Hotel Sport ***

• Ligging t.o.v. pistes6,7

11 reviews over Hotel Sport in het Nederlands

Peter & Mary, 3-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Terug van wk'je wintersport. Kamers verouderd maar wel ruim evenals de badkamer. Korte bedden. Eten kwalitatief goed maar echt veel te weinig, zowel ontbijt als diner. Vrijwel allemaal Oostblokkers in het hotel, geen NL'ders. Polen veroorzaakten veel overlast. Bar niet gezellig. Personeel vriendelijk. Wij zaten goedkoop in het laagseizoen. De veel hogere prijs voor een wk in het hoogseizoen is dit hotel absoluut niet waard. Livigno is leuk dorp om belastingvrij te shoppen. Ski-bussen rijden ook zeer regelmatig van en naar het centrum tot circa 21.00 uur. Ski-bus stopt voor de deur van het hotel. Fantastisch ski-gebied met leuke apres-ski tentjes onderaan de pistes. Indien met eigen auto: niet op navi vertrouwen: "ouderwets" de landkaart aanhouden is het beste. 1-Richtingstunnel naar Livigno tot 20.00 uur open. Daarna gesloten tot volgende morgen.
Gereisd met partner in februari 2008

R. Bruinzeel, 31-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel voor de prijs. Verwacht niet te veel. Ski-gebied is echt heel goed en mooi!
Gereisd met partner in januari 2008

els, 17-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Waarschijnlijk in de winter veel beter aanbod en kwaliteit van het eten. Het hotel zit in deze maanden ook vol en de prijzen zijn aanzienlijk hooger dan in de zomermaanden. Het eten is er dan ook bijzonder goed, er staat een kok in de keuken die al diverse prijzen heeft gewonnen. Goede wijnen en grappa's in huis en vriendelijk personeel. Kamers ruim maar verouderd.Helaas wel een skibus nodig, stop voor de deur, om naar liften en centrum te gaan. Gezellige bar.
Gereisd familie in januari 2008

Hans Boevink, 29-6-2007

Wij waren hier in september 2005 met een lastminute van touroperator. Werkelijk een prima vakantie gehad. Eten was erg goed, hoewel niet altijd erg royaal. Kamers gedateerd, maar netjes en ruim.

Was erg goed gelegen om uitstapjes te maken. Wel altijd langs de douane ivm de belastingvrije status van het dorp.

Gereisd anders in juni 2007

j. Pieters, 14-2-2006
    • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn in september 2005 geweest, in het algemeen netjes, eten matig, maar dit komt vermoedelijk door Touroperator, deze kleden de hotels volledig uit. Wij hebben dan ook besloetn nooit meer via deze Touroperator te boeken.
    Gereisd anders in februari 2006

P. Kostert, 8-1-2006

Wij zijn in sept 2004 met een reisje van Touroperator een weekje in dit hotel geweest. Eenvoudig maar netjes, het eten was goed

De prijs vonden wij bijzonder laag.

Gereisd anders in januari 2006

E. Paardekooper, 7-12-2005
      • Ligging t.o.v. pistes5

Ik snap de negatieve reacties over voornamelijk het eten echt niet. We zijn hier 2 achtereenvolgende jaren (maart 2002 en 2003) geweest, maar het eten was een hoogtepunt. De service was ook uitstekend. De engelse taal wordt niet door iedereen begrepen, maar als je eenmaal duidelijk kon maken wat je wilde, hielp het personeel je geweldig.

De kamers zijn niet bijzonder en je moet het treffen met andere gasten. Een grote groep Brabo's maakt de sfeer wat minder ;-) Wij waren heel tevreden en dat allemaal voor een bijzonder laag prijsje!

Gereisd anders in december 2005

J.Meinsma, 29-9-2005
      • Ligging t.o.v. pistes6

Matig onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel, kwaliteit eten beneden de maat.Omgeving Livigno erg mooi
      Gereisd anders in september 2005

P. mesure, 13-9-2005
      • Ligging t.o.v. pistes6

matig en onvriendelijk personeel, kwaliteit eten beneden de maat, slechte bedden. Livigno schitterend.
      Gereisd anders in september 2005

H.de Haan, 24-7-2005
      • Ligging t.o.v. pistes7

Het eten was heerlijk!!! Bij het ontbijt zoete, zelfgemaakte, croisants. Alleen daarvoor gaan we al terug!

Veel mogelijkheden in de buurt voor tripjes en wandeltochten. Vlakbij Zwitserland.

In één woord, GEWELDIG!!

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sport bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sport in Livigno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sport scoort een 6.73 uit 10 op basis van 11 reviews.