Hotel Boston **

Hotel Boston
Boston

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Boston bij:

1 review over Hotel Boston in het Nederlands

Ideaal in het centrum

Dave, 3-5-2009

Tijdens mijn verblijf in Milaan in verband met een beurs hebben wij in dit hotel gelogeerd. Mijn werkgever heeft dit hotel geboek, het was voor mij onbekend.

Omdat voornamelijk de beurs en alles wat er in de stad gebeurt zo belangrijk is, was de locatie zeer belangrijk. Dicht bij de aankomsthalte van de bussen van vliegveld Malpensa, centraal station en metrolijnen groen en geel.

We zijn amper in het hotel geweest. Dus belangrijk was een goed bed en een nette badkamer. Deze waren beide uitstekend. Geen extreme luxe, zelfs helemaal geen luxe maar allwas schoon en heel en het bed lag zelfs prima. Er is TV op de kamer met hoofdzakelijk Italiaanse zenders, een Duitse en een Franse zender. Ontbijten doe je buiten de deur, zoals Italianen het doen: staand aan een koffiebar. Een heerlijke cappuccino en een croissant (brioche op z'n italiaans). Die zijn overal te vinden dus in het hotel eten is niet aan de orde. Een simpel maar perfect hotel voor deze gelegenheid.

Gereisd zakelijk in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boston in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boston scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.