Hotel Chalet Mattias

Hotel Chalet Mattias
Chalet Mattias

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Hotel Chalet Mattias in het Nederlands

Mooi klein hotel met uitstekend restaurant.

Wies Smeets, 15-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Chalet Mattias is een klein hotel, 5 kamers en 2 appartementen in Livigno. Het ligt op ongeveer 10 min lopen van het dorpscentrum.Wij hadden een prima kamer met balkon, zeer schoon en ruim. Badkamer met bad en aparte douche. Koffiemachine en flatscreen. Vanaf ons balkon hadden we een prachtig uitzicht op de bergen.We hadden alleen ontbijt en dat was prima. Geen buffet maar dat is ook niet nodig bij 5 kamers. Wel een leuk gedekte tafel met alles wat je nodig hebt voor een goed ontbijt, sap, vlees, kaas, joghurt, jam, verse broodjes en croissants. Wat er niet stond kon je vragen. Het eigenaars echtpaar is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreekt engels. Het restaurant wat er bij hoort heeft een Michelin ster, de eigenaar kookt zelf. Wij hebben er gegeten, werkelijk uitstekend. Rondom het hotel is een tuin voorzien van stoelen en ligbedden. Er is een parkeergarage onder het hotel en je kunt er je fietsen stallen. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chalet Mattias in Livigno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chalet Mattias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chalet Mattias scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.