Vakantiepark Residence Vico ****

72 reviews over Vakantiepark Residence Vico in het Nederlands

Aanrader!

Jacquelien, 10-9-2017
  • Onderkomen9

Wat een heerlijke plek. Prachtig gelegen. Idromeer is het Gardameer van 40 jaar geleden las ik ergens. En dat klopt. Heerlijk rustig met een leuk dorpje op loopafstand met de echte Italiaanse winkeltjes. Appartement was heerlijk ruim en alles was aanwezig. Ik wil nooit twee keer naar dezelfde plek. Maar hier kom is zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke plek! Prachtige ligging.

Daisy Hendrikx, 18-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het app. complex heeft een prachtige ligging. Het is kleinschalig, dus rustig maar toch levendig. De omgeving is prachtig met bergmeertjes en watervallen. In Crone zijn cafeetjes en restaurants.

Minpunt:

-de extra energiekosten en handdoekkosten bij aankomst. Sommige app. liggen minder mooi zonder uitzicht op het meer in een hoek en het balkon aan de achterkant.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig!

Daphne, 8-5-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Net weer thuis van een verblijf van een week in dit prachtige vakantiepark. Wat hebben wij en onze dochters genoten. Het uitzicht op de bergen en het meer is echt adembenemend mooi. We gaan al jaren naar italie maar zo mooi uitzicht hebben wij nog niet eerder gehad. De rust die het park en de tuin uitstraalt was heerlijk. Het huisje is prima en alles wat we nodig hadden was er ook. Het ontvangst was erg gemoedelijk en vriendelijk. Lieve vrouw Renata is erg begaand met haar gasten en lief voor de kids. Het dorpje (heerlijk te lopen langs het meer) is voorzien van een winkeltje, een slager, een bakker en een restaurant waar je heerlijk een spaghetti kunt eten of een ijsje kunt halen. Kortom, wij hebben een super week gehad en gaan zeker terugkomen!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Superfijn

Kiki Pouwer, 25-7-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Vico was heerlijk! Enorm vriendelijk personeel. Prima apartementje. Schattige dorpjes. Weinig toerisme. Mooie steden in de buurt (Verona, Mantova). Bergwandelen. Aanrader dus!

Een klein minpuntje: veel schreeuwende Hollandse kids op het terrein in de vroege ochtend en late avond. Het is geen club med. Dus je moet je kinderen zelf vermaken :)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Bella fantastica

H.NIEUWENHUIZEN, 6-6-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

zeer mooi gelegen park, beheerders uitermate vriendelijk, park werd heel goed onderhouden..

Appartementen waren schoon en voorzien van alle gemak, bed en douche waren heel netjes.

Omgeving was zeer rustig en mooi om uitstapjes te den en of uit te rusten

zwembad was met dit warme weer een verademende uitkomst.

Gereisd met partner in mei 2015

Heel kindvriendelijk

lucinda, 18-5-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

wij hebben de eerste twee weken van mei doorgebracht in Residence Vico en het is ons erg goed bevallen. Italie is een prachtig land, heel vriendelijke mensen en allemaal even kindvriendelijk. Vico is gelegen op een superplek, vlak aan het meer en het uitzicht op alle balkons is even prachtig. Het appartement is ruim en netjes. en de eigenaresse is heel vriendelijk. zij heeft ons erg goed geholpen toen onze zoon (3 jaar) erg ziek was tijdens de vakantie en moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Renata is erg behulpzaam geweest en altijd even lief voor de kinderen.

Het complex is erg mooi en rustig gelegen. onze kinderen hebben zich erg vermaakt met de kinderen van andere gasten. samen spelen op de trampoline, hagedissen zoeken en zwemmen in het zwembad. Op loopafstand zijn twee hele leuke speeltuintjes, ijssalons en eendjes die graag gevoerd worden. kortom voor (kleine) kinderen een paradijsje.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Prachtige eerste kennismaking met Italië

Rainbow, 9-5-2015
  • Onderkomen9

Ons verblijf bij "Residence Vico" was een heerlijke eerste kennismaking met Italië. Het appartementencomplex is prachtig en heel goed onderhouden, ook de tuin ziet er heel mooi uit. Het zwembad was nog wat koud maar prima voor de kinderen. Voor alle ramen zitten luiken die je 's nachts dicht kon doen, zodat het heerlijk donker was (goed voor het uitslapen!).

Er zijn inderdaad maar twee pitten om op te koken, maar er zijn genoeg goede pannen aanwezig, dus met een beetje plannen is het prima te koken.

Idro ligt heel centraal: Milaan, Verona en Venetië is allemaal berijdbaar. De Jolly market (Supermarkt) ligt op loopafstand - elke ochtend even broodjes halen ( vanaf 7 uur) terwijl je een prachtige korte wandeling langs het meer doet.

Wij hebben echt een supervakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Een heerlijke vakantiebestemming...

L., 26-10-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hebben genoten van de prachtige,rustige ligging van dit complex. Wij troffen supervriendelijke mensen aan bij de receptie en een nette, schone accommodatie. Het complex is volledig omheind, en het zwembad ook nog eens apart omheind. De gezinnen die er waren met kleine kinderen vermaakten zich zo te zien prima. Het plaatsje Crone is klein maar authentiek met vriendelijke mensen bij de kruideniers winkeltjes, restaurantjes e.d. Het gebied rondom het Idro meer, is fantastisch mooi. Dan waan je je in Zwitserland, dan weer in subtropische sferen, dan weer in Noorwegen. Milaan, Verona, Venetië, allemaal steden op berijdbare afstanden en niet te vergeten al die andere mooie noord-Italiaanse meren. Kortom een aanrader.

Ik begrijp ook niet zo goed waar de kritiek van anderen vandaan komt...,slecht moment getroffen? Zwaar verwent thuis? Of gewoon wat te zeuren hebben omdat dat zo lekker voelt....? Wat mijn vrouw en mij betreft, Wij hebben een supertijd gehad bij Recidence Vico in Crone e.o.

Gereisd met partner in september 2014

Geen aanrader

Cuisinier, 10-9-2014
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Op basis van de goede berichten hebben we dit geboekt. Het viel ons echter tegen. Het appartement was erg eenvoudig en de badkamer niet schoon. Ook onder de bedden lag veel stof. De dame bij de receptie reageerde erg onverschillig, zo zijn wij dat niet gewend in Italië. Nog een aandachtspuntje: de gezamelijke BBQ staat in de speeltuin vlak naast de trampoline, dat is niet erg kindvriendelijk. In een onbewaakt moment heeft onze zoon zijn hand verbrand aan de BBQ toen hij uit de trampoline kwam. Het is op zich best een aardig park, maar veel te duur voor de eenvoud die je terugkrijgt. je betaalt ook allerlei onverwachte extra's zoals elektriciteit, lakens en dus ook voor een schoonmaak. Wat ons betreft geen aanrader, er zijn voor dat geld veel betere plekjes te vinden!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

puur slecht

miranda, 14-8-2014
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Wat een tegenvaller was dit! Het appartement echt een zootje goedkope troep, enorm slechte bedden, stoelen kapot, kookgelegheid gaf kortsluiting ( heel onveilig voor de kinderen!,) werd pas na 4 dagen iets aan gedaan ! Doucheslang kapot. In de speeltuin: schommel kapot, wip vol splinters, totaal niet onderhouden dus. Verder moesten we wel betalen voor een linnen change, maar het appartement werd niet schoongemaakt en de bedden werden ook niet gedaan. Er stond een plastic zak lakens en handdoeken voor de deur...... Er is zogenaamd een mogelijkheid te wassen: kost ook weer geld ! Bij het zwembad staan asbakken en word er volop alcohol geserveerd in glaswerk. Dit veroorzaakt ook weer vieze en onveilige situaties voor de kinderen. In
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
Residence Vico, Responsabile, 4-9-2014

Mevrouw Miranda Broers, een gast van ons hotel, heeft kleinerende reacties van onze woonplaats gemaakt, onder opgave van redenen volledig vals voor het enige doel van het maken van ons kwaad, heel bewust te bekijken zijn werk ervaring. Naast het feit dat ze niet waar zijn van de vermeende slechte staat van het meubilair en spelletjes, alles in perfecte staat, was er geen breuk dat elektrische problemen veroorzaakt. De netheid van het appartement werd in detail behandeld, net als dat van alle, zozeer zelfs dat geen enkele klant sinds de residentie is er over geklaagd. Integendeel, zijn gedrag gedurende de hele tijd was zeer onbeleefd en het niet respecteren van de gemeenschappelijke regels van het burgerlijk leven, het verstoren van de andere gasten.

We voelen ons niet de behoefte om iets toe te voegen, behalve dat we ons imago zal beschermen in de rechtbank, ook vragen om schadevergoeding.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residence Vico bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Vico in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Vico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Residence Vico scoort een 8.45 uit 10 op basis van 73 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: