Hotel Barchetta Excelsior ****

Barchetta Excelsior

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Barchetta Excelsior bij:

3 reviews over Hotel Barchetta Excelsior in het Nederlands

jentien, 28-7-2007

Beetje gedateerd hotel. Ligt aan een plein, tegen het Como-meer aan. De auto moet worden geparkeerd in het Palace-hotel. Grote wagens kunnen hier een probleem opleveren.

In Como wordt een aantal weken in de zomer 's avonds concerten gegeven op het plein waar dit hotel aan zit. Het hotel is niet geisoleerd en het lijkt daarom alsof ze naast je bed muziek aan het maken zijn. Na klagen bij het management kregen we een upgrade naar een junior-suite op de bovenste verdieping, gelegen aan de zijkant. Volgens het management hadden de hotels aan het plein meerdere malen bij de gemeente geklaagd over de muziek maar vonden ze daar geen gehoor. Dat betekent dat dit probleem nog wel even actueel blijft.

Het ontbijt was sober en werd geserveerd in een uitermate ongezellige ruimte.

Onze conclusie is dat Como een geweldige stad is maar dat we de volgende keer voor een ander hotel zullen kiezen.

Gereisd zakelijk in juli 2007

Jentien, 20-7-2007

Het ontbijt was sober en werd geserveerd in een uitermate ongezellige ruimte.

Gereisd familie in juli 2007

Caro, 7-9-2006

Heel mooi stadshotel. Wij hadden een mooie ruime kamer voor 2 volw en 1 kind, prachtig uitzicht op het comomeer.

We hadden kamer met ontbijt en ontbijt is zeer lekker en uitgebreid, verder hebben wij niet in restaurant gebleven. Goed als etappehotel om zuidelijker Italië te verkennen.

Gereisd familie in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Barchetta Excelsior bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barchetta Excelsior in Como, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barchetta Excelsior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barchetta Excelsior scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.