1 review over Vakantiehuis Casa Lenno in het Nederlands

Prima!!

Polleke, 26-9-2009

Heerlijke vakantie gehad in Casa Lenno! Huis is netjes en volledig ingericht, meer dan dat de beschrijving van topic travel weergeeft. Onze 2 kinderen hebben het er ook heerlijk gehad. De tuin is heerlijk!

Enige kleine nadelen waren voor ons dat de pannen wat aan de kleine kant waren, de traphekjes vanaf het terras pas onderaan de betonnen trappen zitten (1e verdieping zit ie prima!) en de bedden nogal hard waren.

Overdag is het er erg rustig, 's avonds komt de plaatselijke jeugd bijeen in de speeltuin beneden in de straat. Vonden wij niet hinderlijk maar stil is het dan niet.

Wandelen naar het dorp zat er niet in, te steil, te vermoeiend voor de kids

Gereisd familie in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Lenno in Lenno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Lenno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Lenno scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.