Hotel Albergo Ristorante San Giuseppe

Hotel Albergo Ristorante San Giuseppe
Albergo Ristorante San Giuseppe

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Albergo Ristorante San Giuseppe bij:

2 reviews over Hotel Albergo Ristorante San Giuseppe in het Nederlands

Geweldig hotel en vriendelijke eigenaar

Laura, 17-2-2017

Een geweldig leuk hotel met oog voor aankleding. Een hele vriendelijke eigenaar die zelfs nog moeite doet om wat Nederlands te spreken. We voelden ons gelijk thuis. Het is niet ver lopen naar het meer en als we meer tijd hadden gehad, waren we zeker met een boot mee geweest over het meer. Heerlijk airco op de kamer. Hier komen we zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk hotel

Jooles, 23-8-2012

Wij hebben hier een nacht geslapen op doorreis naar de Toscane. Enorm vriendelijke mensen, kamer was fantastisch (lekkere douche, airco en dakterras) en het ontbijt was goed. Maar een kort stukje lopen naar het meer. De volgende keer blijven we langer dan alleen een nachtje!
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo Ristorante San Giuseppe in Cernobbio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo Ristorante San Giuseppe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albergo Ristorante San Giuseppe scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.