Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bulgari Milano***** bij :

3 reviews over Hotel Bulgari Milano in het Nederlands

Waanzinnig hotel met geweldige service

Ilona, 29-6-2011

Wij zijn in juni een weekend in dit hotel geweest en het was waanzinnig. Wij hadden een superior kamer en deze voldeed aan al onze wensen.

Dit is echt een waanzinnig luxe hotel. 2 maal per dag wordt de kamer verzorgd. Het maakt niet uit wat je vraagt bij de receptie, niets is te gek. Wij vroegen voor een sportwinkel om voetbalshirts voor onz zoons te kopen, we kregen een winkelkaart van het centrum en daarop tekende ze alle winkels die zulke shirts verkopen.

Het ontbijt was heerlijk, in de tuin met goed weer. Het barpersoneel is geweldig, je betaald in Milaan behoorlijk meer voor een drankje aan de bar, maar daar zitten dan allerlei kleine hapjes bij. Heerlijk.

Het Bulgari ligt midden in het centrum, heeft heen heerlijke tuin, een Dom Perignon lounge en het is er heerlijk rustig. Je hoort geen verkeer of andere geluiden vanuit de stad.

Wij hebben onze huwwelijksdag daar gevierd, wij waren op de aankomstdag precies 1 jaar getrouwd, er stond een klein bruidstaartje op de kamer!!

Gereisd met partner in juni 2011

Ge-wel-dig!

Faye, 22-6-2009

Omdat het Grand Hotel Duomo verbouwd wordt zijn we uitgeweken naar het hotel van Bvlgari en dat was een geweldige zet. Het hotel is schitterend, ligging in goed en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat het feestje maar 3 nachten duurde. Wordt een hele lastige keuze als het Grand Hotel Duomo volgend jaar weer open gaat..
Gereisd met vrienden in mei 2009

thomas laren, 27-3-2008

Super mooi, goede service, perfecte kamers TOP hotel!!
Gereisd anders in maart 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bulgari Milano***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bulgari Milano in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bulgari Milano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bulgari Milano scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.