Camping Panorama **

Camping Panorama
Panorama
8,4

18 reviews over Camping Panorama in het Nederlands

Onze plek super, voorzieningen zeer matig

Familie uit Oost Nederland, 18-8-2017

Erg aardige mensen om ons heen. Uit Nederland veel families die er jaren komen. Erg hartelijk en gastvrij. Campingeigenaren lijken t gehad te hebben met de camping, doen weinig aan onderhoud. Willen t hun gasten wel naar de zin maken. Plek van camping en onze plek vrijwel aan t meer is geweldig! Sanitair: altijd goed warm water, alleen niet hygiënisch. Niet dagelijks n goede schoonmaak. Vies. Eigen toiletpapier mee en dus ook maar sanitairreiniger. Verder in directe omgeving weinig voorzieningen. Wil je n uurtje rijden dan gave bergwNdelingen en mountainbiketochten te maken. Camping heeft eigen have , er zijn veel watersportliefhebbers. Vanwege hygiene en sterk verouderd toilet komen we niet terug. Voor omgeving enmligging aan t meer hief je t niet te laten. Camping met veel nationaliteiten, niet oer Nederlands. Dat was gaaf. Daardoor wel weinig aanspraak voir kinderen. Verl mensen blijven enkele dagen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Camping panorama in Dongo een ware beleving.

Frank Waalboer uit Oss, 11-8-2016

We zijn drie weken geweest met ons gezin!

Op deze zeer prachtige aan het como gelegen camping panorama!

Deze camping woord beheert door een zeer vriendelijken en betrokken en gast vrij echt paar mario en sonia!

We hebben in die drie weken echt ervaren dat Mario en Sonia als voor hun gasten over hebben.

Heel veel gezinnen komen daarom elk jaar weer terug op deze fantastisch camping!

We kregen ook leuke bezienswaardige uit gaan tips vd vaste gasten die al jaren op deze camping staan!

Waar je een geweldige sfeer beleeft van gezellig heid

Het is een goed verzorgde en rustige camping om lekker tot rust tekomen!

Het sanitair en de camping woord elk dag goed schoon gehouden!

Als er bladeren voor je tent lagen ging Mario die bij mekaar harken en op ruimen wat een service was dat van hem!

Camping panorama ligt heel centraal van hier kun prachtige wandelingen en auto tochten maken.

Naast de camping zijn verschillende verhuur bedrijven waar boten en surf planken kunt huren!

Mario en Sonia we hebben een prachtige vakantie gehad dankzij jullie gastvrijheid!

En we komen volgend jaar zeker weer terug op jullie prachtige camping .

We wensen jullie verder nog heel succes!

Frank en Thea waalboer uit Oss

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Jacqueline, 23-7-2016

Kleine plaatsjes maar wel met mooi uitzicht tot een asociale Nederlander zijn caravan pontificaal voor het uitzicht van iedereen neerzette! Dorpje stelt niets voor en op de camping is niets te doen, geen terrasje of iets dergelijks. Als onze jongens (9 jaar) in het speeltuintje speelden kregen ze al snel commentaar vd vampingbaas dat ze te druk deden. Voor onze dochter van 15 was er niets te doen.

De camping is erg duur! Wij betaalde €61 per nacht en dan moet je ook nog voor de wifi betalen. Sanitair was niet geweldig, redelijk schoon maar het was nog rustig. Als ik terugga naar het Comomeer dan zeker niet naar deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeer goede en vriendelijke eigenaren

Alfred de Jong, 27-7-2015

Aardig, behulpzaam, vriendelijk, gastvrij, toppers
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooi aan het meer gelegen.

Bouktje, 26-7-2015

De camping was begin juli nog bijna leeg (zo'n 20% bezetting) zodat we een zee van ruimte om ons heen hadden. De plekken zijn zo'n 7x7 m een enkele plek is groter. Toen het de 2e week drukker werd stond je wel erg dicht op de buren. De toerplaatsen liggen allemaal vooraan met zicht op het meer, heel mooi. Sanitair in een container met enkele hurktoiletten maar ook normale. Douches aan de kleine kant maar prima warm watervoorziening.
Gereisd met partner in juli 2015

Mooie plek maar dat was het dan ook wel

erik, 8-8-2014

Kleine camping met mooie plaatsen bijna aan het meer. Sanitair is ochtends nog schoon maar aan het eind van de dag behoorlijk vies. De plaasten zijn redelijk, wel veel vaste nederlandse families die er jaarlijks komen. Komt de sfeer niet altijd ten goede aangezien ze ook het idee hebben dat de camping van hun is en de regels niet voor hen gelden. Bijvoorbeeld tot laat in de nacht veel lawaai hebben en daar geen commentaar op wensen. De prijs kwaliteit verhouding is een beetje zoek, 55 euro per nacht voor een plek met 2 vowassenen en 2 kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

rustige "Como "camping

c_pierik62, 6-8-2013

Camping Panorama is een kleine camping met een aantal vaste plaatsen met italianen en een aantal vast terugkomende nederlandse bezoekers , verder vrij gemengde nationaliteiten, De eigenaars Sonia en Mario zijn vriendelijk en behulpzaam . bij de receptie zijn ijs , gekoelde drankjes en koffie verkrijgbaar Sanitair is beperkt en geeft soms wat wachttijden. daarin tegen schitterend uitzicht over het Como meer en lekker strandje.prachtige omgeving en gemoedelijke sfeer op de camping . WIFI is van goede kwaliteit . een prima plek voor mensen die rust en de natuur zoeken en ook voor watersport prima geschikt door het naastgelegen "gemeente" boothaventje.
Gereisd met partner in juli 2013

Fantastisch !!

Sonia en Willy, 29-7-2013

Heel mooi gelegen met prachtig uitzicht op het meer en de bergen. Zalige rust op de camping. Eetgelegenheid en supermarkten in de nabije buurt. Sanitair was proper. De eigenaars zijn zéér vriendelijk en hartelijk. Hebben echt genoten van onze vakantie.
Gereisd met partner in juni 2013

Fantastisch !

Sonia, 29-7-2013

Heel mooi gelegen met prachtig uitzicht op het meer en de bergen. Zalige rust op de camping. Sanitair was altijd proper. Eetgelegenheid en supermarkten in de nabije buurt.Eigenaars zijn zéér vriendelijk en hartelijk. Hebben echt genoten van onze vakantie.
Gereisd met partner in juni 2013

ieder jaar opnieuw!

marianne pluymaekers, 11-9-2012

Hele fijne camping!Wij komen er ieder jaar een paar daagjes en het is altijd gezellig met de menssen die ieder jaar ook opnieuw komen.Het uitzicht van de camping naar het meer is geweldig en de sfeer aan het comomeer is ook uniek.Sinds vorig jaar is er ook wifi op de camping en de kwaliteit was dit jaar geweldig goed.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Panorama in Dongo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Panorama scoort een 8.43 uit 10 op basis van 33 reviews.