9,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Relaisfranciacorta**** bij :

4 reviews over Hotel Relaisfranciacorta in het Nederlands

Geweldig hotel

Gert_meerveld, 18-6-2011

Het hotel straalt klasse uit, geweldig uitzicht, goed restaurant. De kamers zijn erg ruim en zeer schoon. Je hebt wel een auto nodig bij dit hotel als je iets wilt gaan doen. Leuke plaatsen in de omgeving en dichtbij het meer. Via TO kan je af en toe voor een schijntje dit 4 sterren hotel boeken.
Gereisd met partner in januari 2007

Fam. Larrea, 28-7-2007

Het hotel is rustig gelegen tegen de flank van een heuvel aan in een zeer mooi onderhouden domein.

Indien men een kamer heeft op de tweede verdieping met zicht op het meer dan kan je absoluut niet ontevreden zijn over deze accomodatie.

Men moet wel beseffen dat het hotel niet aan het meer zelf is gelegen (10 tal minuutjes rijden met de wagen).

Het ontbijt is behoorlijk zonder meer. Vroeg komen is wel de boodschap.

Aanvullen is immers niet de italiaanse specialiteit.

Minpunt vond ik de onmogelijkheid om s'avonds ter plaatse avondmaal te gebruiken (voor zover ik het goed begrepen had enkel tijdens het weekeind mogelijk).Maar in de buurt zijn er restaurantjes genoeg (maar enkel met de wagen te bereiken).

Gereisd anders in juli 2007

Peter, 11-4-2007

We verbleven maar één nacht in dit hotel, maar dat was voldoende om te weten dat dit klasse is. Mooie en ruime kamers, badkamer is een balzaal. Geen zwembad. Voor rustzoekers. Na Venetië kregen we hier voor de helft van de prijs driemaal zoveel luxe.
Gereisd anders in april 2007

m.man, 25-8-2006

het hotel biedt rust en comfort. De prijs/kwaliteit verhouding was, in ons geval, zeer gunstig.

Om het hotel te vinden dient men zich te houden aan de plattegrond uit de brochure van het hotel.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relaisfranciacorta in Corte Franca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relaisfranciacorta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Relaisfranciacorta scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.