Hotel Marinoni

Hotel Marinoni
Marinoni

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Marinoni bij:

1 review over Hotel Marinoni in het Nederlands

Sober voelt niet als gastvrij.

Hanneke Leferink, 20-8-2016

We hadden dit hotel als tussenstop geboekt op reis naar het midden van Italië. Vooraf was verzekerd dat we de caravan makkelijk kwijt konden. Dat parkeren moest uiteindelijk op een gelukkig vrije algemene parkeerplaats. Dat is niet een twee drie gebeurd en aangezien het hotel aan een drukke doorgaande smalle weg ligt zorgde dit voor veel stress en boze Italianen. Vanuit het hotel stonden ze erbij en keken ze erna niet echt hulpvaardig. Kamers netjes maar sober. Restaurant oogt niet gezellig, nog gezocht naar iets anders in omgeving maar niet gevonden. Er hingen grote tv's waarop een gewelddadige film te zien was. Voor onze zoon van vijf niet geschikt maar ja je moet iets eten. Pizza waren erg goed. Ontbijt zeer karig. Toast uit plastic en mierzoete gevulde broodjes.

Als tussenstophotel kan het maar dan lekker direct naar bed en vroeg op.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marinoni in Lomazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marinoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marinoni scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.