Beoordelingen Camping Magic Lake**

Magic Lake**
33 beoordelingen
Beoordelingen Camping Magic Lake**
Via Vigna del Lago 60, I-22014, Dongo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Magic Lake** in Dongo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Magic Lake** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Magic Lake scoort een 9,4 uit 10, op basis van 33 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Magic Lake** in Dongo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Magic Lake**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Magic Lake** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 45 vakantiefoto's van Camping Magic Lake** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lombardije. Vergelijk Camping Magic Lake** met andere accommodaties in Dongo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

20 beoordelingen over Magic Lake**

33 beoordelingen
9,1
9,3
8,2
9,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima plekje aan het prachtige Comomeer"vertalen
Wendy van der Eijk
9,0

26-08-2013 De camping was vol, toen wij op de bonnefooi aankwamen, maar we mochten neerstrijken in de wijngaard, net buiten het terrein. Wat een geluk, een prachtige ruime plek met rondom uitzicht op de bergen.
Het sanitair is tiptop, gratis en altijd ruim warm water, voor zowel de douche als de afwas. Voldoende douches en toiletten beschikbaar en keurig schoon.
Als je de camping afloopt kom je direct op een klein kiezelstrandje, compleet met palmbomen en botenhelling, maar even naar rechts is een grote ligweide met bomen. Tussen meer en camping loopt alleen een grindpad, waarover je naar zowel Dongo als Gravedona kunt wandelen.
Er is een leuk speeltuintje voor de kinderen en een bar, waar je wat kunt drinken. Je kunt ook in de bar pizza's bestellen, die worden 20 minuten later bezorgd vanuit het dorp. Ideaal en niet duur. Lekker opeten op het strand! Aan de hoofdweg zit een minisupermarkt, waar je 's ochtends lekkere broodjes kunt kopen, 1,5 km verderop zit een Iperal-supermarkt.

met partner, Aug. 2013
"Kleine relaxte camping aan het meer met strand"vertalen
Emmie
8,0
10,0

24-09-2013 Leuke kleine camping (2 straten). Diverse nationaliteiten zijn er, leuk gemengd. Direct aan een strandje bij het meer. Het gaat er allemaal relax aan toe. Sanitair is super schoon en luxe. Het wordt beheerd door een familie.
Het is geen drukke, toeristische regio wat wij ook fijn vonden. Met onze grote caravan was het een beetje smal, maar ach als je eenmaal staat.. kan de vakantie beginnen!

met partner, Juni 2013
"Wat een heerlijke plek"vertalen
Heleen
10,0

16-07-2013 wat een fijne camping, en mooi sanitair we hebben er een week gezeten. het word er netjes onderhouden en de ligging is schitterend. Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk, we voelden ons echt welkom. Het einige wat ik niet begreep waren de stranddouches, die stonden voor mijn gevoel op een campingplaats, dan moest je recht voor de tent van de campinggasten onder de stranddouches, dit deden we dus maar niet.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Magic Lake** bij:

met partner, Mei 2013
"Schitterende ligging met vriendelijke mensen"vertalen
Ilse
8,0
9,0

31-05-2013 De camping wordt heel goed onderhouden, waardoor de plaatsen er mooi bij liggen en het sanitair schoon is. Er lijken veel vaste plaatsen te zijn, maar is niet nadelig zoals op sommige campings. Het meer is schitterend en het kleine strandje met gras wordt ook netjes gehouden. Op de camping geen eten te halen, maar wel een pizza service tegen lage prijzen en broodjes op een paar 100 meter afstand. Een mooie, kleine, overzichtelijke camping met een zeer vriendelijke familie aan het hoofd!

met partner, Aug. 2012
"Fantastische camping"vertalen
Judith
9,0

12-08-2012 Wij hebben hier een geweldige tijd gehad. Aardige eigenaren die je het gevoel geven dat je zeer welkom bent. Zeer behulpzaam bij al je vragen. De camping plekken zijn redelijke groot en schaduwrijk. Op de camping is het mogelijk om mountainbikes, kano's etc te huren. De camping ligt direct aan het meer. Op het privé grasveld voor het meer kun je heerlijk liggen. Er staan bedjes die je gratis kunt gebruiken. Tot slot is het sanitaire een aantal jaren geleden vernieuwd en ziet er mooi en schoon uit. Ruime wc's en douches. Wij zijn zeer te spreken over deze camping en raden het iedereen aan.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Erg gezellige camping"vertalen
renate
10,0

28-11-2012 Een hele gezellige camping heeft een eigen strand ,met gras stenen. en heel erg schoon sanitair wat een paar keer per dag schoongemaakt word. Gezellig bar.Leuke behulpzame familie die de camping rund. Het ligt erg mooi aan het meer en vlak bij een mooi dorpje en hele mooie natuur.
wij hebben hier drie weken een heerlijke vakantie gehad.

met partner, Juli 2012
"Geweldig genoten!"vertalen
Swenne Bijzet
9,0

01-11-2012 Wij hebben hier afgelopen zomer twee weken gezeten. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, de camping is goed onderhouden. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en we komen vast nog eens terug!

met partner, Sept. 2011
"Ongelooflijk"vertalen
scheper
10,0

16-09-2011 de camping en omgeving zijn zeer mooi, voor eenkort of eenlang verblijf.
zeer goed verzorgd niets is teveel, kortom ik kan nog lang en veel schrijven maar is een van de weinige campings die zo goed als perfect zijn,
wij waren er in september 1 week.

met partner, Sept. 2011
"Haallelujaaa"vertalen
Piet en Ans
9,0

05-10-2011 half september 2011 kwamen wij hier aan, op advies van vele zoover gebruikers. met een dusdanig hoog gemiddeld cijfer waren we erg benieuwd. eenmaal aangekomen was het nog maar de vraag of onze camper er kon staan want het stond helemaal vol. uiteindelijk moesten we even wachten tot een stel Hollanders met tent hin boeltje hadden ingepakt en knden we op hun plekkie staan. Biertje aan het comomeer gedaan en meteen voelde het goed.

Zeer voldaan stonden op de dichtsbijzijnde plek aan het comomeer. voor de muggen moett je wel wat meenemen, maar ach dat weet je vooruit. Fietjes mee en lekker fietsen naar mooie kleine plaatjes aan het meer, kortom wat ons betreft zeker een aanrader.

met partner, Aug. 2011
"Super camping, superschoon sanitair!"vertalen
Penny
10,0

21-08-2011 Fantastische vakantie hier gehad, ontzettend vriendelijk personeel wat uitstekend Engels spreekt. Camping biedt veel facaliteiten, o.a. mountainbike verhuur en kano verhuur. Direct aan het meer. Een heel klein nadeel is dat Dongo niet veel te bieden heeft, maar camping biedt pizzaservice (echte aanrader!) aan en er zijn genoeg supermarkten direct in de buurt. Echt de moeite waard om weer eens terug te komen en zeker iedereen aan te bevelen!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?