Beoordelingen Camping Venus**

25 juli 2014

Venus**
35 beoordelingen
Beoordelingen Camping Venus**
Via Trento 94, I-25074, Idro (Idromeer)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Venus** in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Venus** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Venus scoort een 8,1 uit 10, op basis van 35 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Venus** in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Venus**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Venus** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 54 vakantiefoto's van Camping Venus** vinden. Je kunt 1 video van Camping Venus** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lombardije. Vergelijk Camping Venus** met andere accommodaties in Idro (Idromeer).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

32 beoordelingen over Venus**

35 beoordelingen
7,2
7,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2013
"Leuke gezellige camping"vertalen
Olti
7,0

16-08-2013 Prima simpele camping die is voorzien van alle voorzieningen. Op de camping is geen restaurant, maar op 200 meter is een restaurant en het dorp (1 km lopen) heeft meerdere restaurants. Het meer is aangenaam (wel koud) en de bar (gemoedelijk) maakt heerlijke koffie. Een echte aanrader voor alle kampeerders.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Aardige 'No frills' camping"vertalen
Marnix
7,0

16-08-2013 Lekkere 10 dagen gehad met onze twee dochters (11, 14). Prima weer met een onweersbui, schijnt ook met grote hagelstenen te kunnen - pas op je auto!. 90% Nederlanders, erg aardige staf. Wel een beetje hutje-mutje, maar op welke camping heb je dat niet in Italië? Lekker camping strandje aan het meer. Temperatuur van het meer prima. Weinig wind (aan de Noordkant van het meer waait het meer)

met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijke camping direct aan het Idromeer"vertalen
Manuela Brok
7,0

18-09-2013 Eenvoudige camping zonder animatie. Jongens (10 en 12) vermaakten zich rondom de tafeltennistafel, in het zwembad of in het meer. Leuk vlot op het meer om naartoe te zwemmen, waarop je kan zitten/zonnen of vanaf kunt springen. Vanaf de camping loop je via het gras direct het meer in (kiezels). Plaatsen op 1e en 2e rij zijn mooi en groot. In de laantjes zijn de plaatsen en stuk kleiner. S'avonds muziek/lawaai vanaf de overkant maar niet echt last van. Sanitair is niet erg modern maar wel prima en schoon. Veel te doen in de omgeving. Heerlijk weer, soms even harde regen. In Italie kun je overal wel lekker eten, genoeg restaurants in de omgeving. Je kunt te voet naar het dorp aan de overkant. Eigen (motor)bootje meenemen is ook fijn. Kan gewoon op de kant blijven liggen. Kortom, we hebben genoten!

met partner, Juli 2012
"Geweldige camping voor jong en oud"vertalen
Pieter de Vries
7,0

21-07-2012 De camping ligt op een mooi punt aan het Idromeer dicht bij het dorpje Idro. De staf van de camping doet z'n best de gast in het Nederlands te woord te staan.
De plekken zijn redelijk ruim, 60 - 100m2. Slechts enkele plekken zijn gereserveerd voor Italianen met van die oude vervallen caravans met dubbele daken.

"Hier kun je terugkomen."vertalen
woutsimone
7,0

06-08-2012 Een heerlijke rustige, no nonsense camping voor het hele gezin. Prachtige omgeving en heerlijk om in het meer te zwemmen. Wel waterschoenen meenemen!
Plaatsen zijn niet ruim, maar je kunt een parkeerplek reserveren voor je auto, of huur net als wij 1,5 plek. Plek 63, welke wij hadden, had weinig schaduw. Andere plekken hadden meer schaduw. De plekken aan het meer zijn prachtig.
Het omroepsysteem wordt hooguit 2x per dag gebruikt en is niet storend.
Douches zijn erg klein, geen bankje, dus neem een plastic zak mee om je spullen droog te houden.
Kinderen vermaken zich prima in meer/zwembad en met elkaar. Voor de oudere kinderen is de disco aan de andere kant van het meer goed te bereiken.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Een geweldige, kleine, gastvrije camping"vertalen
ldegelder57
8,0

03-08-2012 Alles hier straalt vriendelijkheid uit. Het is een familiebedrijf en de eigenaren doen er alles aan het hun gasten naar de zin te maken. Ze spreken prima nederlands. De camping ligt direct aan het (koude) Idromeer en op loopafstand van een dorpje.De omgeving is prachtig en wie wat meer drukte wil kan een dagje naar het Gardameer (uurtje rijden)

"Deels prima, deels tegenvaller"vertalen
sanne
7,0

04-08-2012 positief: het meer is prachtig, net als het uitzicht op de groene bergen en zeer toegankelijk voor alle leeftijden. Mijn kinderen (5 en 9) hebben zich er dagenlang in vermaakt. Het blijft lang ondiep, geen stroming en voor wie echt wil zwemmen kan wat verder. De pubers zwemmen naar het vlot. Aangename temperatuur van het water. Ook: prachtige omgeving.
negatief: ik kies altijd kleine campings, maar als die volstaat met caravans + grote voortenten, seizoensplaatsen, roodverbrande mensen die al rokend slechte boeken lezen, is dat een teleurstelling. De camping ligt aan een drukke weg, werd 's nachts wakker van voorbijrazend verkeer, en de disco die ik 1 avond hoorde maakte me niet vrolijk. De omgeving is mooi, maar zo toeristisch dat we vaak in de file stonden. Ook het omroepsysteem van de camping beviel mij niet. Ik hoef niet per megafoon te horen waar het die dag markt is, wie er jarig is en dat het lasagnedag is. jammer, want het Idromeer was verder echt perfect voor goede ontspanning

met jonge kinderen, Juli 2012
"Hier komen we zeker terug!"vertalen
esther Handgraaf
7,0

03-06-2013 Prachtige omgeving om te wandelen, te varen, ritjes te maken. Fijne sfeer op de camping en de plekken aan het meer zijn gewoonweg fantastisch. Je kunt goed eten in het restaurant direct naast de camping of naar het plaatsje lopen voor ijs en diverse restaurantjes.

met jonge kinderen, 2011
"Camping om nooit te vergeten"vertalen
Richard
10,0
8,0

14-09-2011 In 2010 er voor het eerst geweest en helaas doordat we erg laat vakantie hadden niet geboekt voor 2011.

We waren er met 2 kinderen (9 en 11 jaar) en hebben ons ondanks wat mindere dagen mooi weer prima vermaakt.

Het is een kleine gemoedelijke camping aan het water en met een eigen (schoon) zwembad.

Voordeel van het meer is dat er niet mag worden hard gevaren dus lekker veilg voor de kinderen.

De eigenaars spreken goed nederlands en doen alles om het iedereen naar de zin te maken.
Van 's ochtends vroeg tot 's avonds 11 uur is het winkeltje en de bar open.

Wij komen er zeker nog een keer terug.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Mooi gelegen, rustige familiecamping"vertalen
Lianne Josemanders
8,0

16-08-2011 Na aanleiding van beoordelingen hier op de site hebben we begin augustus 2 weken geboekt. Alhoewel we pas eind mei boekten, hadden we een mooie plaats. De eerste dagen wel wat regen gehad, maar verder mooi weer, dus lekker in het meer en in het zwembad gezwommen, tochtjes gemaakt naar o.a. het Ledromeer, Gardameer, Gaver en Bagolino in de bergen. De eigenaren spreken goed Nederlands, geven goede service en de broodjes en pizza zijn erg lekker. Voor de jeugd geen animatie, maar de jeugd vermaakte zich erg goed.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?