Beoordelingen Camping Darna***

Darna***
94 beoordelingen
Beoordelingen Camping Darna***
Via Osteno, 50, 22018, Porlezza

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Darna*** in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Darna*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Darna scoort een 7,9 uit 10, op basis van 94 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Darna*** in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Darna***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Darna*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 65 vakantiefoto's van Camping Darna*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lombardije. Vergelijk Camping Darna*** met andere accommodaties in Porlezza.
Even geduld a.u.b.

7,3
8,3
7,6
6,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mei 2014
"Mooie plaats!"vertalen
Simone_Willem
8,0

17-05-2014 Mooie camping in het nog mooiere Porlezza! Prachtig uitzicht vanuit iedere hoek. Veel nederlanders en een fijne sfeer. Door het personeel wordt zowel Engels als Nederlands gesproken.

Eten in het restaurant erg lekker!

"Twitter beoordelingen"
11-07-2013 @jamiebongers Heerlijk leven op camping Darna --- Bron: https://twitter.com/jamiebongers/status/355312868108939264
met partner, 2013
"Prima camping"vertalen
Rik
6,0

30-07-2013 Darna is een prima camping voor mensen met kinderen. Goed entertainment, prima strand, genoeg mogelijkheden. Het sanitair in het gebouw dat wij het meest gebruikten was erg primitief en matig onderhouden. De nieuwere gebouwen waren veel beter. De prijs is wel vrij hoog.

met partner, 2013
"Mooie plek"vertalen
H&H
6,0

03-07-2013 Fijne plek, komen er graag terug, even een reactie op mijn voorganger Burgemeesters kom je overal tegen !!!!

met jonge kinderen, Juni 2013
"Super vakantie gehad, volgend jaar weer!"vertalen
audrey
6,0

14-07-2013 een hele fijne camping met veel vaste camping gasten. ons kent ons, maar niet storend of vervelend, juist wel erg gezellig. voor de kinderen heel goed vertoeven, mooi meer met klein kiezelstrandje, animatie 3x per dag, een speelkamer voor de kleinste. animatie team deed zich de moeite om er elke keer weer iets leuks van te maken. goed eten en niet te duur. eigenaar en de rest van het receptie en winkelpersoneel spreekt nederlands! alleen jammer dat sommige plekken langs de drukke weg liggen. zwembad moet je voor betalen maar aan het meer is het veel leuker. kortom een hele fijne camping waar wij zeker terug gaan.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Super familiecamping"vertalen
mp achten
7,0

28-09-2013 komen al vanaf 1971 op deze camping, eerst met mijn ouders, en later met onze eigen kinderen. Niet ieder jaar weliswaar, maar toch met enige regelmaat en het blijft telkens weer een 'thuiskomen'. De familie Sarti zorgt dat we ons er elke keer weer thuis voelen. Animatie is top. Van klein tot groot, er is voor iedereen wat .Zin in een fijne vakantie met kinderen van alle leeftijden, ga hier eens een kijkje nemen. Ook in de omgeving is genoeg te ontdekken. Ga ervan genieten

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Leuke camping"vertalen
carolinaoudhuis
7,0

15-08-2012 Na jaren weer eens terug op deze camping, erg leuk alleen de bemoeizucht van de langkampeerders vind ik minder. Animatie is leuk, en onze kinderen maakte op deze camping makkelijk contact met andere kinderen. Deweg langs de camping is erg druk ´s nachts, dus mijn advies is om niet te dicht aan de weg te gaan staan.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Heerlijk!"vertalen
Sandra
8,0

02-09-2012 plek 33, langs de heg bij het stroompje.

Voor de 2e keer op deze camping. De ligging is schitterend en het meer is heerlijk om te zwemmen! Sanitair is erg schoon, alleen jammer dat warm water wat aan de schaarse kant is en je zelf met wc papier moet sjouwen.
Het personeel is erg vriendelijk en de meesten spreken ook (een woordje) Nederlands. Elke avond wordt er iets leuks georganiseerd zoals musicals (waar ook gasten van de camping voor gevraagd worden, erg leuk!!), bingo, crazy games, live muziek, etc. Om uiterlijk 23.00 uur is het eigenlijk altijd doodstil op de camping. Jammer dat dat niet voor een nabijgelegen camping geldt, die tot laat keihard doorgaat...

met oudere kinderen, Juli 2012
"Veel geld voor weinig camping"vertalen
F.Buren
3,0
1,0
6,0

23-01-2013 Ben een Paar keer op Darna geweest met ons gezin maar nu nooit meer. waarom niet: prijzen zijn afgelopen jaar explosief gestegen door Italiaanse Crisis . Prijzen zijn gemiddeld met 1a2 euro per jaar omhooggegaan op alles. Als je nu veder kijkt heb je voor het zelfde geld een mooiere camping met zwembaden waarvoor je niet hoef te betalen etc. Altijd lang wachten voor een bootplaats.kleine plaatsen en weinig stroom 3 A is 660 wat maximaal.Dit is niet meer van deze tijd en om de haverklap valt de stroom uit. In het plaatsje is niets te doen,geen disco voor de jeugd waardoor jeugd snachts op camping hangt. Ja om 23:00 uur ie het stil op Darna maar op nst gelegen camping internationaal niet,dus veel herrie tot laat in de nacht. ook het restaurant is veel duurder geworden en je krijgt minder. Bediening is slecht en je moet lang wachten op het eten en je krijgt je eten niet gelijktijdig.kamping winkel is ook veel te duur,behalve het brood. Voor tentje op mijn eigen plaats betalen waanzin

met oudere kinderen, Juli 2012
"Het was weer super!!!!"vertalen
wilma
8,0

14-08-2012 Geweldige camping met redelijk grote plekken tussen de bomen en direct aan het meer. Bevalt de plek waar je staat niet dan kun je vrijblijvend een ander plekje zoeken, iets wat wij gedaan hebben omdat we in het begin vlakbij het recreatie gebeuren stonden. Dit was erg lawaaierig. Later een perfecte plek achter op de camping gevonden. Wij waren met oudere kinderen, 14 en 17 jaar en zij hebben de vakantie van hun leven gehad. Veel leeftijdsgenoten en gezelligheid op de camping.
Voor wie wil wordt er genoeg georganiseerd op de camping door het recreatieteam, erg enthousiaste mensen.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Supercamping!"vertalen
Patricia Louws
8,0

08-08-2012 Camping Darna in Porlezza is een hele leuke camping voor ouders met kinderen in alle leeftijden.
Het animatieteam is heel erg goed, leuk en spontaan.
Onze kinderen willen zeker terug....wie weet?!
De plekken zien er mooi uit en het sanitair wordt goed schoon gehouden.
In het meer kun je heerlijk zwemmen temp. water is lekker.
Voor ons was het een heerlijke vakantie!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?