Camping Venus **

8,2

53 reviews over Camping Venus in het Nederlands

Super vakantie gehad

Lobke, 16-8-2017

Onze kids 13,10,7 (en wij) hebben het super gehad en willen graag weer terug. Het meer was super lekker om in te zwemmen/varen/dobberen op luchtbed. Ook leuk om waterfietsen op te gaan. waterschoenen aan. Kids s avonds vaak kampvuur gemaakt. Zwembad was super schoon. Sanitair heerlijke lekker warm/heet.Stonden naast 'Koos' begrip op camping (komt al 55 jaar)Meerdere keren afval-ronde per dag over camping. Kleine winkel maar prima te slagen. Geen lidl of aldi in de buurt, maar wel een penny (te vergelijken) op 10 km. Of een kleine supermarkt overkant meer (crone) heet jolie veel nederlandse producten.zeer vriendelijke eigenaren (zussen en broer) praten nederlands (door de jaren heen geleerd) maar Engels ook prima!

Tip. Bij trenro eraf en dan binnendoor is het nog wel 2 uur rijden! Maar te doen met caravane. tip; mooi uitzicht over meer "bellevista" overkant meer...heeeerlijke pizzas en super uitzicht.Camping was 50 in eigendom, super groot feest geviert met campinggasten...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Rustige camping met mooi uitzicht

Fan van buren, 5-7-2017

Keurige camping ,sanitair schoon ,handig klein winkeltje,kortom een prima camping op een mooie plek en de eigenaren spreken Nederlands ook erg handig.
Gereisd met partner in juli 2017

Gastvrij en behulpzaam

Fam. Jansen, 21-9-2016

Als je niet van massatoerisme houdt moet je hier zijn. De camping wordt gerund door twee zussen en een broer, allemaal in de vijftig. (Ook de mensen van La Grotta, het restaurant bovenaan de camping bleek familie te zijn). Ze werken keihard, doen er alles aan om het je als gast naar de zin te maken. Het spreekwoord "zoals de waard is zijn zijn gasten" gaat hier helemaal op. Iedereen houdt rekening met elkaar, kinderen worden gecorrigeerd, afval slingert niet rond, mensen groeten elkaar, enz. Op deze camping hangt een uitzonderlijk prettige sfeer, wij hebben het hier heel erg naar ons zin gehad. De bezoekers zijn vooral Italiaans en Nederlands, maar we spraken ook Fransen, Engelsen en Duitsers. Als je hier bent moet je de opera in de Arena van Verona zeker boeken. Dat is gewoon op de camping te doen, je hebt al een kaartje voor E 30,00. Wij vonden dat een hele belevenis. Als je de campingplek te klein vind boek je gewoon twee plekken, je kunt dan de prijs bespreken. Voor onze 14-jarige dochter waren hier veel leeftijdgenoten die zich wonderwel allemaal prima vermaken met zwemmen en tafeltennissen. In de groep verkeren is voldoende voor deze pubers die zich prettig naar elkaar toe gedragen. Wij hebben een top-vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overvol en onrustig, 90-95% NL gasten

Trijntje02, 2-9-2016

Van dit soort campings moet je houden. Het was helaas niets voor ons. Wij waren op doorreis en konden bij toeval nog 2 nachtjes terecht op een plekje aan het meer, daarna was de camping weer volgeboekt, puur geluk want we hadden wel prachtig uitzicht! Helaas is deze camping is stampvol en onrustig, vol met Nederlanders, zelfs bij de receptie kan je Nederlands spreken. Het sanitair is simpel maar prima. Klein zwembadje en wat speeltoestellen. De plekken aan het meer liggen mooi, de andere plekken liggen in saaie rijen en straatjes. Vrijwel alle plekken zijn klein. Wij hebben beide nachten geluidsoverlast gehad van discomuziek van de andere kant van het meer en van tot laat doorgaande campinggasten. Aan de andere kant van de camping hoor je de doorgaande weg die pal langs de camping loopt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

beste plek voor een super vakantie

Amanda Metselaar-Loor, 17-8-2016

Een heerlijk,schone camping..op een fantastische plek.Op en top genieten voor het hele gezin.Als je hier niet kan genieten dan kan je dat waarschijnlijk nergens. De camping is van een zeer hardwerkende en heel vriendelijke familie.Alles is schoon en er heerst een heel prettige en onstpannen sfeer.Wij zijn nu twee keer geweest en zullen er altijd terugkomen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Postzegelplekje (60m2) langs zeer drukke weg

Ruud, 14-8-2016

Het Idromeer in het hoogseizoen is uitermate populair bij motorrijders en de camping ligt pal naast de doorgaande weg. Een aantal plekken ligt direct naast deze weg, wat veel geluidsoverlast van hardrijdende motoren veroorzaakt. Bij aankomst wordt op basis van beschikbaarheid een plek toegewezen; afgezonderd van de plekken direct langs het meer kunnen andere plekken niet van te voren worden gereserveerd. Plekken ongeveer 60m2.

Veel Nederlanders en een aantal Italiaanse vaste gasten. Direct buiten de camping een prima, eenvoudig Italiaans restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Erg gastvrije camping

Jos en Maria de Koning, 22-7-2016

Onverwacht kwamen wij op deze zeer gastvrije camping terecht en we komen zeker terug. We hadden een plek op de tweede rij aan het water, een grote plek met erg mooi uitzicht. Het zwembad was prima en het sanitair was, hoewel gedateerd, schoon en voldoende.

De omgeving biedt mooie wandelingen en voldoende te doen, waarbij de opera in Verona niet mag worden overgeslagen.

De gastvrijheid, de bereidheid te helpen en om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken was enorm en is voor ons de reden om zeker een keer terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig!

Wendy, 12-7-2016

Camping Venus is een fijne kleine rustige camping direct aan het Idromeer. Wij hadden een plek direct aan het water en kregen geen genoeg van het mooie uitzicht over het meer. Er is een klein zwembad waar je heerlijk kunt liggen. Elke dag verse broodjes. De dames van de camping zijn ontzettend vriendelijk. Ik denk dat we nog wel een keer terugkomen!
Gereisd met vrienden in juni 2016

Topperdetoppie! Geweldig!

Marjon & Willem, 1-7-2016

Het is hier geweldig! Prachtige omgeving, mooi zwemmeer, super zwembad, prima sanitair, geweldige eigenaren. We zijn hier voor de eerste keer maar zeker niet voor het laatst. Een aanrader voor iedereen. En de autoweg? Niet zeuren, je moet er toch ook komen dan is er een weg nodig.hier heb je het ultieme vakantiegevoel.
Gereisd met partner in juni 2016

We willen nog wel een keer terug

ilona_1011, 22-2-2016

Heerlijke camping, goede sfeer! Lekker aan een meer, lekker zwembad. Geen poespas, gewoon gezellig. Kids hebben zich prima vermaakt zonder animatieteam. Aardige eigenaren/werknemers. Sanitair is niet het nieuwste maar schoon. Enige minpuntje (voor mij alleen, ik slaap licht) was de standplaats naast de weg, dit weerhoud me toch niet om nog een keer te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Venus in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Venus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Venus scoort een 8.21 uit 10 op basis van 56 reviews.