Hotel Intermonti ****

13 reviews over Hotel Intermonti in het Nederlands

Ruim en groot familiehotel

Manou en Didier Delaruelle, 31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een groot hotel in drie onderling verbonden blokken. Soms krijg je het gevoel te verdwalen. Vriendelijke en kindgerichte bediening met lekker buffetrestaurant. Met de gratis shuttlebus bereik je het dorpje en alle pistes van de vallei. Volgen jaar ga ik voor de vierde maal terug!

Geen aanrader!

Sam v, 23-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kamers veel te klein. Douche uit de tijd. Eten ondermaats voor een 4 sterrenhotel. Geen badjassen dus je moet met kleding aan naar het zwembad lopen. Het zwembad is alles behalve gezellig. Personeel niet vriendelijk. Bediening niet professioneel en niet goed opgeleid. Spreken slecht of geen Engels. De bussen stoppen recht voor het hotel maar met kleine kinderen in een volgestampte bus is dit niet te doen. Buschauffeurs rijden gewoon door en wachten geen minuut langer. De skiliften zijn allemaal verouderd. Echt allemaal. Stadje is wel gezellig. De tavernes aan de skipistes zijn saai en ongezellig

Dit nooit meer!

Vicky van de velde, 21-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamers zijn super klein. De badkamer al helemaal klein!maar blijkbaar (lees ik net bij de beoordelingen), is er verschil in kamers. Die in het hoofdgebouw zijn blijkbaar groter. Badkamer was niet schoon toen we hier aankwamen en zijn uit de jaren stilletjes. Het eten is zeker geen 4 sterren waard. Heel vet, niet vers. En veelal hetzelfde. Het zwembad is groot maar totaal niet gezellig. Typisch zuiders. Personeel is totaal niet vriendelijk. Een goedemorgen is er teveel aan. Voor 10 euro om je auto te parkeren per dag kun je beter je auto ergens anders zetten. Garage is niet voor niets helemaal leeg.

Skivakantie Pasen

Nathalie Rogister, 22-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes3

Zonet terug van een skivakantie georganiseerd door touroperator. Dit 4 sterren hotel wordt aanbevolen wegens de goede locatie en zijnde Het familiehotel in Livigno.

Dit hotel is amper een 3 sterren waard.

Volgens de reisorganisatie is er een 3-gangenkeuzemenu. Dit is niet het geval, het avondeten is in buffetvorm en is ondermaats in kwaliteit, kwantiteit, en in variatie. Het woord gastronomie niet waard. De “uitstekende” bediening volgens de brochure was ook zoek, zo werd er amper afgeruimd door de obers.

De kamers zijn verouderd en dringend toe aan renovatie. De lift is voor-oorlogs.Geen badjassen aanwezig, mini-bar leeg.

Wat ons het meest gestoord heeft tijdens onze vakantie is het beleid van het hotel en het niet bestaan van regels voor de hotelgasten.

De bezetting van het hotel bestond voornamelijk uit Polen die vrachten vodka meenamen in hun kamer en van gans de nacht feestvierden op hun kamer. Verschrikkelijk. Nooit meer……….

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

door het eten geen 4 maar 3 sterren waard

robert, 13-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

hotel intermonti in livigno, is een goed hotel maar het eten(diner) is geen 4 sterren waard,vlees was altijd te uitgedroogd,blijkbaar is kalfs en varkensvlees daar hetzelfde 2x grill en telkens varken gekregen!!1x zelfs geen voorgerechtje en de desserts waren als ge niet bij de eersten was ook reeds uitgeput,dan maar een ijsje genomen(2x)

de bediening was ook niet goed,van de 3 was er maar 1 goede serveerster bij de 2 anderen m/v liepen er bij als een kip zonder kop,zoals andere gerechten dan het gevraagde brengen en gerechten van andere tafels bij ons zetten,verder is de ligging goed t/o van de pistes(150m)klimmen,de service i/d bar was dan wel zeer goed,kamers proper wij logeerden wel in bijgebouw en moesten wel een paar liften en gangen doen vooraleer we de receptie,bar of eetruimte bereikten maar eens de weg te weten was dat geen probleem.

wij waren daar voor een shortski met 40personen.

Gereisd met vrienden in maart 2013

4* ??

Mady Brits, 8-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

De inkomhal is netjes, de rest van het hotel gedateerd. Wel heel netjes en proper. Ruime kamers en vlak aan de pistes met uitzicht over de vallei. Als je aan de late kant aan tafel komt, riskeer je geen dessert meer te hebben, en is het personeel ook niet meer al te vriendelijk. Je krijgt nog wel een alternatief dessert aangeboden. Niet echt geschikt voor zware après-skiërs.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Goed - zonder meer

Fam Polfliet, 10-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Tijdens paasverlof bezocht met twee gezinnen en één kind. Sliepen in hoofdgebouw. Ontbijt en avondeten zoals je mag verwachten. Netheid zeer goed. Vriendelijk , correcte bediening en service. Skibus stopt aan hotel. Gezellige bar. Op 100 m is er één skilift. Voor ons een aanrader.
Gereisd met vrienden in april 2012

prima hotel

bren, 21-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een groot hotel verdeeld over 4 gebouwen. Als je kamer in het achterste gebouw is, duurt het idd even om die te bereiken als je via de receptie binnen komt. Maar ieder gebouw heeft ook een aparte ingang zodat je gewoon langs buiten kan wandelen. Aan het achterste gebouw vertrekt er zelfs een skilift. Dus de ligging is heel goed.

Kamers zijn ok, typisch bergstijl, wel met een mooi groot terras.

Ook het eten vonden wij erg lekker, veel afwisseling. Het zwembad en sauna hebben we niet geprobeerd , maar het zag er wel ok uit. Ik zou zeker nog terug gaan.

Gereisd met vrienden in april 2010

geen viersterren hotel

edith, 21-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

de kamers waren heel oud maar wel proper tot zelfs de venster sloot niet meer

de kamer was in het hotel ver gelegen we moesten 2 liften nemen

de skikelder was van de jaren stillekes

het ontbijt was (goed) het avondeten was gewoon slecht , zeker geen 4 sterren hotel

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Prima appartementen

29-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hadden een appartement en deze was prima. Hotel ligt enige afstand van het centrum, maar met de skibus ben je er zo. Skibus begint bij het hotel, dus je kunt altijd zitten.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Intermonti bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intermonti in Livigno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intermonti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Intermonti scoort een 5.94 uit 10 op basis van 15 reviews.