Iseo

Uitstekend

Zoover award

WebsiteLink naar website

138 reviews over Camping Covelo in het Nederlands

Mooie, rustige en schone camping

Inge ten Hove, 9-8-2017

Camping Covelo is een rustige en schone camping. Prachtige ligging, je kan alle kanten op. Leuke plaatsen in de buurt. Sanitair wordt keurig door de schoonmaakster bij gehouden. Ze werkt heel hard en zorgt dat alles er netjes bij ligt. Er komt een trein langs de camping, waar wij zelf geen last van hebben gehad (we stonden er 2 tenten vanaf). De medewerkers zijn erg aardig. Als je kinderen hebt die nog geen zwemdiploma hebben moet je ze zeker goed in de gaten houden, het meer is een paar stappen van de tenten vandaan. Er is geen hek oid, dus dat kan het gevaarlijk maken.

Er worden redelijk wat kinderactiviteiten gedaan, niet de hele dag door. De pizza's: heerlijk! Tip: ontbijt met een croissantjes met crème 😍

Met recht bij top 5 beste campings Italië,

Jetty en Rob, 6-8-2017

Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die deze camping een onvoldoende geven! We kamperen al meer dan 40 jaar, maar Camping Covelo is voor ons echt nummer 1 !!!!! Complimenti a Luca e tutto lo staff!!!
    Gereisd met partner in juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Chantal, 4-8-2017

Ik snap niet waar al die lovende reacties vandaan komen.Als je pal ah meer staat wellicht maar voor de rest vd camping gasten amper plek ah meer. Als je langs de spoorlijn staat is dat niet wennen maar onrust en dat wil je niet op je vakantie. Personeel is absoluut vriendelijk. Sanitair wordt goed bijgehouden maar is toch echt verouderd. Sorry maar er zijn veel meer plekken die beter aan te raden zijn qua ligging aan iseomeer maar ook aan idro/como meer. Deze camping is het voor mij niet waard om ooit terug te keren en dan voornamelijk voor de trein en drukke autoweg!!

Geweldige camping!

Jack Prins, 4-8-2017

Mooie camping met grote plaatsen, met een ontzettend behulpzame eigenaar en personeel die zelfs geholpen hebben met een noodvoorziening van mijn afgewaaide dakluik op de caravan.
      Gereisd met partner in juli 2017

super

dinant, 3-8-2017

Super camping. Super schoon. Vriendelijk personeel. Gewoon een aanrader

Super camping

Ingrid, 3-8-2017

Camping Covelo is een geweldige camping. Een warm bad vanaf het moment dat je de camping betreedt.

Schoon, vriendelijk personeel, behulpzaam en redelijk ruime plekken. Zeker voor Italiaanse begrippen!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige camping om te zijn

Jan Braam, 3-8-2017

Ook dit jaar zijn wij weer op camping Covelo te vinden.

Direkt aan het meer is het goed vertoeven hier. Ook de omgeving is prachtig met oude stadjes. Ook voor de oudere jeugd is er genoeg te doen zowel op de camping als daar buiten.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch mooie schone camping!

Alie Smit, 3-8-2017

Loopt spoorlijn achter langs, wij vonden dit beslist niet hinderlijk.
      Gereisd met partner in juni 2017

Super mooie omgeving aan een schitterend meer.

Roland verhees, 1-8-2017

We hebben een geweldige vakantie gehad. En onze 3 meiden hebben zich prima vermaakt. De camping en sanitair waren super schoon. Tevens de gehuurde tent van provicamp was ook erg schoon en verzorgt. Het was auto uitpakken en je kon meteen vakantie vieren. Ipv nog een hele tent opbouwen. En de bedden sliepen heerlijk. Dus je kon er echt goed van bij komen en uitrusten. enigste was dat je wel gelijk moest douchen als je in het meer had gezwommen. Want soms lichte uitslag door het water wat door de boten wat benzine dampen achter liet. Maar voor de rest was het heerlijk zwemmen en vertoeven op de camping. Ik wil ook nog complimenten geven aan de beheerders van de tenten. Die na het gebruik van de tenten alles super netjes schoon maken en na lopen. Voor de nieuwe gasten.

Geweldige camping!

Emiel, 30-7-2017

Hele mooie camping, met een prachtig uitzicht op het Iseomeer. Het eten in het restaurant is heerlijk en betaalbaar. Het sanitair is prima en wordt 2x per dag schoongemaakt. De camping ligt wel aan een drukke weg en treinspoor, maar daar wen je aan. De mensen op de camping zijn hartstikke aardig en het de sfeer is super. Aanrader!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Covelo*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Covelo in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Covelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Covelo scoort een 8.91 uit 10 op basis van 162 reviews.