Beoordelingen Camping Venus**

22 oktober 2014

Venus**
41 beoordelingen
Beoordelingen Camping Venus**
Via Trento 94, I-25074, Idro (Idromeer)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Venus** in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Venus** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Venus scoort een 8,1 uit 10, op basis van 41 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Venus** in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Venus**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Venus** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 61 vakantiefoto's van Camping Venus** vinden. Je kunt 1 video van Camping Venus** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lombardije. Vergelijk Camping Venus** met andere accommodaties in Idro (Idromeer).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

37 beoordelingen over Venus**

41 beoordelingen
8,2
7,3
7,4
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Echt campinggevoel"vertalen
R.G.
7,0

19-08-2014 Heel prettige kleinschalige camping. Wordt gerund door een zeer gastvrije Italiaanse familie (die ook Nederlands spreken). We hadden pech met het weer dit jaar, maar hebben ons toch goed vermaakt. Fijn meer om in te zwemmen (fris) en bootje te varen. Klein zwembadje voor een lekkere duik. Voetbalveldje met badminton/volleybalveld, zandbak, tafeltennis en speeltuintje aanwezig. Sanitair wat gedateerd, maar erg schoon. Heerlijk warme douches.
We hadden een prachtige plek aan het meer.
In de buurt is genoeg te doen, natuur, marktjes en ook op sportief gebied. Heerlijk gegeten in verschillende restaurants (Wij vonden de pizza's in Pieve lekkerder dan op donderdag op de camping). 's Ochtends lekkere broodjes op de camping, af en toe komt de groenteman langs. Wij hebben het oproepen niet als storend ervaren.
Wat vooral beviel is de ongedwongen sfeer. Een aanrader voor mensen die van simpel kamperen houden.

Zon gaat rond 19 uur achter de berg.

"Heerlijke kleinschalige camping"vertalen
miranda_mulder
9,0

28-09-2014 Ruim twee weken op camping Venus gestaan. Lekker aan het Idromeer. Kleine rustige camping met veel kinderen. Klein zwembad op de camping, winkeltje en een barretje, pingpong tafel en een heerlijk meer om in te zwemmen. In de omgeving is genoeg te doen voor een heerlijke vakantie.

"Heerlijke camping"vertalen
Linda Lamper
8,0

23-09-2014 Camping Venus is mooi gelegen aan het prachtige Idro meer. Meer is helder met heerlijk fris stromend water. We hadden een mooie plek aan het meer met een leuke variatie van verschillende soorten tenten bij elkaar. Plek was ruim genoeg voor een grote en kleine tent, auto kon ook bij de tent staan.
De familie zorgt voor een hele fijne sfeer op de camping. Vriendelijke ontvangst, campingwinkel is klein maar goed (met broodjes op bestelling, wat trouwens heel goed werkt) en een heel fijn terras met hele aangename prijzen. De bediening achter de bar en in de winkel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze spreken veel beter Nederlands dan ik Italiaans. Complimenten!! Sanitair wordt goed schoongemaakt. Ik zeg niet snel, daar ga ik nog eens naar terug, maar op deze camping wil ik nog wel eens staan.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Top locatie met ongedwongen sfeer"vertalen
Familie Houben
9,0

27-08-2014 Met onze 4 jongens van 9-13-15 en 16 jaar oud hebben we een heerlijke vakantie gehad. Ondanks extreem slecht weer toch prima vermaakt. Eigenaren zijn erg vriendelijk en spreken goed NL. Zij hebben er alles aan gedaan om het slechte weer de baas te blijven. Fantastisch. Het meer is heerlijk en helder. Prima zwembad met ruime openingstijden. Voor de jeugd veel gezelligheid bij de bar, tafeltennistafel, voetbalveldje en bij het meer. 1 dag een motorbootje gehuurd bij Tre Capitelli. Gewandeld bij Madonna di Campiglio: wel even rijden, maar prachtig: Met gondel Spinale omhoog. Dan via Cascate naar beneden. Grote waterval. Met bus wordt je teruggebracht naar de auto. 3 uur wandelen: Prachtig en zeer goed te doen voor hele gezin. Verder Bagolino leuk. Salo bij het Gardameer erg leuk. Brescia leuk. Genoeg wandelmogelijkheden in de omgeving. Eigenaresse heeft info in NL liggen en copieert voor wie wil. Een aanrader voor wie rust, gezelligheid, sfeer en mooie natuur wil.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Meest mooie plek aan het meer"vertalen
Gerben
9,0

14-10-2014 10 dagen gestaan aan dit o zo mooie meer. Camping is klein, rustig en heeft toch alle voorzieningen voor de campinggast die niet vermaakt hoeft te worden. Prachtige omgeving, lekker zwemmen in het meer, wandelen in bergen of de kleine dorpjes. Aanrader!

met partner, Aug. 2013
"Leuke gezellige camping"vertalen
Olti
7,0

16-08-2013 Prima simpele camping die is voorzien van alle voorzieningen. Op de camping is geen restaurant, maar op 200 meter is een restaurant en het dorp (1 km lopen) heeft meerdere restaurants. Het meer is aangenaam (wel koud) en de bar (gemoedelijk) maakt heerlijke koffie. Een echte aanrader voor alle kampeerders.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Aardige 'No frills' camping"vertalen
Marnix
7,0

16-08-2013 Lekkere 10 dagen gehad met onze twee dochters (11, 14). Prima weer met een onweersbui, schijnt ook met grote hagelstenen te kunnen - pas op je auto!. 90% Nederlanders, erg aardige staf. Wel een beetje hutje-mutje, maar op welke camping heb je dat niet in Italië? Lekker camping strandje aan het meer. Temperatuur van het meer prima. Weinig wind (aan de Noordkant van het meer waait het meer)

met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijke camping direct aan het Idromeer"vertalen
Manuela Brok
6,0
7,0

18-09-2013 Eenvoudige camping zonder animatie. Jongens (10 en 12) vermaakten zich rondom de tafeltennistafel, in het zwembad of in het meer. Leuk vlot op het meer om naartoe te zwemmen, waarop je kan zitten/zonnen of vanaf kunt springen. Vanaf de camping loop je via het gras direct het meer in (kiezels). Plaatsen op 1e en 2e rij zijn mooi en groot. In de laantjes zijn de plaatsen en stuk kleiner. S'avonds muziek/lawaai vanaf de overkant maar niet echt last van. Sanitair is niet erg modern maar wel prima en schoon. Veel te doen in de omgeving. Heerlijk weer, soms even harde regen. In Italie kun je overal wel lekker eten, genoeg restaurants in de omgeving. Je kunt te voet naar het dorp aan de overkant. Eigen (motor)bootje meenemen is ook fijn. Kan gewoon op de kant blijven liggen. Kortom, we hebben genoten!

met partner, Juli 2012
"Geweldige camping voor jong en oud"vertalen
Pieter de Vries
7,0

21-07-2012 De camping ligt op een mooi punt aan het Idromeer dicht bij het dorpje Idro. De staf van de camping doet z'n best de gast in het Nederlands te woord te staan.
De plekken zijn redelijk ruim, 60 - 100m2. Slechts enkele plekken zijn gereserveerd voor Italianen met van die oude vervallen caravans met dubbele daken.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Hier kun je terugkomen."vertalen
woutsimone
7,0

06-08-2012 Een heerlijke rustige, no nonsense camping voor het hele gezin. Prachtige omgeving en heerlijk om in het meer te zwemmen. Wel waterschoenen meenemen!
Plaatsen zijn niet ruim, maar je kunt een parkeerplek reserveren voor je auto, of huur net als wij 1,5 plek. Plek 63, welke wij hadden, had weinig schaduw. Andere plekken hadden meer schaduw. De plekken aan het meer zijn prachtig.
Het omroepsysteem wordt hooguit 2x per dag gebruikt en is niet storend.
Douches zijn erg klein, geen bankje, dus neem een plastic zak mee om je spullen droog te houden.
Kinderen vermaken zich prima in meer/zwembad en met elkaar. Voor de oudere kinderen is de disco aan de andere kant van het meer goed te bereiken.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?