Chalet Luganomeer Chalets

8,8

18 reviews over Chalet Luganomeer Chalets in het Nederlands

Prima verblijf ! Kiezen we Porlezza,kiezen we 247a

Rob en Ineke Beltman., 15-8-2017

Afgelopen week hebben we gebruik gemaakt van jullie prima verzorgd en van alle gemakken voorziend chalet in Porlezza. Fijn is het om na de reis in het chalet gelijk voor alle meegebrachte spullen een plekje te kunnen vinden in het chalet. De informatiemap bevat meer dan genoeg info vwb het verkennen van de vakantiebestemming en uitleg van de div apparatuur. Voor het slapen hebben jullie goede matrassen in het chalet en de tv voorziening is prima geregeld. Het chalet ligt op een mooie rustige plaats op de camping met voldoende plek voor de auto.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Robert te Lintelo (Eigenaar Luganomeer Chalets), Eigenaar, 18-8-2017

Beste familie Beltman,

Bedankt voor jullie mooie review en fijn dat het chalet jullie zo goed is bevallen. Hopelijk mogen wij jullie opnieuw verwelkomen.

Comfortabel chalet op een geweldige plek.

Joske en Gerwin, 14-7-2017

Super fijn verblijf in een omgeving waar je heerlijk kunt eten en fietsen.
Gereisd met vrienden in juni 2017
Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 18-7-2017

Beste Joske en Gerwin,

Bedankt voor jullie recensie, we vinden het fijn dat jullie hebben genoten.

Ook voor de tweede keer fantastisch

Wim en Lucie Pleiter, 5-7-2017

Net als voor twee jaar geleden genoten van een prima chalet met fijne voorzieningen in een nog steeds prachtige omgeving.
Gereisd met partner in juni 2017
Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 18-7-2017

Beste Lucie en Wim,

Fijn dat jullie ook deze keer weer hebben genoten. Elk jaar ontdekken wij nog nieuwe leuke/mooie hotspots, misschien een reden om over twee jaar weer Porlezza te bezoeken?

Weer een geweldige vakantie gehad. Toplocatie!

E&S, 22-6-2017

Heerlijk chalet met veranda. Lekker buiten zitten maar toch overdekt. Veel dingen te bekijken in de omgeving, ook leuk voor de kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar :-)!!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 24-6-2017

Hallo E&S,

Bedankt voor jullie leuke reactie. We vinden het leuk jullie al meerdere jaren vakantie vieren in ons chalet, en hopelijk mogen we jullie volgend jaar weer verwelkomen. Er is in de omgeving nog veel te bezichtigen, nieuwe ontdekkingen zullen we delen via ons infoboek in het chalet en op de website.

Mooie omgeving! Net chalet.

Marloes, 21-6-2017

Mooi chalet met voldoende ruimte. Netjes schoon en eigenlijk van alle gemakken voorzien. Omdat we vroeg in het seizoen waren ook heerlijk rustig op de camping en het aanliggende meer. Helaas was het zwembad nog wel dicht, maar eigenlijk hadden we ook wel genoeg aan het meer! Omgeving is prachtig. Met hele kleine kinderen wel regelmatig lastig met een kinderwagen of buggy.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 24-6-2017

Beste Marloes,

Bedankt voor jullie recensie. We vinden het fijn om te lezen dat ons chalet is bevallen en dat jullie hebben genoten. In het voorjaar is inderdaad het zwembad nog gesloten, dit is omdat het onverwarmd is.

Prima vakantieverblijf in prachtige omgeving

Fam. M., 12-10-2016

Chalet is voorzien van alles wat je nodig hebt om vakantie te vieren, vooral op de veranda is het heerlijk vertoeven. Het chalet is vooral geschikt vooral gezinnen met kinderen tot een jaar of 12.

De omgeving is werkelijk geweldig; zoveel te doen en te zien; Lugano, Lago Maggiore, "het balkon van Italië", Prachtige waterval (wel koud!) , een duik in het meer, een heerlijke fietstocht, lekker eten etc. etc.

Met dank aan Robert (eigenaar) voor de vele info over de omgeving en het flesje wijn bij aankomst.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 21-6-2017

Beste Joke en Gert,

Bedankt voor jullie recensie, we vinden het fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Bij elk bezoek ontdekken wij ook nog nieuwe pareltjes in de omgeving, voor een volgend verblijf hebben we een paar nieuwe tips.

Heerlijk verblijf in goed ingerichte chalet!

Saskia&Marcel, 19-8-2016

Wij waren erg vroeg in het seizoen een kleine week in Porlezza. Met de auto, via een leuke route langs het meer van Lugano, kwamen we aan bij het gehuurde chalet. Het chalet ligt wat aan de rand van de camping. Erg rustig, natuurlijk ook omdat er nog weinig gasten op de camping waren. Het chalet beschikt over alles wat je nodig hebt voor een aangenaam verblijf: 2 slaapkamers, prima matrassen op de bedden, goed ingerichte keuken en groot overdekt terras. En prettig dat de boel goed schoon was. Ook was er satelliet TV, maar wij hebben vooral op het terras gezeten of zijn op pad geweest in de omgeving.

De communicatie met de verhuurders verliep prima. We kregen een hoop informatie over hoe en wat te doen. Ook werd snel gereageerd op vragen en alles werd prima geregeld. Service waar je altijd op hoopt maar niet altijd krijgt.

Met de aanwezige fietsen is het erg makkelijk om even boodschappen te gaan doen in de nabijgelegen supermarkten of naar de gezellige markt in het centrum van Porlezza te gaan. Er zijn voldoende restaurants in de omgeving om lekker te eten; een groot deel op fietsafstand. En er is een lekkere wijnproeverij in het centrum (max 10 min fietsen) en natuurlijk hebben we het overheerlijke Italiaanse ijs geprobeerd;-) Maar ook hebben we een keer in het restaurant op de camping gegeten: lekker dichtbij en prima prijs.

De camping heeft ook een groot zwembad (helaas nog dicht toen wij er waren) en ligt natuurlijk pal aan het water. Zo van de camping het meer in om te zwemmen of om met een bootje wat verder te gaan.

Al met al een prima plek om eens lekker uit te rusten, met een schoon en goed ingericht chalet als uitvalsbasis lekker genieten van een mooie omgeving en heerlijk eten. Wij komen nog een keer terug!

Gereisd met partner in april 2016
Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 21-8-2016

Hallo Saskia&Marcel,

Bedankt voor jullie mooie recensie. We vinden het fijn dat jullie zo hebben genoten. De wijnproeverij was onze ontdekking van het jaar en leuk om te horen dat jullie er ook van genoten hebben.

Prima uitvalbasis voor prachtige tochten.

Henk en Mary van der Broek, 18-8-2016

Eigenlijk hebben we niets toe te voegen aan wat al geschreven is. Alles klopte, het chalet, het weer, de omgeving, de mooie steden, leuke restaurantjes, de mooie bergpassen, enz. en s`avonds op de fiets naar het leuke stadje Porlezza. We hebben een mooie vakantie gehad.
Gereisd met partner in juni 2016
Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 19-8-2016

Beste Mary en Henk,

Bedankt voor jullie recensie, we vinden het fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad en dat de omgeving zo goed is bevallen. Hopelijk kunnen we jullie een volgende keer weer ontvangen.

Heerlijke genoten op een prachtige omgeving

Fam. Koops, 3-8-2016

Huisje is perfect voor gezinnen met kleine kinderen. en de omgeving is schitterend.

we waren in juli en die week hadden we prachtig weer. een airco is niet noodzakelijk maar als het echt warm is koelt het pas tegen 10/11 uur een beetje af. zwembad is ideaal voor kleine kids met mooie glijbanen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 16-8-2016
Beste familie Koops, bedankt voor jullie review. We vinden het fijn dat ons chalet beviel en dat jullie hebben genoten van de omgeving.

Gerda ter Huurne, 5-12-2015

We hebben daar een hele mooie vakantie gehad, mooi en praktisch chalet, compleet ingericht en in de keuken alles aanwezig. Mooie omgeving, je kunt er fietsen, wandelen, zwemmen en heerlijk uit eten in diverse restaurants en verschillende prijsklassen.Een vakantie voor iedereen aan te bevelen, zowel voor jong en oud. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juni 2015
Robert te Lintelo (Luganomeer Chalets), Eigenaar, 6-12-2015
Bedankt voor jullie beoordeling, wij vinden het fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Luganomeer Chalets in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Luganomeer Chalets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Luganomeer Chalets scoort een 8.81 uit 10 op basis van 19 reviews.