8,5

Uitstekend

6 reviews over Hotel Edolo in het Nederlands

Superhotelletje voor kort bezoek

Susanne, 5-10-2008

Wij zijn hier met 3 vriendinnen geweest voor 4 dagen shoppen in Milaan. Het hotel is zeer schoon, leuke complete kamers. Personeel is zeer vriendelijk en de ligging is perfect. Dicht bij centraal station en tramhaltes die je makkelijk en goedkoop in het centrum brengen. Prima hotel voor vriendelijke prijs.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Prima

S.K, 17-8-2008

Het belangrijkste was, dat het dicht bij alle Openbaar Vervoer voorzieningen was. Trein, tram en metro erg dichtbij :-)

Verder zeer behulpzaam personeel.

Nadeel was dat het stonk op de kamer en dat de wijk waarin het hotel zich bevindt niet echt lekker is. Veel 'sexy-shops' en vieze mannetjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Ilse, 21-5-2008

We hebben 3 nachten in dit hotel verbleven; perfect!

Grote kamer, nette badkamer, schoon, vriendelijk personeel.

Ligging is ideaal. Goede buurt. 5 min lopen van metrostation Sondrio en aan het einde van de straat tramhalte.

Zeker een aanrader, zeker voor deze prijs-kwaliteit!!!!

Gereisd met partner in mei 2008

L & J, 14-4-2008

3 nachten verbleven.

Goede ligging, kamers schoon, vriendelijke medewerkers. Prijs/kwaliteit was top! Zeker een ster meer waard!

Gereisd met vrienden in april 2008

Femkje en Nannie, 6-2-2008

Hotel Edola bevindt zich op een goede plaats zo,n 10 minuten van het centraal station en metro halte

Dicht bij het openbaar vervoer (tram lijn 2 naar Piazza del Duomo). Kamers schoon en het personeel zeer behupzaam. Ontbijt somer maar voldoende om de ochtend door tekomen.

Voor ons een het beste butget hotel dat we ooit hebben bezocht

Gereisd met vrienden in februari 2008

Isabel, Hilde en Hilde, 16-5-2006

Hotel edola is een zeer goed budgetvriendelijk hotel. Het hotel ligt op zo'n goede tien minuten stappen van het centraal station van milaan. Van daaruit kan je dan direct de metro nemen en milaan verder verkennen.

De kamers waren zeer netjes. Elke morgen proper gepoetst en verse handdoeken. Wij verbleven er drie dagen.Het ontbijt was wel vrij sober, maar wat wil je van een twee sterren hotel. En volgens ons verdient dit hoteltje zeker een sterretje meer.

Gereisd anders in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Edolo** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edolo in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Edolo scoort een 8.5 uit 10 op basis van 6 reviews.