Vakantiepark Sole Mio *****

Fam Vink, 16-9-2017

Mooi gelegen park

Kindvriendelijk

Mooie ruime huisjes

Alles aanwezig voor een fijne vakantie

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Relaxte vakantie met schitterend uitzicht

Willem, 19-8-2017
  • Onderkomen10

Wij verbleven in juli in huisje 24. Het huisje is compleet ingericht met heel veel ruimte eromheen. Onze tienerdochters hebben gesurft en konden zwemmen bij de steiger in het meer naast het park. De kinderen verzamelden zich daar met de dochter van de beheerder. Voor ons een relaxte vakantie met een schitterend uitzicht op de bergen om ons heen
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Voor ons het geld zeker niet waard

Fam. Venmans, 15-8-2017
  • Onderkomen4

De beoordelingen zijn hier allemaal fantastisch, maar wij zetten hier onze kanttekening bij. Laten we beginnen met het positieve: een ruim opgezet park en echt de ruimte rondom de huisjes.

Nu de minder positieve punten:

Ons huisje (huisje 22) was oud en vies, tafel afgebladderd, vieze stoelen, slechte goedkope bedden, badkamer stonk naar urine, echt vergane glorie.

Van een zwembad kun je niet spreken; het is heel klein, ondiep en alleen geschikt voor hele kleine kinderen. Jammer want de ruimte is zeker aanwezig om hier een normaal zwembad te realiseren.

Wij hadden het idee dat je vanuit het park zo het Comomeer in kon. Maar dat is zeker niet het geval. Het strand is een soort vogelstrand vol met vogelpoep en rommel. Hier kun je zeker niet zwemmen, maar ook met een bootje zouden wij hier niet gaan varen. Gevolg is dat we elke dag een eind met de auto gingen rijden voor een strandje aan het meer.

Bij aankomst kregen we al direct te horen hoe fantastisch het park is en dat we dat wel zouden ontdekken. Dat neutraliseren we dus graag.

Wat we ook als vervelend hebben ervaren, is dat er drie dagen voor vertrek bij het ontbijt wordt geïnformeerd hoe laat we het huisje verlaten, zodat de volgende erin kan. Voelt niet heel klantvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

voortreffelijk

Riet Mahu, 5-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het huisje, de beheerder, maar vooral het mooie zomerweer maakte deze vakantie super!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk vriendelijk vakantiepark aan het Como mee

Paul en Bibi, 5-8-2017
  • Onderkomen8

Dit bijna 50 jaar oude park wordt vrijwel alleen door Nederlandse gezinnen bezocht met een Nederlandse beheerder. Er staan zeer ruim 35 huisjes (4 en 6 persoons) zeer op een enorm grasveld met allerlei bomen (voor voldoende schaduw). De huisjes zijn privé bezit en verschillen nog wel maar alle gewenste basis eisen zijn gelijk. Alle huisjes hebben tuinstoelen, ligstoelen en op de slaapkamers een plafondventilator.

Er is Nederlandse TV, perfect internet, een vaatwasser en broodservice.

Sommige huisjes liggen iets dichter aan het meer (ondiep met strand) en het boedelbadje.Ook is er tegen betaling een groot gemeentelijk zwembad.

Gera Lario ligt aan de noordkant van het Comomeer en is een minidorp met op loopafstand drie barretjes, minisupermarkt en twee pizzeria's.

Kleine kinderen kunnen veilig voetballen, verstoppertje spelen, tafeltennis en een basketbal veld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Absolute aanrader

Dushenka van kooten, 26-7-2017
  • Onderkomen10

Bovenin het comomeer ligt vakantiepark sole mio. Aan het meer. Bootje gaat hier makkelijk in t water. De beheerders, Richard en Nathalie zijn meer dan gastvrij en servicegericht. Zelfs hun kinderen doen mee! Ze komen langs je huisje of je kinderen mee willen spelen met bv levend stratego of een zwemmettje. Vooral de rust en ruimte zijn plus plus. Kortom, lekker naar toe gaan en zelf ervaren.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig mooi vakantiepark aan het Comomeer

Claire, 24-7-2017
  • Onderkomen9

We komen al enkele jaren met heel veel plezier op dit uniek gelegen rustige groene vakantiepark . Prachtige vakantiehuisjes uniek gelegen met uitzicht op het Comomeer. Het park bied voor elk wat wils . Veel (water) sport mogelijkheden / Steden trips naar Milaan etc / Rust voor de rustzoekers onder ons / Voor de gezinnen , de kinderen kunnen naar harte lust vrij spelen op het park . Kort om een geweldig vakantie park . Ook het aanwezige beheerders echtpaar is top .

We komen zeker volgens jaar weer terug

Gereisd met partner in juni 2017

uitrusten en genieten in het luxe huis nummer 30

fam Meessen, 29-6-2017
  • Onderkomen10

Al jaren vieren wij onze vakantie op het vakantiepark Sole Mio altijd in huis 30.

Dit jaar werden wij verrast door een geheel verbouwd huis,helemaal onze smaak,Mooi strak ,alles nieuw,heerlijke boxsprings,nieuw meubilair en alles zeer smaakvol gestyled.Dit huis zou zo in VTwonen kunnen staan. Het is een feest om hier je vakantie te vieren.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Geweldig vakantiepark!

silia, 28-6-2017
  • Onderkomen10

Sole Mio is een prachtig vakantiepark direct aan het Comomeer met een heel vriendelijke gastvrouw en gastheer. We hadden casa16 wat ook een mooi huis is, luxe ingericht, alles wat je nodig hebt is aanwezig, veel schaduwplekken rondom het huis. Wij hebben genoten!
Gereisd met partner in juni 2017

Super fantastisch park en bijzonder mooie ligging

Peter Deben, 19-5-2017
  • Onderkomen10

Onze 6 persoonsbungalow "casa 30" is een fantastisch mooi huis.

Wij willen bij deze Monique bedanken voor haar mooie review van ons huis.Als toevoeging hierop hebben wij een aantal foto's op de website van Zoover geplaatst.Wij wensen onze komende gasten heel veel plezier in ons huis en geniet maar met volle teugen van dit prachtige vakantiepark en de bijzonder mooie omgeving van het Comomeer. Sole Mio is echt een toplocatie in Noord Italië.

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sole Mio in Gera Lario, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sole Mio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sole Mio scoort een 9.15 uit 10 op basis van 127 reviews.