Beoordelingen Camping Vantone Pineta***

16 april 2014

Vantone Pineta***
16 beoordelingen
Beoordelingen Camping Vantone Pineta***
Via Vantone 39, I-25074, Idro (Idromeer)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vantone Pineta*** in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vantone Pineta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Vantone Pineta scoort een 7,7 uit 10, op basis van 16 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vantone Pineta*** in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vantone Pineta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Vantone Pineta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 30 vakantiefoto's van Camping Vantone Pineta*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lombardije. Vergelijk Camping Vantone Pineta*** met andere accommodaties in Idro (Idromeer).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

16 beoordelingen over Vantone Pineta***

16 beoordelingen
8,5
8,2
7,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima camping op een prachtige plek!"vertalen
Ellen Meijer
7,0

16-8-2013 Onze eerste indruk v/d camping was: "hutje mutje", maar voor Italiaanse begrippen zijn de plaatsen redelijk ruim.Gelukkig hadden wij erg leuke buren.De sfeer op de camping is lekker gemoedelijk.Het kan 's avonds tot ca. 11 uur wat lawaaiig zijn; afhankelijk van waar je staat.M.n. het volleybalveld is dan een aantrekkelijke (echt gezellige!) 'hangplek'.Op bepaalde plekken kun je daar last van hebben.Het geeft echter ook wel de relaxte sfeer goed weer en stoorde ons dan ook niet echt.Het meer is echt super; absoluut ook voor kleine(re) kinderen!Het peuterbadje biedt voor kinderen tot 10 jaar een leuke speelplek.'s Ochtends kun je op de camping zeer divers brood halen.Het winkeltje biedt verder de nodige (Nederlandse) producten.In het restaurantje is het goed eten!Het sanitair is in prima staat en wordt redelijk schoongemaakt.De eigenaar en het personeel werken echt erg hard en zijn zeer vriendelijk.Zodra onze kinderen wat ouder zijn en willen leren surfen, gaan we hier zeker naar terug!

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Camping met zeer lawaaiige plekken (niet allemaal)"vertalen
R. van der Heiden
3,0
2,0
5,0

30-8-2012 Ondanks reservering plek toegewezen tegenover gebouw op camping met zeer luidruchtige bewoners waar zich bovendien 's avonds andere Italiaanse campinggasten verzamelden met enorme geluidsoverlast tot gevolg. Verder op de camping zul je hier niets van gemerkt hebben maar voor ons en onze buren was de lol er wel af. Eigenaar (?) Mauro liep langs maar deed niets. Ons zie je hier nooit meer.

met partner, Juni 2012
"Wat een heeeerlijke plek"vertalen
René en Marjan
6,0

19-6-2013 wij zijn met z'n twee, in een kleien caravan, bij Mauro (eigenaar beland. Een erg aardige man die meteen een welkomgevoel geeft. Plaats was voor het uitkiezen en het uitzicht.... woowh! Elke morgen zo uit je bed het Idromeer in, niet koud en schoon/helder water. het strandje is klein/kiezels maar voor ons genoeg. Eten bij Mauro is basic Italian, maar van prima kwliteit/prijs. Mooie niet kapot gerestaureerde omgeving. Ook hebben we met een groep + Mauro een bergwandeling gemaakt. Supermooie tocht!
Het sanitair is oud, matig, maar de douche werkt en het is aardig schoon.
Verse panne in het winkeltje. Relaxte sfeer en rust ( eind juni) Als het aan mij ligt gaan we vertrekken we morgen!

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Heerlijk rustig"vertalen
PRKM
8,0

24-9-2011 Heerlijk rustige camping. Waar je ook staat: binnen 2 minuten ben je bij het meer. Erg toegankelijk ook voor kleine kinderen. Klein (ondiep) zwembad waar je heerlijk in kunt spelen als kind (niet echt zwemmen).
Klein winkeltje, vriendelijke mensen. Dorp vlakbij, met kleine winkels. Ga ook eens achter de winkels het dorpje in: heel pittoresk! Tegenover de winkels in het dorp een leuk strandje (zelfde Idromeer) met meer speelmogelijkheden en veel schaduw.
We hebben genoten van de rust op deze camping.
Veel Nederlanders! Geen animatie (heerlijk)

"Niet onze camping"vertalen
Annelies
5,0
9,0

21-8-2011 Wij zijn afgelopen zomer op deze camping geweest, we hadden gereserveerd voor een week, maar zijn maar een paar dagen geweest.
De camping is prima:
schoon sanitair, inderdaad maar 1 maar wel netjes
Ligt direct aan het Idromeer, op sommige kampeerplekken zie je vanuit je tent het meer.
kiezelstrand (de zon komt achter je langs helaas) en het meer is niet zo groot.
De eigenaar spreekt aardig goed nederlands en is wel aardig.
Voor een gezin met kinderen is het een prima camping, maar voor ons als stel was er buiten de camping om niks. De camping ligt aardig afgelegen van een paar winkels, in het stadje is ook niet veel te doen en wij hebben niet wat kunnen vinden wat we op redelijke afstand konden gaan doen.
Ook hielp het weer bij ons niet mee, het is er een paar graden kouder dan als je een uur verderop zit en het heeft bij ons veel geregent. Dus al met al niet erg geslaagd.

"Een echte aanrader!!!!"vertalen
Familie Voet - Pier...
9,0

24-8-2011 Gezellige camping, familiale sfeer, uitbater spreekt nederlands, italiaans, duits, frans, engels. Lekkere lokale keuken, mooi uitzicht, mooie kampeerplaats. ietwat veroudert sanitair maar zeer proper onderhouden. Een echte aanrader!

"Zeer prettige camping"vertalen
Gert de Bruin
7,0

3-9-2011 Camping met 125 plaatsen, deels in een shaduwrijk bos en deels op een veld met bomen.
Op een wekelijkse (fraaie) wandeling na geen animatie. Ruim restaurant en kleine winkel voor eerste levensbehoefte en verse broodjes. Volleybalveld, speeltuin en kinderzwembad. Winkels in Crone op 2km en Ital-markt in Vestone op 13km. Veel Nederlanders en in augustus Italianen. Ook verhuur van 3 studio's.

"Gezellige camping"vertalen
Merijn
8,0

25-10-2011 Terugkomend uit een niet toeristisch deel in Le Marche, blijkt de camping ons toch wat tegen te vallen, gezien de grootte hoeveelheid Nederlanders. Maar dat is wellicht ook niet vreemd als je midden in de Bouwvak op deze camping aankomt. De plek die we kregen is voor wat wij gewend zijn in Italië ruim.
De ligging van de camping is rustig en heeft een fantastisch uitzicht over het Idromeer en op de bergen. De eigenaar is een vriendelijke Italiaan die ook Nederlands spreekt.
Het restaurant op de camping is prima en ook wandelingen de bergen in vanaf de camping zijn prima te doen. tevens worden er diverse excursie's naar steden of de bergen in georganiseerd.

Vervelen in deze prachtige omgeving hoef je je dus nooit!

met jonge kinderen, Juli 2011
"Mooie camping met vriendelijk personeel"vertalen
Ron Bakker
10,0
9,0

13-8-2011 Wij zijn er recent een dag of 6 geweest, bij toeval op deze camping terecht gekomen.
Camping ligt heel mooi aan het meer. zeker de plaatsen aan het meer zijn heel mooi.
Toiletgebouw is netjes en schoon. Het is jammer dat het er maar 1 is. voor sommige plekken is het een eindje lopen naar het toilet gebouw. Voorts hadden wij in het weekend overlast van een disco op de andere camping en luidruchtige jongenen tot laat.
Voor de rest is de camping helemaal goed bevallen en komen zeker een keer terug.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Viel erg tegen!"vertalen
margje van Gestel
3,0
6,0
1,0

18-10-2011 Camping Vantone Penita viel erg tegen!
Wij hadden 1 week in juli gereserveerd, maar zijn eerder naar huis gegaan. De plekken zijn erg klein, bijna alleen maar Nederlanders, zelfs het personeel spreekt Nederlands. Zo krijg je niet echt het idee dat je in Italië bent. De staat van het sanitair is zeer slecht. De douches hebben bijna geen water, de verlichting is zeer slecht, op sommige wc's zie je geen hand voor ogen. Douchen met de kids was een hele onderneming.
Door de heggen om het zwembad en de speeltuin, was het zeer onoverzichtelijk. Ook het zwembad was verouderd en behoorlijk koud.
Gelukkig was het meer prachtig en ook de bergen waren schitterend.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?