Beoordelingen Bungalow Tre Capitelli***

24 oktober 2014

Tre Capitelli***
98 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Tre Capitelli***
Via Tre Capitelli 146, I-25074, Idro (Idromeer)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Tre Capitelli*** in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Tre Capitelli*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Tre Capitelli scoort een 7,9 uit 10, op basis van 98 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Tre Capitelli*** in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Tre Capitelli***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Tre Capitelli*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 137 vakantiefoto's van Bungalow Tre Capitelli*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lombardije. Vergelijk Bungalow Tre Capitelli*** met andere accommodaties in Idro (Idromeer).
Even geduld a.u.b.

8,8
7,5
7,2
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Fantastische plek!"vertalen
Willem en Rietta
9,0

24-09-2014 Mooi, gezellig en gastvrij park. Het park ligt in een geweldige omgeving, ongerepte natuur en authentieke Italiaanse dorpjes. Eigenaren en personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

"Wow, echt mooie ligging"vertalen
Marcel van Goch
9,0

10-08-2014 Heerlijk kleinschalig park met mooie huisjes (Elda). Met 5 personen hadden wij voldoende ruimte. Uitzicht is geweldig over het meer en de bergen. Kano en zeiltocht gemaakt over het meer. Lekker eten in het restaurant

"Niet nog een keer."vertalen
Bos
4,0
7,0

21-08-2014 Wij hebben zijn een week in Tre Capitelli geweest. De ligging van het park heeft een mooi uitzicht op het meer. Het huisje vonden wij erg tegenvallen. Erg gedateerd en ook niet fris. Uit de kleedkamerkast en keukenkast kwam een enorm muffe lucht. De douche gaf ijskoud water en dan weer heel heet water voor paar minuutjes en dit afwisselend. Badkamer was ook oud. De toiletborstel die ik wilde gebruiken was helemaal vies en bruin daar krijg je geen toilet mee schoon. Ook viel de omlijsting van het stopcontact spontaan van de muur, best gevaarlijk lijkt me. Het balkon van de bovenburen lekte waardoor het water (veel regen) op ons terras kwam zodat je met regen niet onder de afkapping buiten kon zitten. Ook hoorde je het geschuif van de bovenburen goed. Wij vonden het een nadeel dat er veel mensen er al jaren komen, onze kinderen(9 en 13) vonden hierdoor de aansluiting juist moeilijker omdat het groepjes waren die elkaar kenden. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

met oudere kinderen, 2014
"Grandioos"vertalen
Rob Jansen
9,0

18-07-2014 Dit jaar, week 31 en 32, gaan wij voor de 14e keer naar Tre Capitelli.
Hebben al diverse huisjes op het park gehad.
Vele huisjes zijn opgeknapt en zien er goed uit.
Verheugen ons alweer op Tre Capitelli.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie plek voor een week"vertalen
Inge
7,0

13-08-2014 Wij zaten in appartement Diana46 en keken direct uit op het meer. Ruim terras en prachtig uitzicht. Inventaris was prima. Het appartement is echter erg gehorig en de slaapbank lag niet fijn. Verder zitten er heel veel Nederlanders op het park, sommige gezinnen komen er al jaren en dat geeft een beetje een ons-kent-ons sfeertje. Voor de kinderen is het park heel leuk. (Tafel)tennis, een eenvoudig zwembad en natuurlijk het meer. Voor 180 euro kun je surfles nemen, je krijgt dan een kleine week vrij intensief les. Er is een speeltuintje, maar veel meer dan een klimrekje en een draaimolen is er niet. Tenslotte het het park een goed restaurant; wij hebben er twee keer lekker gegeten! Vriendelijk personeel bij de receptie en het restaurant.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldige locatie!! ook met puberkinderen prima"vertalen
ben pieters
7,0

07-08-2014 In juli 2014 twee weken met 3 kinderen, 10, 12 en 15 jaar geweest. Ondanks dat het weer minder was dan andere jaren in Noord-Italie geweldige vakantie gehad. Kinderen hebben zich prima vermaakt rond de tafeltennistafels, in het water en bij de surflessen. Het restaurant doet zijn naam eer aan. Heerlijk eten voor een zeer betaalbare prijs. De vriendelijke beheerder van het park en zijn vrouw zijn zeer behulpzaam (bv toen mijn auto met pech stond hielpen ze gelijk!)
Kortom een echte aanrader voor mensen die niet van grote campings houden maar van rust en ruimte en toch zich geen zorgen hoeven maken of de kinderen het leuk vinden

met jonge kinderen, 2013
"Fantastische plek"vertalen
max

07-11-2013 Elke dag opstaan met het zonnetje

met partner, Juli 2013
"Prachtig huisje met fantastisch uitzicht !"vertalen
wens
9,0

20-07-2013 Wij hadden huisje Anna 92. Het lag beneden ah water vlak boven het zwembad. De nieuwe eigenaren hebben het huisje compleet gerenoveerd naar een moderne vakantiewoning. Vorig jaar was het nog zeer gedateerd met bijna geen uitzicht maar nu echt fantastisch met een erg mooi en vrij uitzicht over het Idro meer. In het huisje was alles nieuw en modern ingericht, t/m de badkamer aan toe. Wel vinden we het meer een huisje voor 2 personen maar er staat een goede slaapbank in dus 4 kan ook. We begrepen vd de eigenaren dat het hoogseizoen via het park wordt verhuurd, voor- en naseizoen via de eigenaren. In de omgeving kun je prachtig wandelen, fietsen, surfen en heel lekker eten. Voor mensen die een rustige en prachtige vakantieplek zoeken de perfecte vakantielocatie. Voor mensen die van het nachtleven houden wat minder geschikt want dat is er niet. Park ligt mooi met vriendelijke en behulpzame beheerder. Voor ons zeker iets om weer naar terug te keren. (ps niet alle huisje zijn dezelfde staat)

met oudere kinderen, Juni 2013
"Geweldig!"vertalen
Familie Hesselmans
10,0

20-07-2013 Klein rustig park met eenvoudige maar schone huisjes, pal aan het heerlijke, schone Idromeer hebben wij èn onze kinderen echt genoten van 2 weken vakantie. Aan het meer kun je lekker varen, surfen en kanoën. In het zwembad op het park kun je heerlijk zwemmen. En in de avond zoeken de kinderen elkaar op bij de tafeltennistafels. Maar Tre Capitelli is ook een ideale basis voor mooie uitstapjes: Milaan, Veneto, Riva (aan het Gardameer) maar ook voor fantastische bergwandelingen. Aan het Idromeer liggen prachtige oude dorpjes waar de mensen erg vriendelijk zijn! Kortom: echt een aanrader als je van rust, ruimte en gezelligheid houdt.

met partner, Juni 2013
"Prachtig uitzicht vanaf het park"vertalen
Sacha
6,0

13-01-2014 Rustig park met een prachtig uitzicht. Huisjes zijn niet bijzonder maar netjes en schoon. Wij waren er afgelopen jaar voor de 3de keer, de 1ste keer hadden we huisje 'Anna', de 2de keer 'privato C' en in 2013 'oliva 2'. Deze laatste ligt net buiten het park. Ideaal als je met een hond gaat omdat het huis aan een pad ligt waar je de hond uit kan laten. Er is een zeer goed restaurant op het park zelf en met 20 minuutjes lopen kom je in een straatje met wat barretjes en restaurantjes. Aan de andere kant van het park zit Restaurant Holland, heerlijk eten met een prachtig uitzicht op het Idromeer, zeer vriendelijk personeel.
Voor uitstapjes heb je zeker een auto nodig. Op het park zelf is niet veel te doen maar hou je van rust en ruimte en vind je het niet erg om er zelf op uit te gaan, is dit een ideaal park.
Wij zijn oa naar Milaan, Verona, Gardameer geweest. Bij het Gardameer heb je een speciaal hondenstrand (Bracco Baldo Beach / Peschiera del Garda).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?