Camping Covelo ***

8,9

Zoover award

WebsiteLink naar website

144 reviews over Camping Covelo in het Nederlands

Te dicht bij het spoor en de snelweg

mark, 13-9-2017

De camping is netjes een heeft een schitterend uitzicht. Het sanitair is verouderd maar eel schoon.

Wij hebben 2 nachten in een tent van de enige touroperator op deze camping gestaan waar we 5 nachten geboekt hadden. De trein reed 4 meter vanaf onze tent langs. Het begin om 5.15 uur en vanaf dan was ons gezin wakker. Ik heb een filmpje geupload waarop je kunt zien dat de tentdoeken heen en weer gasn wanneer de trein langs rijd! Helaas geen begrip van de touroparator.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nog nooit zoiets meegemaakt..

de Jong, 12-9-2017

Voor aankomst gebeld met de receptie om te vragen of er nog plek was, zij deelden mede dat dit het geval was. Bij aankomst bleek echter heel anders. We werden naar een plek gewezen waar we maar 1 nacht konden blijven en daarna onze tent moesten verplaatsen naar een andere plek. Toen ik de campingmedewerker erop wees dat dit niet gezegd is aan de telefoon, kreeg ik te horen dat ik maar geen problemen moest veroorzaken en dat er nooit aan de telefoon in gezegd dat er plek was. Dit gesprek is niet met deze medewerker gevoerd en toen ik er verder op in ging kreeg ik te horen dat het ''none of his business'' was en liep vervolgens weg. Helaas was er geen plek op andere campings en moesten hier maar mee akkoord gaan. Aan de receptie was ons beloofd dat de volgende ochtend personeel ons kwam helpen om onze tent te verplaatsten. Deze hulp hebben we nooit gekregen. Om 05:00 uur precies raast de eerste trein met volle snelheid langs de camping, om nog te zwijgen over de drukke autoweg. Je kunt je auto op een parkeerplaats zetten buiten de camping en die zou volgens de camping bewaakt zijn met een slagboom. Heel leuk allemaal, maar die slagboom staat 's nachts gewoon open.

Het enige positieve wat ik kan melden over deze camping is dat de schoonmaakdame het sanitair perfect bijhoudt.

Deze camping is zeker NIET voor herhaling vatbaar, het personeel is behoorlijk onbeschoft, beloftes worden niet nagekomen en van tot rust komen is ook totaal geen sprake.

Gereisd met partner in september 2017

super mooie camping, fantastisch

familie wierenga, 3-9-2017

Fantastische camping pal aan het meer van iseo, leuk en behulpzaam personeel.

Met name de horeca is erg goed geregeld , heerlijk eten voor een goede prijs.

Ook de vaste camping gasten zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!

Zeer schoon sanitair en zeker voor herhaling vatbaar.

Dikke pluim voor Luca en zijn team !!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Covelo bij:

Heerlijke camping aan heerlijk meer

Maarten & Marja, 31-8-2017

Camping ligt langs weg en spoorlijn. Even wennen maar niet hinderlijk.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooiste plek op een camping ooit!

Astrid, 30-8-2017

Fantastische camping met een geweldig team! We komen hier zeker nog een keertje terug.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische camping!!

D Besten, 28-8-2017

Heerlijk rustige camping op loopafstand van het plaatsje Iseo. Heel vriendelijk personeel en het sanitair is hartstikke schoon, altijd! Af en toe animatie voor kinderen zoals outdoor bioscoop avondjes etc. Eten in het restaurant is ook erg goed! Zeker een fantastische vakantieplek! Helemaal als je de iets minder toeristischer plekken kubt waarderen. Genoeg te doen in de omgeving, denkend aan aquapark, wandelingen, bezoeken van marktjes & speedbootje huren.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie, rustige en schone camping

Inge ten Hove, 9-8-2017

Camping Covelo is een rustige en schone camping. Prachtige ligging, je kan alle kanten op. Leuke plaatsen in de buurt. Sanitair wordt keurig door de schoonmaakster bij gehouden. Ze werkt heel hard en zorgt dat alles er netjes bij ligt. Er komt een trein langs de camping, waar wij zelf geen last van hebben gehad (we stonden er 2 tenten vanaf). De medewerkers zijn erg aardig. Als je kinderen hebt die nog geen zwemdiploma hebben moet je ze zeker goed in de gaten houden, het meer is een paar stappen van de tenten vandaan. Er is geen hek oid, dus dat kan het gevaarlijk maken.

Er worden redelijk wat kinderactiviteiten gedaan, niet de hele dag door. De pizza's: heerlijk! Tip: ontbijt met een croissantjes met crème 😍

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Met recht bij top 5 beste campings Italië,

Jetty en Rob, 6-8-2017

Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die deze camping een onvoldoende geven! We kamperen al meer dan 40 jaar, maar Camping Covelo is voor ons echt nummer 1 !!!!! Complimenti a Luca e tutto lo staff!!!
    Gereisd met partner in juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Chantal, 4-8-2017

Ik snap niet waar al die lovende reacties vandaan komen.Als je pal ah meer staat wellicht maar voor de rest vd camping gasten amper plek ah meer. Als je langs de spoorlijn staat is dat niet wennen maar onrust en dat wil je niet op je vakantie. Personeel is absoluut vriendelijk. Sanitair wordt goed bijgehouden maar is toch echt verouderd. Sorry maar er zijn veel meer plekken die beter aan te raden zijn qua ligging aan iseomeer maar ook aan idro/como meer. Deze camping is het voor mij niet waard om ooit terug te keren en dan voornamelijk voor de trein en drukke autoweg!!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige camping!

Jack Prins, 4-8-2017

Mooie camping met grote plaatsen, met een ontzettend behulpzame eigenaar en personeel die zelfs geholpen hebben met een noodvoorziening van mijn afgewaaide dakluik op de caravan.
    Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Covelo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Covelo in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Covelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Covelo scoort een 8.86 uit 10 op basis van 168 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: