Hotel Trentina **

Hotel Trentina
Trentina
2,8

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Trentina bij:

2 reviews over Hotel Trentina in het Nederlands

Nooit meer

Marloes, 1-9-2017

Wij kozen dit hotel vanwege de gratis parkeergelegenheid. Bij aankomst bleek dit alleen voor het personeel te zijn en konden wij parkeren in de straat waar een parkeer tarief geldt tussen 08.00 en 13.00uur. Wij moesten dus de wekker zetten om geld in de parkeermeter te gooien. Ook was het personeel totaal niet vriendelijk. ik raad mensen dan ook aan om voor een ander hotel te kiezen!
Gereisd met partner in september 2017

Femke, 4-3-2006

Vlakbij metrostation Loreto (dus niet bij CS, zoals overal aangegeven staat) ligt dit eenvoudige hotel. Het hotel is niet superschoon maar de vriendelijkheid van het personeel en de prijs van de kamers maken dit helemaal goed. Ook het ontbijt (broodjes, croissantjes, yoghurt) was netjes verzorgd.

Een aanrader!

Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trentina in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trentina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Trentina scoort een 2.75 uit 10 op basis van 2 reviews.