Hotel Aurelia **

7,9

4 reviews over Hotel Aurelia in het Nederlands

Prima hotel, goede prijs/kwaliteitverhouding

Lajla, 12-7-2017

Wij hebben hier drie nachten geslapen. Grote kamer met uitzicht op de achtertuin. Kamer was schoon. Badkamer was netjes. Kamer is wel verouderd.

Ontbijt was gewoon lekker, vooral de croissants en de koffie. Locatie was gewoon goed. Was zo in het centrum en bij het station.

We zouden dit hotel zeker weer kiezen

Gereisd met partner in november 2016

prima verblijfplaats voor deze prijs

Marieke van der Helm-Jansen, 2-8-2009

Twee nachten in hotel Aurelia geweest tijdens ons bezoek aan Milaan. De kamer was in orde, met airco, al moesten we wel op een stoel staan om hem te bedienen...

Hier en daar wat knullige constructies in de badkamer, maar het bed sliep prima en kamer + sanitair waren schoon.

Ontbijt viel wat tegen: lekker kopje koffie of thee en de cerials waren wel lekker, maar zoete cake-achtige broodjes verpakt in plastic konden ons niet echt bekoren in de ochtend...

Het centrum was gemakkelijk bereikbaar met de metro (dagkaart voor 3 euro) of lopend (door grote winkelstraat) en de heerlijke ijsjes, aperitivo, pizza's en gegrild vlees die je in Milaan kunt eten deden ons het karige ontbijt snel vergeten.

Gereisd met partner in juli 2009

Khadija, 28-3-2008

Vriendelijk personeel. 24 uurs receptie waarbij een goede service werd geleverd. Taxi's werden besteld voor ons, routes uitgestippeld. TOP!
Gereisd met vrienden in januari 2008

Deniezze, 25-2-2006

Echt een top hotel!! Prijs/kwaliteit echt super. Erg vriendelijk personeel en alles is goed bereikbaar. Ga hier zeker snel weer terug. Milaan is echt the place to be!!
Gereisd anders in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aurelia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aurelia in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aurelia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aurelia scoort een 7.89 uit 10 op basis van 4 reviews.