8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Express By Holiday Inn Milan west-San Siro*** bij :

6 reviews over Hotel Express By Holiday Inn Milan west-San Siro in het Nederlands

zeer goede prijs/kwaliteit, netjes, vriendelijk

C. Verhoeven, 6-9-2010

Onderweg naar Ancona hier overnacht. Niet echt makkelijk te vinden als je het adres niet in je navigatie hebt gezet, maar na door de politie netjes de weg gewezen te zijn, kwamen wij bij het zeer nette hotel aan de rand van de snelweg op een industrieterrein. Niet echt een mooie omgeving, maar daar kwamen we ook niet voor. Grote parkeerplaats. We werden supervriendelijk ontvangen door de receptionist welke ons een kamer aanbood met ontbijt voor 2 volw en 2 kind. voor 59 euro. Op de kamer die zeer netjes, modern en schoon was, was helemaal niks aan te merken. S' avonds lekker gegeten in het restaurant en ook het ontbijt was gewoon goed, Niet luxe, maar toch uitgebreid. Ook weer niets op aan te merken. Er is een goede shuttle service naar het cenrum van Milaan, dus ook voor een stedentrip zeker een aanrader. Omdat we een tasje met waardevolle goederen hadden laten staan, teruggesneld naar het restaurant. koffertje bleek keurig veiliggesteld achter de receptie. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in augustus 2010

prima doorreishotel goede prijs kwaliteitverhoudig

De Croon, 22-8-2010

prima doorreishotel goede prijs kwaliteitverhoudig

wij hadden met 3 jonge kinderen 2 kamers (connecting room)

Gereisd familie in augustus 2010

Zeer geschikt als doorreis-hotel (12)

Dirk, 23-7-2010

We hebben hier overnacht toen we onderweg waren naar Toscane. Zeer propere kamers, ruim genoeg voor ons gezin met 2 kindjes (1 kamer). We hebben het hotel zeer gemakkelijk gevonden; voor je vertrekt even opzoeken via google-maps en je rijd er zo naartoe. Vlak bij snelweg; het centrum is wel wat verder: 4km naar het dichtst bijzijnde metro-station en dan 10 haltes naar het centrum (maar metro is supersnel; amper 10 minuutjes).

Ontbijt was in orde; service was zakelijk en het hotel is meer op zakenmensen gefocused. Grote ruime parking; de omgeving is meer aan de rand van een industriegebied (maar daar heb je absoluut geen last van).

Een aanrader voor als je op doorreis bent, zeker als je de prijs bekijkt (60 euro per kamer voor ons gezin). Hier overnacht ik zeker nog eens.

Gereisd familie in juli 2009

Perfect voor een tussenstop

Dirk, 11-1-2010

Gereisd familie in juli 2009

Aanrader voor stedentrip !!!

Jabeca, 30-9-2009

Prima hotel met goed personeel

Prachtige kamers en goed ontbijt

Alles wordt goed en op tijd aangevuld

Busje van hotel zet je af bij de metro

Of brengt je naar San Siro stadion

Kaarten voor de wedstrijd zelf regelen bij het stadion ongeveer 3 uur voor de wedstrijd

Bij de receptie zijn ze erg hulpvaardig en wijzen je de weg Milaan

Gereisd met partner in september 2009

super overnachtingshotel

paul, 20-8-2009

Wij hebben dit hotel geboekt als overnachtingshotel op weg naar Toscane via bookings. Prijs was 59 euro per kamer per nacht met ontbijt. Het is een groot zakenhotel kort bij de snelweg. Ruime parkeergelegenheid. Kamers zijn erg schoon, ruim en comfortabel en overigens geluidsdichte kamers. Er loopt wat wenig personeel rond en het hotel is gelegen in een mindere buurt, maar daar heb je wenig last van als je overdag rechtstreeks naar het hotel rijdt. Bij een volgende vakantie naar Toscane mkomen we hier zeker terug.
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express By Holiday Inn Milan west-San Siro in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express By Holiday Inn Milan west-San Siro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express By Holiday Inn Milan west-San Siro scoort een 8.5 uit 10 op basis van 6 reviews.