Appartement Caza letizia

Onvoldoende

1 review over Appartement Caza letizia in het Nederlands

nooit meer

jeannette, 20-10-2014

Bij aankomst niemand te vinden voor de sleutel. Gelukkig was er één buurman die reserve sleutel had want de sleutel kon je alleen krijgen met één code. Opgegeven nummer wat we wilden bellen was niet bereikbaar. Dus niet één beste aankomst. Tevens doet de koelkast het niet goed, vriezer is kapot. En als je daar dan over belt krijg je te horen dat hetook niet in de beschrijving erbij staat, want hij heeft het nooit gedaan. douchen is het één ramp geen goede water toevoer. De rest laten we maar achterwege voor degene die nog naar dit huisje moeten gaan. Al met al erg duur appartement, je krijgt niet helemaal waar voor je geld. Wij gaan er in ieder geval niet meer heen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caza letizia in Musso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caza letizia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caza letizia scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.