Hotel Grand hotel Verdi ****

Grand hotel Verdi
8,3

7 reviews over Hotel Grand hotel Verdi in het Nederlands

N. Takken, 28-5-2007

Prima hotel! wij hadden een hele grote kamer die van alle gemakken was voorzien! Het ontbijt was ook heerlijk!

Het hotel ligt alleen niet echt centraal, om naar het centrum te gaan was wel een taxi nodig of metro.

Gereisd anders in mei 2007

W., 5-3-2007

N.a.v. alle goede berichten dit hotel geboekt. Het hotel is helaas zeer sfeerloos en duidelijk gericht op beursbezoekers die slechts op zoek zijn naar een bed en ontbijt.

De receptionist was de meest naargeestige man die ik ooit in mijn leven heb ontmoet. Deze persoon weet echt je verblijf te verpesten. Prijzen zijn per persoon en niet per nacht en bovendien is de prijs kwaliteit verhouding beneden pijl. Ik had een kamer geboekt voor 222 euro en dit bleek per persoon te zijn. Vervolgens lachte de receptionist mij en mijn vriendin uit en vertelde dat het onze eigen schuld was.

Kamer was bovendien niet om over naar huis te schrijven. Schoon, maar daar was het ook wel mee gezegd. In deze prijsklasse ben ik heel wat meer gewend en is er ook meer (en beter) te krijgen in milaan.

Wij zijn dan ook uitgechecked en verhuisd gedurende ons verblijf in milaan.

Gereisd anders in maart 2007

Max Bierhoff, 2-10-2006

Super hotel.. Echte aanrader! Kamers hartstikke mooi en netjes, vriendelijk personeel. Prettige en schone badkamer, metro om de hoek.
Gereisd anders in oktober 2006

elsa, 24-9-2006

TOP hotel! Service van personeel was perfect, zeer behulpzaam. De kamers waren zeer ruim! de 2 pers.kamers zijn net suites. Prijs kwaliteit verhouding: zo goed heb ik het nog nooit mee gemaakt....
Gereisd met vrienden in maart 2006

graziella, 11-2-2006

Perfect hotel. Vriendelijk personeel, mooie grote kamers met nette badkamer. Heerlijk ontbijt.We hadden een kamer naast de lift, maar je hoorde helemaal niets, dus goed geisoleerd.

Prima ligging. We hebben het hotel gereserveerd via de website van het hotel, daar zat ook nog een kaart voor 3 dagen openbaar vervoer bij, een cadeautje en een welkomstdrankje met een klein hapje, nootjes en chips.

Zeker aan te raden, wij komen terug !

Gereisd anders in februari 2006

Enoch Visser, 23-1-2005

Goed hotel met zeer ruime kamer, goede voorzieningen en uitstekend ontbijt. Behulpzaam personeel. Op loopafstand (10 min.)van de Brera wijk. Aan te raden.
Gereisd anders in januari 2005

Jolanda Visser, 23-11-2004

Het Grand Hotel Verdi is geen onderdeel meer van Golden Tulip. De kamers zijn zeer ruim, mooi gedecoreerd, met sofa, bureau en bank met grote tafel. Eindelijk weer eens een hotel met hele goede verlichting, aparte bedlampjes, goede bureaulamp enz. Er is een grote inloopgarderobekast en een mooie designbadkamer. De bedden zijn uitstekend. Het personeel spreekt goed Engels en is bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijtbuffet is van grote klasse. Op de eigen website grandhotelverdi.com zijn kamers te boeken voor slechts 97,50 p.n.(min. 2 nachten) met gratis kaartjes voor 48 uur openbaar vervoer, een welkomsdrankje en 10% korting in het restaurant. Alleen jammer van het geruis van autoverkeer 's nachts, maar desondanks zeer aan te bevelen.
Gereisd anders in november 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand hotel Verdi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand hotel Verdi in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand hotel Verdi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand hotel Verdi scoort een 8.29 uit 10 op basis van 7 reviews.