Camping International Sport Camping **

7,3

540 reviews over Camping International Sport Camping in het Nederlands

Heerlijk genoten

Steve, 22-9-2017

De camping ligt prachtig aan het Lugano meer. De camping is wat verouderd, maar hebben daar helemaal geen last van ondervonden. Het zwembad is leuk en het meer is heerlijk.

De camping wordt bezocht door veelal Nederlanders en Italianen zelf.

We verbleven in de chalet Rotterdam 2 aan het water. Geweldige locatie!

De chalet heeft warm water en 2 slaapkamers, verder voorzien van tuinmeubilair en meer dan voldoende servies.

Kortom geweldige vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

verouderd, maar voor herhaling vatbaar

maria, 5-9-2017

Bij aankomst oogt het wat rommelig, het inchecken was echt een chaos, maar dat mocht de pret niet drukken, het zwembad ziet er mooi uit, niet mega groot. de toiletten daar in tegen mogen wel een opknapbeurt gebruiken. op het moment dat we na ons huisje reden viel het ons op dat aan de rechterkant veel vaste gasten(Italianen) zitten, overigens geen last van gehad, maar het oogt wel rommelig. de linkerkant zijn voornamelijk toeristen (veeeeel Nederlanders). leuke straatjes, wij hadden een huisje direct aan het meer gelegen, met een prachtig uitzicht. het restaurant op onze camping was goed, maar de mensen mogen wat meer hun best doen, om Engels te spreken, ik vond ze niet heel vriendelijk. het restaurant op de camping ernaast (grenzend aan die van ons Darna) is erg goed en vriendelijk, net als de camping winkel, spreken ze daar goed Engels en ook Nederlands. kortom onze camping stelt niet veel voor, maar zodra je bij je huisje bent, ben je dat alweer vergeten, prachtig uitzicht, geweldig meer, prachtige omgeving, veel te bezien en mooi weer. het chalet zag er goed uit, niet groot, maar je leeft toch buiten. de chalets verschillen wel van mekaar. wel weer geboekt voor volgend jaar! staat van het sanitair geef ik een 4, maar dan heb ik het over het sanitair van het zwembad!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie omgeving, camping "gaat wel".

Marc, 4-9-2017

Bij aankomst moet je in de rij staan bij de receptie, je krijgt de sleutel pas echt na 15:00 uur. Wij waren er al om 10:00 uur, kregen een nummertje en na 5 uur op de parkeerplaats te hebben gestaan, kregen we de sleutel, dat was om 16:00 uur!!! We hadden chalet Amburgo 2 van de familie Scholtens, dit was echt meer dan perfect! Inrichting goed, uitzicht subliem, grote veranda dus alles naar wens. De eigenaar van het chalet heb ik een aantal keren moeten bellen, voor praktische zaken en hij stond mij altijd netjes te woord, dat was klasse! Op de camping staan veel Italianen, maar daar hadden wij totaal geen last van, in het weekend komen ze massaal, dan is het ietsje drukker, meer niet. Camping zelf is niet super, maar dat wordt goedgemaakt door het Lugano meer, het mooie (kleine) zwembad met twee glijbanen en het zeer goede Italiaanse restaurant, waar je ook kan afhalen, prijzen zijn niet duur, pizza vanaf €5,- Bij de supermarkt kan je 's morgens broodjes halen. Ik kom zeker weer terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

camping met kiezelpaden met uitzicht over meer

g, 16-8-2017

Een mooie omgeving, erg verouderde camping ,vieze oude sanitair gebouwen niet meer van deze tijd.

Sanitair te slecht om te gebruiken kapotte spiegels, geen wc bril op de wc,hygiëne ver te zoeken.

Bij zwembad betalen voor ligbedjes.

Speel plek voor de kids is allemaal betalen. Zelfs trampoline springen is tegen betaling!

Pizzeria is goed.

Masr ga je daar eten dan betaal je €2 p.p voor de tafel....

. Verouderde camping . Mooi meer. Mooie omgeving

Lilian, 16-8-2017

Camping aan het meer v Lugano

Mooi meer

Sanitair ver beneden de maat. Vies. Oud. Kapot

Pizzeria. Op camping is goed eten.

Voor de 5e keer dik tevreden

Klaas en Vroukje, 13-8-2017

Het prachtige uitzicht op het meer en het klimaat
Gereisd met partner in juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Doreth, 8-8-2017

Bij inchecken, moesten we een nummertje trekken. Ze waren bij 21, wij hadden 67 dus nogal een poos in de hitte staan wachten.

Onze stacaravan (Via Lundra 36) lag precies tussen caravans van lokale bevolking, die onderling veel met elkaar optrekken en in het weekend (klein)kinderen ontvangen dus het was nogal roemoerig. We hadden eerst geen gas en geen warm water. Sowieso kwam er 's avonds tussen 18.00-20.00 uur alleen maar een klein straaltje koud water uit de kranen. Twee vd vier gaspitten bleven niet branden. Een plank van de veranda lag los. Er hing maar een gordijn voor twee grote ramen. Er ontbraken lampebolletjes.

Camping in het algemeen vonden wij niet sfeervol, maar net als de caravan sterk verouderd. Wel goede ligging. Geen parasols bij het zwembad. Ligbedden €3,-. 'S ochtends en 's middags waren de grotere glijbanen slechts een uurtje geopend. Personeel bij zwembad was niet echt vriendelijk.

Ook voor voetballen en trampoline springen moest betaald worden.

Tja.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke vakantie op prachtige locatie

Verkerk, 6-8-2017

We hebben hier met ons gezin (kinderen van 2 en 4) een geweldige vakantie gehad. Chalet is compleet en schoon. Natuurlijk geen airco, wordt moeilijk met zoveel chalets qua stroomvoorziening.... Is ook geen probleem, s avonds ramen tegen elkaar open en alles koelt goed af. Je zit toch ook op een camping....

Zwembad was leuk. Inderdaad jammer dat de bedjes 3 euro kosten. De glijbanen waren beperkt aan. Dit was voor onze kinderen echter een voordeel. Glijden zonder water ging prima en met water durfden ze niet 😉.

Het meer was prachtig. Waar we ons tijdens ons verblijf het meest aan gestoord hebben is dat jan en alleman in alle vroegte hun bedjes aan het meer gingen plaatsen om vervolgens uren later terug te komen. De bedjes stonden rij aan rij, met niemand erop!! Mensen zetten hun wekker om een plaatsje te reserveren, belachelijk.

Men stoort zich blijkbaar aan 20 euro betalen voor uurtje voetbal. Het blijkt echter dat de locale voetbalclub met 10 man een uurtje komen voetballen. 2 euro voor uurtje sport. Ik betaal in Nederland iets meer...

Kortom, we hebben een prima vakantie gehad. Een aanrader!

Mooie omgeving

Ay, 4-8-2017

Geboekt via een touroperator en op de site alleen maar foto's van de mooie houten chalets. Aangekomen kregen we een mobile home zonder airco en dat in een warm land..belachelijk het was niet uit te houden binnen s'avonds. Er was geen normaal servies geen schalen.paar pannen. Bedden slecht dunne matrassen. Douche lekte schimmel in de badkamer.

Zwembad wel oke maar 3 euro betalen voor ligbed..en andere mensen(lees Italianen niet!)

Ijs mag niet mee bij het zwembad maar anderen weer wel. Wordt geen èèn lijn getrokken.

Huisje erg slecht in een woord. En je moet betalen om te voetballen of op de trampoline. Strand slecht

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top vakantie op een top locatie

Diane Sijbrands, 1-8-2017

Wij hebben deze vakantie het chalet van Rob&Anita Termeer gehuurd de Londra 6. Wij zijn al meerdere malen naar deze camping geweest maar dit chalet is als een tweede thuis. Van alle gemakken voorzien, ruim en schoon. Het uitzicht is prachtig en er is veel bedrijvigheid. Er staan heerlijke bedden wat in de meeste huisjes wel een anders is. Wij hebben met ons gezin heerlijk genoten van het prachtige Italië . Zeker een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International Sport Camping in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International Sport Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International Sport Camping scoort een 7.29 uit 10 op basis van 553 reviews.