Beoordelingen Bungalow Tre Capitelli***

23 juli 2014

Tre Capitelli***
93 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Tre Capitelli***
Via Tre Capitelli 146, I-25074, Idro (Idromeer)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Tre Capitelli*** in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Tre Capitelli*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Tre Capitelli scoort een 7,8 uit 10, op basis van 93 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Tre Capitelli*** in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Tre Capitelli***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Tre Capitelli*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 129 vakantiefoto's van Bungalow Tre Capitelli*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lombardije. Vergelijk Bungalow Tre Capitelli*** met andere accommodaties in Idro (Idromeer).
Even geduld a.u.b.

8,8
7,4
7,1
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Grandioos"vertalen
Rob Jansen
9,0

18-07-2014 Dit jaar, week 31 en 32, gaan wij voor de 14e keer naar Tre Capitelli.
Hebben al diverse huisjes op het park gehad.
Vele huisjes zijn opgeknapt en zien er goed uit.
Verheugen ons alweer op Tre Capitelli.

met jonge kinderen, 2013
"Fantastische plek"vertalen
max

07-11-2013 Elke dag opstaan met het zonnetje

met partner, Juli 2013
"Prachtig huisje met fantastisch uitzicht !"vertalen
wens
9,0

20-07-2013 Wij hadden huisje Anna 92. Het lag beneden ah water vlak boven het zwembad. De nieuwe eigenaren hebben het huisje compleet gerenoveerd naar een moderne vakantiewoning. Vorig jaar was het nog zeer gedateerd met bijna geen uitzicht maar nu echt fantastisch met een erg mooi en vrij uitzicht over het Idro meer. In het huisje was alles nieuw en modern ingericht, t/m de badkamer aan toe. Wel vinden we het meer een huisje voor 2 personen maar er staat een goede slaapbank in dus 4 kan ook. We begrepen vd de eigenaren dat het hoogseizoen via het park wordt verhuurd, voor- en naseizoen via de eigenaren. In de omgeving kun je prachtig wandelen, fietsen, surfen en heel lekker eten. Voor mensen die een rustige en prachtige vakantieplek zoeken de perfecte vakantielocatie. Voor mensen die van het nachtleven houden wat minder geschikt want dat is er niet. Park ligt mooi met vriendelijke en behulpzame beheerder. Voor ons zeker iets om weer naar terug te keren. (ps niet alle huisje zijn dezelfde staat)

met oudere kinderen, Juni 2013
"Geweldig!"vertalen
Familie Hesselmans
10,0

20-07-2013 Klein rustig park met eenvoudige maar schone huisjes, pal aan het heerlijke, schone Idromeer hebben wij èn onze kinderen echt genoten van 2 weken vakantie. Aan het meer kun je lekker varen, surfen en kanoën. In het zwembad op het park kun je heerlijk zwemmen. En in de avond zoeken de kinderen elkaar op bij de tafeltennistafels. Maar Tre Capitelli is ook een ideale basis voor mooie uitstapjes: Milaan, Veneto, Riva (aan het Gardameer) maar ook voor fantastische bergwandelingen. Aan het Idromeer liggen prachtige oude dorpjes waar de mensen erg vriendelijk zijn! Kortom: echt een aanrader als je van rust, ruimte en gezelligheid houdt.

met partner, Juni 2013
"Prachtig uitzicht vanaf het park"vertalen
Sacha
6,0

13-01-2014 Rustig park met een prachtig uitzicht. Huisjes zijn niet bijzonder maar netjes en schoon. Wij waren er afgelopen jaar voor de 3de keer, de 1ste keer hadden we huisje 'Anna', de 2de keer 'privato C' en in 2013 'oliva 2'. Deze laatste ligt net buiten het park. Ideaal als je met een hond gaat omdat het huis aan een pad ligt waar je de hond uit kan laten. Er is een zeer goed restaurant op het park zelf en met 20 minuutjes lopen kom je in een straatje met wat barretjes en restaurantjes. Aan de andere kant van het park zit Restaurant Holland, heerlijk eten met een prachtig uitzicht op het Idromeer, zeer vriendelijk personeel.
Voor uitstapjes heb je zeker een auto nodig. Op het park zelf is niet veel te doen maar hou je van rust en ruimte en vind je het niet erg om er zelf op uit te gaan, is dit een ideaal park.
Wij zijn oa naar Milaan, Verona, Gardameer geweest. Bij het Gardameer heb je een speciaal hondenstrand (Bracco Baldo Beach / Peschiera del Garda).

met jonge kinderen, Mei 2013
"Rustig park in een mooie omgeving!"vertalen
F.
6,0
8,0

18-05-2013 Rustig bungalow park in een mooie groene en ongerepte omgeving. Wij waren één van de eerste gasten dit seizoen, en ons huisje was door de regenval van de laatste tijd erg vochtig. We kregen echter zonder probleem een ander (duurder) huisje toegewezen! Het uitzicht vanuit de woningen is prachtig! Wij zaten in bungalow Bianca Nr. 145. Dit is een mooie en ruime bungalow met een wasmachine en Wifi. Rondom het Idromeer is er genoeg te doen en te beleven. Oude dorpjes, mooie auto- en wandelroutes etc.

met partner, 2013
"Fantastische plek"vertalen
Derk
8,0

04-01-2013 Na een aantal jaren van afwezigheid in 2012 weer 2 weken naar ons vertrouwde stekkie geweest. We wisten niet wat we zagen. Ons vaste huisje was helemaal gerenoveerd, nieuwe schuifpui, opnieuw voorzien van vloertegels en de badkamer en keuken volledig vernieuwd.
We waren altijd al tevreden, zijn niet zo veeleisend, maar het was echt heel mooi geworden. Het terras bij het huisje was ook helemaal opgeknapt en voorzien van nieuwe bestrating.
Het restaurant is als vanouds, gewoon goed en betaalbaar. Het halve dorp komt er eten. wij hebben altijd een Bianca, omdat mijn vrouw slecht ter been is en van een rolstoel afhankelijk is. Het restaurant is via een goed pad en via de parking dan ook zonder problemen te bereiken.
Wat betreft de drukke weg welke lang het park loopt, wij ondervinden dit niet als hinderlijk. Kunnen het iedereen aanraden die van een nette woning houdt, maar geen behoefte heeft aan vertier. Houd je van rust, wandelen en van de mooie natuur ben je op het juiste adres.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Fijne watersportplek en lekker zonnen."vertalen
brubertus
7,0

14-08-2012 Mooi park met mooie Appartementen in Italiaanse stijl.
Wij zijn hier echt tot rust gekomen door o.a.veel aan het water te hebben gelegen en we hebben genoten van de prachtige omgeving.Het water van het Idromeer is helder en schoon, er zijn allerlei huurmogelijkheden voor bootjes of surfplanken en waterfietsen.
De info is goed en de receptie vriendelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Prettige vakantie"vertalen
brigitte_peeters_1
9,0

22-10-2012 Bungalowpark aan het meer, leuke activiteiten en prachtige wandelingen onder begeleiding. Heerlijk appartement met veel ruimte en comfort. We hebben weer enorm genoten!

met partner, Sept. 2011
"Mooie omgeving"vertalen
Jean Last
10,0

15-09-2011 Mooi park. Jeroen de beheerder is zeer vriendelijk.De ligging is mooi. De woningen hebben een geweldig uitzicht.De omgeving is super.Voor ons (maar je moet wel van rust houden) was het een 10.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?