Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal*** bij :

1 review over Hotel Royal in het Nederlands

hele vreemde ervaring

sander, 1-3-2010

aan de balie van dit beetje armoedig uitziende hotel krijgen we te horen dat onze reservering niet bekend is. ook de bevestiging die we bij ons hebben haalt niets uit. er is simpleweg geen plaats.

Na een hoop gedoe en veel gebel loopt de slecht engels sprekende baliemedewerker een minuut of 15 met ons door de stad op weg naar een ander hotel. voor dezelfde prijs een stukken beter en luxer hotel gekregen waarover later een nieuwe beoordeling.

ik kan dus geen beoordeling geven over de kamers. wel over het feit dat onze boeking niet bekend was. Dat was heel slecht. De oplossing was echter wel volkomen acceptabel.

Gereisd zakelijk in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.