Hotel Starhotels Anderson Milaan ****

Hotel Starhotels Anderson Milaan
Starhotels Anderson Milaan
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Starhotels Anderson Milaan bij:

8 reviews over Hotel Starhotels Anderson Milaan in het Nederlands

Luxe hotel, met mooie familiekamers

Inge Holtermans, 15-8-2017

Auto kun je tegen extra betaling, parkeren in een parkeergarage bij het hotel.

Ontbijt is uitstekend, voldoende keuze.

Mooie familiekamers, met grote bedden. Alles keurig schoon.

dichtbij de snelweg. Treinstation ligt net achter het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ligt centraal

Nathalie, 29-8-2011

Ligt tegenover Centraal Station. Van vliegveld Linate is het nog geen kwartier met de shuttlebus naar het hotel. Super! Schoon hotel en mooi van binnen. Zalige bedden. Ontbijt ook heel erg goed, afwisselend klein buffet. Ongeveer een half uur lopen naar de Dom. Allemaal zeer goed te doen. Je kan alle kanten op vanaf CS. Fietsen huren is ook een optie....zie je tinminste wat van Milaan ipv met de metro.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

heel mooi

anoniem, 5-7-2011

de ligging is echt heel goed want je zit in de stad en vlak bij het centrum, daar kan je de mooie kathedraal bezichtigen.
Gereisd met partner in februari 2004

mooi

Hanny, 19-3-2011

geweldig is dit hotel we hadden een leuke tijd

en we willen er nog wel een keer heen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prima hotel op uitstekende locatie

Lex Peek, 2-6-2010

Goed ligging t.o station en Shuttlebus Malpensa. Ruime en moderne (bad)kamers.

Lijkt wel een design hotel. Goede service en uitstekend ontbijt. Jammer dat en geen terras is.

Prima uitgangspunt voor bezoek aan Milaan.

Gereisd met partner in juni 2010

Geweldig

Mevr. M.M. Spek-Kerkhoven, 3-9-2009

Met 7 personen dit Hotel bezocht voor 4 nachten en dat was fantastisch. Het ontbijtbuffet was erg goed, ook voor de persoon die een gluten alergie heeft dat was ook zeer verrassend. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. 2 minuten van de Metro en binnen 10 minuten in het centrum van Milaan. Een top lokatie en een top hotel. Wij komen er zeker nog eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Super Hotel! Een Aanrader!!!!!!

Kelly Habets, 14-8-2009

Super Hotel! Een Aanrader!!!!!

Wat een mooi hotel! Van de buitenkant oogt het niet zo geweldig, maar van binnen is het erg goed verzorgt.

Kamers zijn netjes ingerigd, heel hygienisch, ruim en de bedden liggen heerlijk. Personeel erg vriendelijk en helpen je zoveel het kan.

Wij kwamen al om 8.30 aan terwijl we eigenlijk pas om 14.00 konden inchecken, maar dit was geen probleem en konden direct een kamer krijgen.

Het ontbijt was iets minder dan we verwacht hadden, maar dat mag de pret niet drukken.

De metro loopt onder het hotel door waardoor je iets van geluid hoort, maar wij hebben er geen last van gehad.

Ik zou zo nog eens terug gaan naar dit hotel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2009

Peter en Marjan, 17-7-2008

Goed hotel vlakbij het centraal station. Dus alle bezienswaardigheden in deze erg leuke stad gemakkelijk te bereiken.

Prima luxe kamers, schoon en voorzien van alle gemakken.

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Starhotels Anderson Milaan in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Starhotels Anderson Milaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Starhotels Anderson Milaan scoort een 8.56 uit 10 op basis van 10 reviews.