Chalet Casaporlezza Chalets (Camping International)

Chalet Casaporlezza Chalets (Camping International)
Casaporlezza Chalets (Camping International)

13 reviews over Chalet Casaporlezza Chalets (Camping International) in het Nederlands

Geweldig genoten! voor herhaling vatbaar.

Familie Diepeveen, 9-8-2017

Het chalet is super leuk ingericht en alles bij de hand wat je nodig hebt. De ligging op de camping is ideaal, mooi uitzicht en lekker dicht bij het meer van lugano. De mensen zijn erg aardig. Wij en de kinderen hebben een top vakantie gehad! we gaan zeker nog een keer.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
Fam Voorpostel, Eigenaar, 11-8-2017

Geweldig

Fam Voorveld, 8-8-2017

Wij zijn voor de 4e keer nu in Polezza op de camping en het bevalt nog steeds zeer goed .

Het chalet is van alle gemakken voorzien.

Volgend jaar zelfs met airco uitgerust dus wat wil je nog meer.

Het is typisch een Italiaanse camping met aan de meerkant de houten chalets en op de rest vd camping de chalets en caravans vd Italianen.

De omgeving is zeer mooi met genoeg bezienswaardigheden .

In het dorp Polezza en er iets buiten genoeg goede supermarkten waar je je boodschappen kunt kopen.

Er zijn helaas nog wel een paar verbeterpunten zoals dat je voor het voetbalveld op de camping moet betalen .

20 euro voor een uur voetbal vind ik veel geld en animatie voor de jeugd is er te weinig.

Er zijn wel in onze tijd dat wij er waren een paar keer een Karaoke avond georganiseerd dus dat was wel gezellig .

Verder kun je op de camping goed eten voor een goede prijs bij de Pizzeria .

Wij hebben alweer een voorvoeging gedaan voor volgend jaar .

Groetjes Fam Voorveld

Hengelo

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Fam Voorpostel, Eigenaar, 11-8-2017

Top locatie

Ciabna, 7-8-2017

Het huisje is super mooi, schoon en heeft alles wat je van een huisje verwacht.
Gereisd met partner in juli 2017
Fam Voorpostel, Eigenaar, 7-8-2017

Geweldige chalet

Marc Eenkhoorn, 1-8-2017

Fantastische chalet in Italië.

In 2016 geweest en komen zeker nog een keer weer.

14 dagen top vakantie gehad.

Voor 4 personen kan wel, is wat krapjes.Met 2 of 3 personen geen probleem.

Huisje heeft alles wat je nodig hebt. koelkast,waterkoker,Senseo,tv enz.

Camping is bij ingang vrij oud maar daar moet je even door heen.

Er is genoeg te doen in de buurt.Zwembad is mooi groot en op t meer is altijd wat te doen.

Voor de fietsers, top locatie!! Je fietst zo de bergen in om te beginnen met een leuke klim van 15 km. Op de fiets naar leuke plaatjes zonder mega klimwerk mooi te doen. Plaatjes als Mennaggio en Como en Lugano erg mooi.

De hygiene van de douche en toilet op de camping is minder goed. Het campingwinkeltje is wel voor noodvoorzieningen genoeg. De Carrefour supermarkt is dicht bij en alle dagen open.

Klein minpuntje voor die omgeving, neem iets mee tegen muggen.

Gereisd met partner in augustus 2016
Dank je wel voor de mooie reactie en wie weet tot een volgende keer.

GEWELDIG wij zijn er nu voor de VIERDE keer

jansen in de wal, 1-8-2017

fantastisch fijn Chalet, van alle gemakken voorzien, ligt aan een prachtig meer, met een geweldige omgeving.

fam .Voorpostel bedankt voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met partner in april 2017
Dank je wel voor de mooie reactie en wie weet tot een volgende keer.

Hele mooie plek en ligging

Wilma, 1-8-2017

In 2014 daar geweest met 2 anderen in oktober. De omgeving is prachtig veel mooie dingen gezien in de omgeving. Chalet mooi en super netjes. We zaten vlak aan het meer.Zeker een aanrader. Kom er zekers nog een keer weer. De pizza.s in het restaurant erg lekker
Gereisd met vrienden in oktober 2014
Fam Voorpostel, Eigenaar, 1-8-2017
Dank je wel voor de mooie reactie en dat u een mooie vakantie heeft gehad in onze chalets.

Vergane glorie!

Maria, 29-7-2017

Zwembad ziet er op foto's van lang geleden mooi uit. De werkelijkheid is helaas dat t vergane glorie is. Oud en afstands en altijd de muziek aan dus minder rust.

Animatie voor zo'n grote camping is schandalig. Niks leuks en s avonds is de kinderdisco om te huilen... een meisje vormt t hele team en straalt niet uit dat ze t leuk vond en had geen contact met de kindjes. Betalen voor je ligbedje of het voetbalveld ?! Belachelijk! Houten chalets verschillen van kwaliteit en zijn soms erg vies. Het meer maakt veel goed evenals de camping ernaast, super animatieteam met echte musicals en super leuk animatieteam en prima restaurant.

Deze camping heeft niet begrepen wat onderhoud aan je zwembad, service, leuke sfeer en animatie onthoudt en lijkt alleen maar zoveel mogelijk geld te willen besparen ipv gasten Nasr de zin te maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Fam Voorpostel, Eigenaar, 1-8-2017
Maria Ontzettend jammer dat u zo reageert ik vraag me dan ook af of u wel bij ons een chalet heeft gehuurd. Dat de camping geld vraagt voor een ligbed aan het zwembad daar hebben wij als eigenaar geen invloed op, dit geld ook voor het voetbal veld.

bloem, 12-7-2017

Het huisje was zeer compleet en gezellig ingericht.

Het was even wennen om niet alle electrische apparaten tegelijk aan te sluiten.

Gereisd met vrienden in juli 2015
Fam Voorpostel, Eigenaar, 1-8-2017

Fantastisch Chalet op een prachtige plek prachtig!

Fam. Bijkerk, 3-7-2017

Wij waren voor de derde keer in dit Chalet. Het is een Chalet dat met veel zorg en liefde is ingericht en dat vind je overal in terug. Alles is aanwezig, eigen douche en wc gewoon een mooie badkamer en zeer goed onderhouden. Vanuit de grote veranda die echt super is, is er heel mooi zicht op het meer van Lugano, en na ca 4 meter is het heerlijk toeven op het mooie kiezelstrandje, waar men tot sávonds laat kan genieten van de ondergaande zon.

Er zijn heerlijk verstelbare tuinstoelen die men mee kan nemen naar het strandje. Bij iets minder weer is er genoeg aan literatuur en spelletjes en kan men op die mooie veranda (die je helemaal open kunt maken, maar ook kunt afsluiten en dan toch zicht op het meer houdt) heerlijk genieten. De mensen van de camping doen hun best om steeds verbeteringen aan te brengen en dat is goed te zien. Het gedeelte waar de Chalets staan is heel netjes en men kan de auto goed parkeren naast het Chalet. Porlezza is een heel leuk stadje waar men alles kan kopen en de omgeving is prachtig. Voor ons is Menaggio en dan met de boot naar Bellagio aan het Comomeer een absoluut hoogtepunt en aanrader. Het is daar zo mooi teveel om alles te noemen. Maar ook Milaan is goed te doen.

De 2 Chalets die wij kennen aan via Rotterdamnr. 4 en het andere aan via Napoli nr 10 zijn allebei even mooi.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische vakantie

Myrel, 1-7-2017

In het voorseizoen op de camping geweest. Als je de camping op komt lijkt het nog een beetje oud, maar in het gedeelte /huisje waar wij verbleven was het fantastisch. Wij hadden een chalet aan Via Rotterdam. Huisje is erg knus en gezellig ingericht. Alles wat er moet zijn is er. Wij zaten op 5 meter van het meer. Erg leuke avonden op de veranda en aan het meer gehad. Omgeving is ook prachtig. Genoeg te doen met auto, fiets of te voet. Het restaurant op de camping heeft erg lekker eten en de ijssalon in het dorp aan de rotonde bij het meer is echt een aanrader. Genoeg te beleven in het voorseizoen. Gelukkig hadden wij goed weer.
Gereisd met partner in mei 2017
Fam Voorpostel, Eigenaar, 1-8-2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Casaporlezza Chalets (Camping International) in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Casaporlezza Chalets (Camping International) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Casaporlezza Chalets (Camping International) scoort een 8.01 uit 10 op basis van 13 reviews.