5,2

Matig

10 reviews over Hotel Della Nazione in het Nederlands

zeer goede ligging

plataan, 23-5-2011

het is een paar minuten lopen van het centraal station waardoor het een goede ligging heeft.

ontbijt is goed. kamers ook goed.

goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd familie in september 1999

Hans Schatteman, 4-6-2008

Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Wij kregen een kamer "met uitzicht". Dit was gewoon een leugen om ons een kamer te geven die oud, lelijk en vuil was. Er hangden letterlijk spinnen in!! Ik ben gaan klagen en heb een nieuwe kamer gekregen. Even oud en lelijk, maar minder vuil en zonder spinnen. Het uitzicht trok hier op niets.

Ik heb GEEN ontbijt gekregen. Ik arriveerde 30 minuten voor het zou sluiten, maar alles was gewoon op. Ik heb de dag ervoor nét extra betaald om te kunnen ontbijten, en ik heb dat geld niet teruggekregen. ONGELOOLIJK. Ik weigerde initieel om weg te gaan, want dit is pure diefstal, maar na 45 minuten heb ik dat toch maar te gaan.

De ligging is op zich niet slecht, maar het is in een vuile achterbuurt. Gelukkig was de metro dichtbij. De Italiaanse gastvrijheid, daar heb ik hier niet veel van gemerkt!!! En dan moet je weten dat mijn partner Italiaanse is en de taal dus spreekt... NOOIT MEER. Ga hier alstublieft niet naartoe, het is pure geldverspilling.

Gereisd met partner in februari 2008

Martin en Henriette, 10-4-2007

Afgelopen weekend 3 nachten verbleven. Hotel is echt gedateerd. Kamer is erg klein. Ontbijt zeer karig. Hotel moet nodig gerenoveerd worden. Dit hotel voldoet niet aan de verwachtingen zoals je het eigenlijk zou verwachten. Ligging en bereikbaarheid is prima. Liever kiezen voor een ander andere hotel als enigszins mogelijk.
Gereisd anders in april 2007

leonie, 2-8-2006

Kamers in het hotel zijn ouderwets ingericht, maar schoon. Hotelkamer is zeer klein. Badkamer is redelijk schoon, maar de douche is nog te klein om je in om te draaien.

Het ontbijt was ronduit slecht. Met bijna geen keuze en vaak was het brood of het beleg op. Bovendien was er nauwelijks zitruimte.

Pluspunt aan het hotel is de parkeergelegenheid die het heeft en het feit dat het dicht bij het station ligt.

Maar al met al geen aanrader!

Gereisd anders in augustus 2006

Ingg, 13-3-2005

13.03.05 Kamer 102 is eenvoudig, aan de straatkant dus zeer gehorig. Had er meer van verwacht aangezien het een Tulip Inn hotel is. Het ontbijt is karig, weinig keuze, jus dórange moet je een euro betalen! Wel wordt elke dag het bed opgemaakt en de kamer schoongemaakt+ schone handdoeken. Inrichting is oubollig. Kamer is voorzien van oude vloerbedekking. Water is niet al te warm als je wat later douched.
Gereisd anders in maart 2005

Marjan Schouten, 2-12-2004

De naam van het hotel is Delle Nazioni.

Het hotel ligt op nog geen 10 minuten lopen van het Centraal Station en de metro, op 10 minuten lopen van de lange winkelstraat Corso Buenos Aires ( en metrolijn 1). Met de metro is het 4 haltes naar de Piazza del Duomo en het hart van Milaan. Het hotel heeft nette kamers, aardig personeel, het ontbijt is wat karig, maar in Milaan kun je overal heerlijk koffie met wat zoets, zalige broodjes en aperitivo krijgen.

Kortom voor een kort verblijf is het een prima plek.

Gereisd anders in december 2004

ramon, 14-9-2004

vies , oudbollig en een heel slecht ontbijt.

maakt beloftes absoluut niet waar.

Gereisd anders in september 2004

Ruud, 2-9-2004

Ligging is prima. Bij metro en station. De bedden lagen ook heerlijk. Voor de rest een eenvoudig hotel. Ontbijt was echt een lachertje. Voor de (vers-geperste) jus d'orange moet een euro (2004) betaald worden.

Let op: Dagelijks wordt de minbar gecheckt. We hadden er zelf drank ingezet. Deze stond bij het uitchecken op onze factuur!!

Geen hotel voor een lange vakantie, maar goed daar is Milaan ook niet zo geschikt voor.

Gereisd anders in september 2004

Fred, 7-7-2004

Het hotel ligt midden in het centrum. Onder het hotel ligt een parkeergarage. Goedkoper dan de auto betaald buiten te laten staan. Verwacht niet al teveel luxe. Ziet er allemaal mooier uit dan de werkelijkheid voor doet. Ontbijt is echt italiaans dus weinig. Kamers zijn niet om over naar huis te praten, maar ja je bent er eigenlijk alleen maar om te slapen.

Personeel is wel vriendelijk. Dus voor een paar dagen een geschikt hotel.

Gereisd anders in juli 2004

Herwig, 8-10-2003

veel gebakken lucht als ontbijtbuffet en jammer genoeg 2 dagen meer water buiten dan in de douche door een slecht onderhouden afloop
Gereisd anders in oktober 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Della Nazione*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Della Nazione in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Della Nazione zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Della Nazione scoort een 5.2 uit 10 op basis van 10 reviews.