse merengebied te verkennen. Vanuit Porlezza zit je binnen no-time aan het prachtige Como-meer (Menaggio en Bellagio zijn zeer aan te bevelen) of in Milaan voor een mooie stedentrip. Maar je hoeft eigenlijk helemaal niet weg, want ook de directe omgeving van Porlezza zelf (Lago di Piano, Bene Lario of Balcone d'Italia) is prachtig om te wandelen, fietsen of gewoon vanaf je balkonnetje van het uitzicht over het meer te genieten. Alles is in het appartement (T8) zeer goed verzorgd en schoon. Een grote plus is de volledig complete inventaris (van knoflookpers tot percolator en van kruiden tot boeken etc.). Tip-top in orde! Wij gaan zeker nog een keer terug.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Niet duidelijk"vertalen
Henk
7,0

14-08-2013 Kom je aangereden, word je als eerste geconfronteerd met een aantal panden waarvan de bouw gewoon stil ligt. Eenmaal bij de receptie netjes ontvangen door goed Engels sprekend personeel. Appartement was voor ons met drie personen (2 volwassen, 1 'tiener') zeker ruim genoeg, maar het serviesgoed was verre van compleet, alsof net het huis van Jan Smit was, nadat Yolanthe hem verlaten had zegmaar. Ook de buitenverlichting werkte niet, er kwam zelfs geen technische dienst na 3x vragen bij de receptie. Andere kleine probleempjes werden wel snel verholpen overigens. Strand wordt prima onderhouden. De verplichte Clubkaart, waar al meer over geschreven is, heeft geen toegevoegde waarde. Beetje apart systeem. 's Avonds wordt het park overgenomen door Italiaanse jeugd uit de buurt, zeer onveilig voor de auto's van vakantiegangers en luidruchtig. Er werd op vrijdag een concert georganiseerd, zeer luidruchtig tot 2u 's nachts, iets dat belachelijk is,

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Geen aanrader!!!!"vertalen
I Hubers
3,0
4,0

19-08-2013 Je betaald te veel en heel veel geluid overlast!
Appartement heeft een heel klein balkon en
vooral voor kleine kinderen is dit een slechte accommodatie. Wij zouden
2weken blijven, maar wij hebben met moeite 1week vol gehouden.
Wij hebben een overboeking gedaan naar een ander
Accommodatie bij Comomeer.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Prachtige ligging."vertalen
mevrouw Massey-Kool...
6,0

09-08-2013 Het onderhoud van ons appartement, Ortensia 2 is een aandachtspunt. Verder een mooi park.

Met partner, Juli 2013
"1 malig :-("vertalen
L den Dunnen
3,0
2,0
2,0

08-08-2013 Mooie omgeving, maar het appartement was smerig en er lag 'n vuile luier in de tuin! Het servies was ronduit ranzig! Er liepen overal mieren, Géén airco maar een ventilator en dat met 38 graden.
De prijs van de handdoekenservice was belachelijk duur, en ook de verplichte clubkaart! En we konden niet fatsoenlijk ons bed in komen, zo klein was het! Kortom.....nooit meer!!

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie ligging/complex, alleen later extra rekening"vertalen
Eva
7,0

22-07-2013 Porto letizia is een mooi park, goed onderhouden. Appartement (3 kamerappartement bergzicht) zag er goed uit, wel beetje kaal (neem een kaasschaaf mee die hebben ze niet ;) ). Er zit strandje bij met gratis ligstoelen, elke donderdag(in zomerperiode i.e.g) treedt er een bandje op, hier komt wel vooral italiaanse jeugd, maar het is wel gezellig. Bij de receptie helpen ze je goed en praten ze goed engels. De ligging is perfect, 10 min. van zwitserland en allemaal mooie plaatsjes/steden/meren in de buurt.

Groot nadeel was dat wij bij aankomst een rekening kregen met schoonmaakkosten en toeristenbelasting en een niet vermelde +/- 224 euro aan 'parkonderhoud'.... veel geld dat je bij vertrek ineens moet betalen en dan ook nog voor zoiets.
Andere nadeel is veel (steek)muggen (dus neem deet mee!).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?