Hotel Du Lac **

Onvoldoende

11 reviews over Hotel Du Lac in het Nederlands

Teleurstelling

Tom Goossens, 17-9-2008

De prijs van het hotel is wel goedkoop, maar dat is wel te zien aan het hotel zelf. Bij ons was de tv niet eens meer aanwezig, alleen maar een standaard en een kabeltje. Ook de koelkast was niet beschikbaar. Het douchescherm was niet meer zoals het moest zijn en sloot moeilijk. Mocht je toch naar dit hotel gaan, leer wat italiaans, want het personeel spreekt niets anders dan Italiaans. In de ochtend liep het personeel in joggingbroeken. Ligging van het hotel is wel prachtig. Wat ooit een mooi hotel geweest zou moeten zijn, is nu niet veel meer van over.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

wat een sof!

Astrid en Frans, 8-9-2008

Slecht hotel. Bediening in joggingbroeken en smoezelige t -shirts. Vuile kopjes en serviesgoed. Zwaar verouderde kamer met schimmel. Stank uit badkamer vanwege rechtstreeks op riool. Vuile badkamer met schimmel. Losse kraan in badkamer.

Wordt de hele week niet schoongemaakt. Kapotte handdoeken. Televisie geluid doet het niet, afstandbediening blijft aan je vingers kleven.Het diner was ronduit slecht. Twee keer geprobeerd, maar niet te doen, dus zijn we maar uit eten geweest. Deze klacht staat niet op zichzelf alle gasten vonden het eten slecht.

1x en zeker nooit weer

G DIJKSTRA, 15-8-2008

ontzettend vies hotel slecht onderhouden hotel. toen we de eerste stap in onze hotelkamer gezet hadden zijn we na even rondkijken viezigheid bekijken naar de eigenaresse gegaan om te vragen of ze het voor ons schoon wou maken (stond zelfs nog een zuurstoffles van de vorige persoon), douche bruin van viezigheid, lekkende vieze kranen, gaten in plafond (kon de buizen boven je zien hangen), dode vliegen op de grond, stofplukken op de grond, vieze stinkende wc, ventilator in doucheruimte verstopt met stofplukken, douchekop die bijna naar beneden valt, enz enz enz. ze wou de kamer niet schoonmaken omdat ze het schoon vond, we hebben toen gevraagd om andere kamer deze hebben we uiteindelijk gekregen maar was geen haar beter. verschrikkelijk gewoon. we hebben geen lekkere vakantie gehad en waren blij om naar huis te gaan. de omgeving waarin het hotel zich bevind is trouwens erg mooi maar BOEK DIT HOTEL NIET WANT HET IS JE GELD VERKNOEIEN.
Gereisd met partner in augustus 2008

nooit meer

wim en paula, 14-8-2008

schitterend gelegen waardeloos hotel.

Kamers vuil met lekkende kranen en kapotte douches.

slecht bedlinnen en te weinig handdoeken.

onverzorgd personeel en ronduit zeer slecht voedsel.

Een absolute negatieve topper

Dit nooit meer

Cornelis, 6-8-2008

Lekkage in de kamer!Zonder verdere uitleg naar hotel Socrate gebracht.Na 2 dagen telefoontje of we ons weer wilden melden.Daar kregen we te horen dat de kamers klaar waren en dat we terug moesten komen.Toen we daar verbaasd op reageerde werden we de huid volgescholden.Een zg manager kwam erbij en deed het nog een dunnetjes over inclusief lichamelijke bedreiging! In deze sfeer wilden wij niet vertoeven.

Dit verbale geweld schofterig noemen is nog beschaafd uitgedrukt.

Gereisd familie in juli 2007

DIT NOOIT MEER

Ge en Wilma Koedijk, 29-7-2008

Laat Kras luisteren naar de klant en deze snel verwijderen. Als je hier je zuurverdiende geld aan uit gaat geven, kun je het beter in de lucht weg laten waaien en je de kosten van benzine ed besparen. Wat was er wel goed? Het meer van Lugano. Vieze kamer, vieze badkamer, maar 1 baddoek voor 2 personen. Alles kapot en oud, het eten??? Wij hoorden achteraf dat we een 4 gangendiner incl. hadden, maar hebben nooit 4 gangen gezien. 1 keer was onze derde gang een APPEL, taai vlees en 1 stronkje bloemkool, 1 blaadje witlof of zo met vieze gore ribbetjes. Mensen lieten het gewoon aangeroerd weer ophalen en ze waren verbaasd waarom het niet opgegeten was. Mensen liepen te bedienen in vieze jogginbroeken en t-shirt!!!

Wij zijn op zaterdag aangekomen en hebben het volgehouden tot die maandag en zijn toen, nadat Kras verder niets voor ons wilde doen, richting Nederland gereden en waren blij er weg te zijn. MENSEN GEEF HIER JE GOEDE GELD AUB NIET AAN UIT EN ZOEK SNEL VERDER NAAR IETS ANDERS.

Geen ''Kas''kraker!

Leo en Ria, 22-7-2008

Hotel ''du Lac' heeft een mooie ligging maar wordt gerund door mensen die weinig verstand van zaken hebben.

De kamers en dan vooral de badkamer zijn toe aan een hoognodige renovatie.

Men slaapt hier nog onder paardendekens.

Het ontbijt bestaat uit oude broodjes van de vorige avond en wat moeilijk beleg.

Het diner is helemaal triest,en hou je na één keer voor gezien.

Wilt u ook eens koude spercieboontjes uit blik als voorgerecht ?

Bediening in joggingpakken!!

Ruzie tussen ''de manager'' en zijn vriendin.

Oude roestige opgeslagen wasmachines op het terras.

Ga dan naar hotel ''Du Lac" in Lavena Ponte Tresa.

Als reisorganisatie kan je dit niet als een drie-sterrenhotel verkopen aan je klanten!!

Mensen ga naar Limo de Limonaia in Limo!

Ook drie sterren en gewoon op alle fronten tien maal beter!

Buone vacanze!

Gereisd met partner in mei 2007

Marius Moerkerken, 6-7-2008

Hotel du lac in Lavena Ponta Tresa is een hotel dat per direct gesloten zou moeten worden en volledig zou moeten worden gerenoveerd. Het hotel heeft verschrikkelijk veel achterstallig onderhoud. Koude douche, douchescherm kapot, stank in de doucheruimte. De hygiene aan het ontbijt laat zeer veel te wensen over. Wij hebben geen gebruik gemaakt van lunch en/of diner.

Klachten waren in het hotel niet bespreekbaar.

Krakkemikkig maar schitterend gelegen

p.bulters, 29-6-2008

De kamers zijn heel hard aan onderhoud toe. Lekkages, scheuren in tegels en loszittend materiaal zijn eerder regel dan uitzondering. De buitenkant ziet er goed uit en de ligging aan het meer van Lugano is schitterend. Vriendelijk personeel dat er veel aan doet het verblijf te veraangenamen. De kamers worden goed schoon gehouden, maar het is dweilen met de kraan open.
    Gereisd met partner in juni 2008

p.bulters, 29-6-2008

Veel achterstallig onderhoud. Fraaie ligging, vriendelijk personeel dat er alles aan doet om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers worden goed schoon gemaakt, maar door de gebrekkige accommodatie is het voor het personeel dweilen met de kraan open.
    Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Lac in Lavena Ponte Tresa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Lac scoort een 3 uit 10 op basis van 12 reviews.