Hotel Antico Borgo La Muratella ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Antico Borgo La Muratella bij:

1 review over Hotel Antico Borgo La Muratella in het Nederlands

prima hotel voor 1 nacht

hans, 19-8-2010

Wij hebben in dit hotel overnacht om de volgende dag door te reizen naar het Gardameer. Het hotel heeft een prachtige ligging en komt zeer luxe over.

Wat vreemd was dat er in het hoogzeizoen maar enkele van de 68 kamers bezet waren. Mede door de aantrekkelijke prijs (100,- voor een familiekamer). Je zou bijna denken dat er iets met dit hotel aan de hand is. Afgezien van de airco die niet werkte op onze kamer hebben we het hier goed gehad. Ook vermeld moet worden dat er een uitstekend ontbijtbuffet in de prijs begrepen zat (met zilveren bestek).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antico Borgo La Muratella in Cologno al Serio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antico Borgo La Muratella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antico Borgo La Muratella scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.