Hotel Albergo Torre Imperiale ***

8,5

2 reviews over Hotel Albergo Torre Imperiale in het Nederlands

Dikke Aanrader

T. Kelderman-Bakker, 18-5-2009

Wij waren overgeboekt naar dit hotel dus wisten niet wat te verwachten. Het overtrof alle verwachtingen. Wat een aardige mensen en wat een goede service. We hebben op eerdere vakanties ook nog nooit zó lekker gegeten als hier!

De kamers waren superschoon en we hadden een prachtig uitzicht op het meer. Besllist een AANRADER!!

Gereisd met vrienden in maart 2009

Willeke C., 5-8-2006

Knus en gezellig familiehotel. Gesitueerd aan drukke, doorgaande weg langs het meer. Voor een paar nachtjes is dit prima te doen! Wij hadden de kamer die pal aan de weg lag en werden de 1e nacht gewekt door het leegstorten van een glasbak om half vijf! Wij konden er de humor er wel van in zien en sliepen daarna meteen verder. Volgende nacht nergens last van gehad. Ons uitzicht was fenomenaal en de kamer ontzettend schoon!! Tevens heel betaalbaar (75 euro per kamer in hoogseizoen, incl ontbijt). Aanrader!

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo Torre Imperiale in Maccagno (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo Torre Imperiale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albergo Torre Imperiale scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.