Beoordelingen Camping Darna***

Darna***
101 beoordelingen
Beoordelingen Camping Darna***
Via Osteno, 50, 22018, Porlezza

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Darna*** in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Darna*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Darna scoort een 7,9 uit 10, op basis van 101 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Darna*** in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Darna***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Darna*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 65 vakantiefoto's van Camping Darna*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lombardije. Vergelijk Camping Darna*** met andere accommodaties in Porlezza.
Even geduld a.u.b.

7,1
8,3
7,5
6,6
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prijs kwaliteit verhouding is zoek"vertalen
hvdl
4,0
4,0

18-08-2014 Camping is op zich prima. Prima plekken, goed sanitair, restaurant en winkeltje zijn aanwezig, klein strandje is ook ok. De kosten voor deze camping staan echter niet in verhouding tot wat je krijgt. Met 3 kleine kinderen zo'n 65 euro per nacht, waarbij je nog apart moet betalen voor wifi en zwembad.

"Twitter beoordelingen"
11-07-2013 @jamiebongers Heerlijk leven op camping Darna --- Bron: https://twitter.com/jamiebongers/status/355312868108939264
Met partner, 2014
"Veel overlast door blaffende honden"vertalen
P.Smit
5,0
7,0

06-08-2014 De ligging van de camping is mooi, maar wij hebben veel overlast ondervonden door dag en nacht blaffende honden bij het restaurant aan de overkant van de weg. Wifi is beschikbaar voor 5 euro per dag, maar we moesten zeer veel moeite doen om verbinding krijgen en als we dan verbinding hadden klapten we er meteen weer uit.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima camping, fantastische ligging en natuur"vertalen
Buitelaar

26-08-2014 Camping Darna in Porlezza is:

Met partner, Mei 2014
"Mooie plaats!"vertalen
Simone_Willem
10,0
8,0

17-05-2014 Mooie camping in het nog mooiere Porlezza! Prachtig uitzicht vanuit iedere hoek. Veel nederlanders en een fijne sfeer. Door het personeel wordt zowel Engels als Nederlands gesproken.

Eten in het restaurant erg lekker!

Met partner, 2013
"Prima camping"vertalen
Rik
6,0

30-07-2013 Darna is een prima camping voor mensen met kinderen. Goed entertainment, prima strand, genoeg mogelijkheden. Het sanitair in het gebouw dat wij het meest gebruikten was erg primitief en matig onderhouden. De nieuwere gebouwen waren veel beter. De prijs is wel vrij hoog.

Met partner, 2013
"Mooie plek"vertalen
H&H
6,0

03-07-2013 Fijne plek, komen er graag terug, even een reactie op mijn voorganger Burgemeesters kom je overal tegen !!!!

Met jonge kinderen, Juni 2013
"Super vakantie gehad, volgend jaar weer!"vertalen
audrey
6,0

14-07-2013 een hele fijne camping met veel vaste camping gasten. ons kent ons, maar niet storend of vervelend, juist wel erg gezellig. voor de kinderen heel goed vertoeven, mooi meer met klein kiezelstrandje, animatie 3x per dag, een speelkamer voor de kleinste. animatie team deed zich de moeite om er elke keer weer iets leuks van te maken. goed eten en niet te duur. eigenaar en de rest van het receptie en winkelpersoneel spreekt nederlands! alleen jammer dat sommige plekken langs de drukke weg liggen. zwembad moet je voor betalen maar aan het meer is het veel leuker. kortom een hele fijne camping waar wij zeker terug gaan.

Met oudere kinderen, Juni 2013
"Super familiecamping"vertalen
mp achten
7,0

28-09-2013 komen al vanaf 1971 op deze camping, eerst met mijn ouders, en later met onze eigen kinderen. Niet ieder jaar weliswaar, maar toch met enige regelmaat en het blijft telkens weer een 'thuiskomen'. De familie Sarti zorgt dat we ons er elke keer weer thuis voelen. Animatie is top. Van klein tot groot, er is voor iedereen wat .Zin in een fijne vakantie met kinderen van alle leeftijden, ga hier eens een kijkje nemen. Ook in de omgeving is genoeg te ontdekken. Ga ervan genieten

Met jonge kinderen, Aug. 2012
"Leuke camping"vertalen
carolinaoudhuis
7,0

15-08-2012 Na jaren weer eens terug op deze camping, erg leuk alleen de bemoeizucht van de langkampeerders vind ik minder. Animatie is leuk, en onze kinderen maakte op deze camping makkelijk contact met andere kinderen. Deweg langs de camping is erg druk ´s nachts, dus mijn advies is om niet te dicht aan de weg te gaan staan.

Met jonge kinderen, Aug. 2012
"Heerlijk!"vertalen
Sandra
10,0
8,0

02-09-2012 plek 33, langs de heg bij het stroompje.

Voor de 2e keer op deze camping. De ligging is schitterend en het meer is heerlijk om te zwemmen! Sanitair is erg schoon, alleen jammer dat warm water wat aan de schaarse kant is en je zelf met wc papier moet sjouwen.
Het personeel is erg vriendelijk en de meesten spreken ook (een woordje) Nederlands. Elke avond wordt er iets leuks georganiseerd zoals musicals (waar ook gasten van de camping voor gevraagd worden, erg leuk!!), bingo, crazy games, live muziek, etc. Om uiterlijk 23.00 uur is het eigenlijk altijd doodstil op de camping. Jammer dat dat niet voor een nabijgelegen camping geldt, die tot laat keihard doorgaat...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?