Hotel Villa Maggie

Hotel Villa Maggie
Villa Maggie

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Maggie bij:

2 reviews over Hotel Villa Maggie in het Nederlands

Mooi appartement op mooie plaats

EdW82, 7-10-2014

Het complex bestaat uit 5 appartementen, beneden 1 groot (incl. klein zwembad), op de 1ste en 2de verdieping beide 2 appartementen. Ze hebben allemaal een smal balkonnetje. Wij zaten op de eerste verdieping in de "rode" kamer. Keurig verzorgd appartement in leuk klein dorpje Malgrate.

Het was even zoeken, maar als je aankomt is het een smal steegje omhoog. We konden gelukkig de auto hier laten staan, maar dit kan niet altijd, zeker als alles bezet is.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De beheerder woont vlakbij en er is regelmatig (ter loops) contact of alles naar wens is.

Keuken is prima, zit zelfs een wasmachine in. Er is voor 3 dagen linnen aanwezig (wij hadden 4 nachten geboekt).

Twee kleine puntjes:

- woonkamer had een slaapbank, maar zitten was niet echt lekker op deze bank

- bed was erg hard

Zou ik het aanraden: JA!!

Gereisd met partner in augustus 2014

Geweldig! (niet toeristisch en mooi uitzicht!)

Eef, 14-7-2012

Wij (gezin met 3 kinderen van 8, 11 en 13 jaar) zaten in appartement 'violet' op bovenste etage. Super mooi ingericht, alles in lila en paars. Erg schoon, incl, vaatwasser en wasmachine. Elk appartement heeft eigen kleur. Op begane grond zelfs met privé zwembad! Wij waren hier voor twee nachten en hebben genoten van mooie, rustige omgeving, maar twee nachten was voor de kinderen genoeg, omdat er niets te beleven valt voor hen. Eigenaresse Paola is erg aardig en behulpzaam. Ipv 40 euro per nacht voor extra bed hoefde wij maar 10 euro p.n. Te betalen. Super dus, aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Maggie in Malgrate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Maggie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Maggie scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.