Beoordelingen Camping Vantone Pineta***

23 november 2014

Vantone Pineta***
20 beoordelingen
Beoordelingen Camping Vantone Pineta***
Via Vantone 39, I-25074, Idro (Idromeer)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vantone Pineta*** in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vantone Pineta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Vantone Pineta scoort een 7,9 uit 10, op basis van 20 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vantone Pineta*** in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vantone Pineta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Vantone Pineta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 30 vakantiefoto's van Camping Vantone Pineta*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lombardije. Vergelijk Camping Vantone Pineta*** met andere accommodaties in Idro (Idromeer).
Even geduld a.u.b.

8,2
8,1
7,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijk genieten, meer&bergen"vertalen
raymond
10,0
7,0

27-07-2014 Authentiek, rustiek, gastvrij, ongedwongen, prachtig!

De sfeer van vantone pineta was erg prettig. Je komt als het ware kamperen te gast bij een fijne familie in mooie tuin (helft naardbomen andere helft loofbomen) op top locatie.

Elke ochtend uit tent zo het meer in. Overdag mogelijk tot uitstapjes, heerlijk genieten van surfers op meer, frisse duik in meer, of lekker koffie in restaurant. 's Avonds als onze kleine lekker lag te slapen, enkele malen even met zijn twee samen genoten in restaurant van huisgemaakte pizza.

Camping winkeltje ook op orde. Lekker bestellen in Italiaans of als je er niet uit komt in wat woorden Nederlands/Duits ; )

Donderdag nog mooie excursie gedaan met bijna hele camping (Mauro kwam dag ervoor vragen of we mee wilden dmv uitleg en aantal foto's).

Camping Vantone Pineta, grazie ea presto

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima camping op een prachtige plek!"vertalen
Ellen Meijer
7,0

16-08-2013 Onze eerste indruk v/d camping was: "hutje mutje", maar voor Italiaanse begrippen zijn de plaatsen redelijk ruim.Gelukkig hadden wij erg leuke buren.De sfeer op de camping is lekker gemoedelijk.Het kan 's avonds tot ca. 11 uur wat lawaaiig zijn; afhankelijk van waar je staat.M.n. het volleybalveld is dan een aantrekkelijke (echt gezellige!) 'hangplek'.Op bepaalde plekken kun je daar last van hebben.Het geeft echter ook wel de relaxte sfeer goed weer en stoorde ons dan ook niet echt.Het meer is echt super; absoluut ook voor kleine(re) kinderen!Het peuterbadje biedt voor kinderen tot 10 jaar een leuke speelplek.'s Ochtends kun je op de camping zeer divers brood halen.Het winkeltje biedt verder de nodige (Nederlandse) producten.In het restaurantje is het goed eten!Het sanitair is in prima staat en wordt redelijk schoongemaakt.De eigenaar en het personeel werken echt erg hard en zijn zeer vriendelijk.Zodra onze kinderen wat ouder zijn en willen leren surfen, gaan we hier zeker naar terug!

Met oudere kinderen, Aug. 2012
"Camping met zeer lawaaiige plekken (niet allemaal)"vertalen
R. van der Heiden
3,0
2,0
5,0

30-08-2012 Ondanks reservering plek toegewezen tegenover gebouw op camping met zeer luidruchtige bewoners waar zich bovendien 's avonds andere Italiaanse campinggasten verzamelden met enorme geluidsoverlast tot gevolg. Verder op de camping zul je hier niets van gemerkt hebben maar voor ons en onze buren was de lol er wel af. Eigenaar (?) Mauro liep langs maar deed niets. Ons zie je hier nooit meer.

Met partner, Juni 2012
"Wat een heeeerlijke plek"vertalen
René en Marjan
6,0

19-06-2013 wij zijn met z'n twee, in een kleien caravan, bij Mauro (eigenaar beland. Een erg aardige man die meteen een welkomgevoel geeft. Plaats was voor het uitkiezen en het uitzicht.... woowh! Elke morgen zo uit je bed het Idromeer in, niet koud en schoon/helder water. het strandje is klein/kiezels maar voor ons genoeg. Eten bij Mauro is basic Italian, maar van prima kwliteit/prijs. Mooie niet kapot gerestaureerde omgeving. Ook hebben we met een groep + Mauro een bergwandeling gemaakt. Supermooie tocht!
Het sanitair is oud, matig, maar de douche werkt en het is aardig schoon.
Verse panne in het winkeltje. Relaxte sfeer en rust ( eind juni) Als het aan mij ligt gaan we vertrekken we morgen!

"Heerlijk rustig"vertalen
PRKM
8,0

24-09-2011 Heerlijk rustige camping. Waar je ook staat: binnen 2 minuten ben je bij het meer. Erg toegankelijk ook voor kleine kinderen. Klein (ondiep) zwembad waar je heerlijk in kunt spelen als kind (niet echt zwemmen).
Klein winkeltje, vriendelijke mensen. Dorp vlakbij, met kleine winkels. Ga ook eens achter de winkels het dorpje in: heel pittoresk! Tegenover de winkels in het dorp een leuk strandje (zelfde Idromeer) met meer speelmogelijkheden en veel schaduw.
We hebben genoten van de rust op deze camping.
Veel Nederlanders! Geen animatie (heerlijk)

"Niet onze camping"vertalen
Annelies
5,0
9,0

21-08-2011 Wij zijn afgelopen zomer op deze camping geweest, we hadden gereserveerd voor een week, maar zijn maar een paar dagen geweest.
De camping is prima:
schoon sanitair, inderdaad maar 1 maar wel netjes
Ligt direct aan het Idromeer, op sommige kampeerplekken zie je vanuit je tent het meer.
kiezelstrand (de zon komt achter je langs helaas) en het meer is niet zo groot.
De eigenaar spreekt aardig goed nederlands en is wel aardig.
Voor een gezin met kinderen is het een prima camping, maar voor ons als stel was er buiten de camping om niks. De camping ligt aardig afgelegen van een paar winkels, in het stadje is ook niet veel te doen en wij hebben niet wat kunnen vinden wat we op redelijke afstand konden gaan doen.
Ook hielp het weer bij ons niet mee, het is er een paar graden kouder dan als je een uur verderop zit en het heeft bij ons veel geregent. Dus al met al niet erg geslaagd.

"Een echte aanrader!!!!"vertalen
Familie Voet - Pier...
9,0

24-08-2011 Gezellige camping, familiale sfeer, uitbater spreekt nederlands, italiaans, duits, frans, engels. Lekkere lokale keuken, mooi uitzicht, mooie kampeerplaats. ietwat veroudert sanitair maar zeer proper onderhouden. Een echte aanrader!

"Aanrader"vertalen
Dirk Jan
8,0

05-09-2011 Leuke camping zonder veel toeters en bellen. Sanitair is schoon en de douches zijn gratis. (De plankjes boven de wastafels hadden een paar centimeter breder gemogen.) De reisjes die door eigenaar Mauro worden georganiseerd zijn een aanrader. Het water van het meer is schoon en de temperatuur van het water is zodanig dat er voor langere tijd in gezwommen kan worden. Kijk in augustus uit voor vallende peren als je onder de perenboom staat. De kampwinkel heeft 's morgens (ook op zondag) verse broodjes en voorziet verder in de eerste levensbehoeftes. In Vantone kan je de meeste boodschappen doen.

"Heerlijk"vertalen
Wij
8,0

10-08-2011 Kleine Italiaanse plekken op de camping, maar net groot genoeg voor ons met grote vouwwagen.
Camping direct aan meer. Kinderen lopen er zo naar toe (dat kan ook negatief zijn, maar onze kids van 4 en ouder liepen gewoon met vleugels rond). Zwembad is schoon. Ondiep, waardoor ook daar 'zelfstandig' 'gezwommen' kan worden door kinderen. Klein speelhoekje (2 schommels (1 voor kleintjes), glijbaan en wat wipdingen) vlakbij het zwembad. Er wordt veel gesurfd. Buren van deze camping zijn 2 andere campings: 1 duurdere maar enige pluspunt daar is: groter (en dieper) zwembad én wc papier op wc. 1 met gelijke prijs, maar zonder zwembad. Dus keuze voor DEZE camping is makkelijk gemaakt.
Vlakbij: bos met aan het begin een leuk beekje (100m lopen en je bent er).
Sanitair prima, voldoende. Eigenaar altijd druk maar vriendelijk. Je kunt porties friet kopen en meenemen naar de camping (leuk voor bij de bbq). Supermarkt is 10 min rijden met auto. In dorp strand met speeltuin en schaduw!

"Zeer prettige camping"vertalen
Gert de Bruin
7,0

03-09-2011 Camping met 125 plaatsen, deels in een shaduwrijk bos en deels op een veld met bomen.
Op een wekelijkse (fraaie) wandeling na geen animatie. Ruim restaurant en kleine winkel voor eerste levensbehoefte en verse broodjes. Volleybalveld, speeltuin en kinderzwembad. Winkels in Crone op 2km en Ital-markt in Vestone op 13km. Veel Nederlanders en in augustus Italianen. Ook verhuur van 3 studio's.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?