8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Du Lac*** bij :

2 reviews over Hotel Du Lac in het Nederlands

Petra Müller, 26-6-2006

Nog nooit zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding meegemaakt! De kamers zijn werkelijk schitterend, met bubbelbad of ruime douche en uitzicht over het mooie dorpspleintje of het meer. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt en gebak is heerlijk! Dit hotel heeft onze huwelijksreis echt gered nadat we nogal benadeeld waren door de residentie waar we eigenlijk geboekt hadden.

Hier gaan wij zeker weer heen!

Gereisd anders in juni 2006

Natascha, 30-5-2006

Hotel du Lac ligt op een echte A-locatie, midden op het Piazza Garibaldi, het hart van het dorpje. Personeel is heel vriendelijk en de kamers zien er echt geweldig uit! Ik heb veel 3-sterrenhotels gezien in Italie maar ik zou deze kamer liever als een 4-sterrenkamer aanduiden, alles heel netjes en schoon. Bovendien is het hotel niet zo lang geleden helemaal gerenoveerd! Helaas geen zwembad, maar er is een zwembad met strand in het dorp... Alleen was die bij ons bezoek gesloten, er werd ons echter verteld dat het wel weer geopend gaat worden!!

Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Lac in Menaggio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Lac scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.