Appartement Comfort Livigno

3 reviews over Appartement Comfort Livigno in het Nederlands

Erg leuk voor 1 keer!

Roon, 21-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Begin Februari 2008 zijn wij hier geweest. Ook wij wisten niet waar ons appartement zich bevond, die wordt je toegewezen! Verder geen contact gehad met de eigenaren, alleen even voor de borg. Appartement lag 50mtr van een hoofd lift af en 50mtr van de supermarkt, bus op 15 mtr . App was erg netjes en schoon. Hele aardige en sociale bewoners in Livigno. Gebied is leuk voor 1 week een beetje leuk skieen. Uit eten is niet erg duur, ook op de pistes niet (4xcappucio voor 3,60!!)
Gereisd met vrienden in februari 2008

Nathalie, 27-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes3

Onder de noemer Appartement Comfort Livigno worden diverse appartementen van particulieren aangeboden. Wij hoorden op de dag voor vertrek pas waar we onze sleutel konden afhalen. In Livigno werd pas duidelijk welk appartement we kregen. Dat lag vér buiten het centrum (alhoewel op de internetsite van de touroperator staat dat het 500 meter buiten het centrum lag).

Het ons toegewezen appartement was prima, maar er waren wat weinig borden/bekers. Verder lag het appartement ver van de (hoofd)pistes en skischool. Vlak bij was een sleepliftje, maar daar kon je maar over één (kleine) piste omlaag.

Verder is Livigno een leuk Italiaans dorp. Genoeg te doen op aprésski-gebied en shoppen! Ski-mogelijkheden voor beginners prima, voor de gevordereden is dit gebied minder uitdagend.

Gereisd familie in januari 2008

Arienne van Dalen, 12-1-2008

Appartementen Livigno heeft géén adres. Het schijnt een verzameling te zijn van niet-geboekte appartementen. Je krijgt een apartement toegewezen bij het Skipas verkooppunt, het kan overal in de omgeving zijn.

Hoe zit dat dan als je in de loop van de middag aankomt???

Wij vertrekken straks, en we hebben nog steeds geen idee waar wij heen gaan en waar we terecht zullen komen.

Misschien valt het reuze mee, want volgens de omschrijving hebben we een bijzonder mooi appartement.

Als we terug zijn zullen we een foto van de accomodatie plaatsen, en objectief verslag doen.

Helaas kan de reisorganisatie geen zekerheden geven. We hebben niet eens een adres voor de thuisblijvers!

Gereisd familie in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Comfort Livigno bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Comfort Livigno in Livigno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Comfort Livigno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Comfort Livigno scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.