Hotel AS Lomazzo Fiera ****

6,9

14 reviews over Hotel AS Lomazzo Fiera in het Nederlands

Waardeloze service, arrogant personeel

Eckhart, 17-8-2017

Hier de duurste suite (4 persoons) geboekt (en al vooraf betaald!) op doorreis naar Zuid-Italië. Bij inchecken werd ons toegesnauwd dat onze kamer al vergeven was en kregen we twee sleutels toegesmeten van twee van de goedkoopste tweepersoonskamers. Zonder compensatie of iets. Bij protest konden we kiezen: accepteren of vertrekken.

Nog nooit meegemaakt bij een goed hotel, wat ontzettend onbeschoft. Toch maar eieren voor ons geld gekozen, want het was laat en we waren moe.

Ontbijt was redelijk, maar alles was snel op en aanvullen deed men heel traag.

Hier komen we dus nooit meer. Was een duurbetaalde overnachting zo. Heel jammer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima en netjes

Jochem, 5-8-2014

Tijdens zakenreis hier een aantal nachten verbleven. Prima hotel, goede bar en nette kamers. Ontbijt is ook goed verzorgd.
Gereisd anders in april 2014

Prima overnachtingshotel op doorreis

Jolanda, 16-8-2012

Hotel ligt dicht aan de snelweg dus prima voor doorreis naar het zuiden. Hotel heet overigens nu Just hotel.

Ontbijt verliep ZEER chaotisch en niet echt geweldig. Wij hebben hier ook in de avond gegeten en ook hier was de bediening matig. Ijsemmer voor de wijn bijvoorbeeld zonder ijs. Oud brood op tafel (bleek later het restantbrood van ontbijt te zijn)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Wederom overnacht

Jabeca, 29-7-2012

Echt een aanrader onderweg naar het zuiden

Schoon en goed onderhouden hotel aan de snelweg

Gereisd met partner in juni 2012

Goed begin!

joopee, 15-5-2012

Wij gingen op vakantie naar Toscane en hebben overnacht in dit motel. Voor de ingang kun je kiezen welke kant je op wilt: hotel of motel.

De auto kun je pal voor de deur parkeren, ideaal. Wij vonden het een erg mooie kamer; aangename badkamer en ´s ochtends genoten van een heerlijk ontbijtbuffetje.

Aanrader voor de doorreis.

Gereisd met partner in augustus 2011

Prima hotel op doorreis

Harmen, 5-9-2011

Prima hotel. Vriendelijke dame bij de receptie die ons gelijk wees op het gebruik van de gratis ondergrondse parkeergarage. Ook het kinderbedje stond al klaar op de kamer.

Goede frisse kamer en grote badkamer. Helemaal niets mis mee!

Helaas is het restaurant in mijn beleving er kil. Ook het eten is vrij duur voor de kwaliteit die ze leveren. Ontbijt was goed maar niets bijzonders.

Over het algemeen waren wij erg tevreden. Volgende keer zou ik het zo weer boeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Prima hotel voor doorreis

winny, 28-8-2011

Hotel heet nu Just Hotel Lomazzo Fiera. Ligt dicht aan de snelweg, maar geen geluidsoverlast. Ruime, mooie kamers en goede badkamer. Prima restaurant.

Ontbijt is goed. Parkeergarage vrij toegankelijk. Vriendelijke bediening.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2011

Goed voor overnachting richting zuiden

Jabeca, 14-7-2011

Goed hotel aan de grote weg

Nette en schone kamers

Ontbijt goed geregeld

Gereisd met partner in juni 2011

De perfecte tussenstop

Daan, 19-6-2011

Het hotel heet tegenwoordig Just Hotel Lomazzo!

We hebben hier overnacht op weg naar Toscane en het is echt super bevallen. We hadden een 3 persoons kamer (een 2 en een 1 persoonsbed) + plus een babybedje, via een bookingssite op internet geboekt en alles stons klaar. belangrijkste pluspunten;

* Ligt aan de snelweg (geen last van op de kamer), je verliest dus geen tijd met omrijden

* Mooie kamers met perfecte bedden!

* Lekker ontbijt

* Auto kan in de gratis parkeergarage onder het hotel, een veilig gevoel met een volle auto

* Ligt in Italië, je hebt dus de Gotthard en de grensovergang al gehad en kan dus lekker doorrijden op dag 2

Wat ons betreft een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Zeer goed hotel

Lieke , 29-9-2010

Een modern, goed hotel als overnachtingshotel of te gebruiken als uitvalsbasis om naar Como ( 16 km) te gaan. Ruime gezellige kamers en een goed restaurant. Eindelijk een goede tournados gegeten tijdens deze vakantie. Gratis parkeergarage onder het hotel.

Je moet er wel zelf naar vragen want de receptionist was niet al te gastvrij. De receptioniste was vriendelijker. Dichtbij de snelweg gelegen, zonder er last van te hebben.

Wanneer je vroeg aankomt, is het leuk om naar Como te rijden. Gezellige stad met veel winkels, terrasjes en een mooi meer.

Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel AS Lomazzo Fiera bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AS Lomazzo Fiera in Lomazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AS Lomazzo Fiera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AS Lomazzo Fiera scoort een 6.88 uit 10 op basis van 14 reviews.