1 review over Vakantiehuis Casa Ampelia in het Nederlands

Zeer gastvrije ontvangst en een heerlijk uitzicht

Leon van Esseveldt, 19-5-2009

We hebben van 2 tot 9 mei 2009 een heerlijk verblijf gehad in deze woning. We waren er met 3 kinderen van 7,5 en 2. De beheerster,mevrouw Clara, is zeer,maar dan ook zeer gastvrij. Niets is te veel en ze geeft je echt het gevoel dat je een bijzondere gast bent. Een heerlijke grote tuin, met uitzicht op het Comomeer en de bergen, die bovendien helemaal afgesloten is en dus zeer kindvriendelijk.

Het interieur verdient geen designprijs, maar het was wel erg schoon en alles was aanwezig, tot aan vaatwastabletten toe.

Er was ook een lief klein hondje waar zelfs onze middelste direct mee kon spelen, terwijl hij normaal bang is van honden. Ze missen em nu erg!

De omgeving is ook zeer fraai hoewel je wel redelijk wat tijd moet uittrekken om ergens te komen. Wat tochtjes op het meer naar Bellagio en Menaggio zijn zeker aan te raden.

Gereisd familie in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Ampelia in Colico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Ampelia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Ampelia scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.