Hotel Grand Cadenabbia ****

7,7

10 reviews over Hotel Grand Cadenabbia in het Nederlands

gemengde gevoelens

Anton leenders, 16-5-2012

3 nachten geweest en de airco werkte niet. Temp 27 graden. Op de kamer was het niet te houden. Aan de balie werd onze vraag over het aanzetten van de airco weggehoond. Mensen wilde de verwarming aan was het lacherige antwoord. Jammer. Verder een oud statig hotel wat zo links en rechts wel een opknapbeurtje mag hebben. Ligging is bijzonder mooi. Eigen parkeerterrein wat erg makkelijk is.
Gereisd met vrienden in mei 2012

Mooi hotel direct aan het meer

dennishoorn, 25-8-2011

Mooi, sfeervol hotel direct aan het Comomeer. Wij hadden het hotel geboekt o.b.v. de info uit de reisgids van de touroperator, maar de foto's doen geen recht aan het hotel en de locatie. Kamers, uitzicht en ligging zijn mooier dan de foto's deden voorstellen. Wij hebben dan ook een aantal geslaagde dagen gehad in het hotel en de prijs/kwaliteit-verhouding is top. Eten was prima; de eetzaal is 's avonds erg massaal, maar wij hebben lekker op het terras gezeten (15 à 20 tafels) en bediening aan tafel.

Een aanrader voor een paar dagen Comomeer!

Gereisd met partner in augustus 2011

Toch net niet

Familie Eindhoven, 18-8-2011

Wij zijn hier een week geweest in Augustus 2011. Het hotel is mooi, de kamers schoon, het personeel vriendelijk, de ligging op zich ook. Het ontbijt is goed, al is het elke dag hetzelfde en de keus beperkt.

Wij hadden een kamer met balkon. Het grootste nadeel: het ligt direct aan de weg. En aangezien het de enige doorgaande weg is, komt er dus echt bijna elke seconde een auto voorbij tussen 06:00u en 24:00u......... het gezoem houdt niet op!!

Boven op het dakterras moet ik zeggen dat je er vrijwel niets van hoort, van al die auto's.

Ik zou achteraf eerder kiezen voor Menaggio of Bellagio of kijken waar je een kamer met meerzicht hebt zonder doorgaande weg. Of een kamer aan de tuinzijde in dit hotel. Goedkoper, geen last van de auto's en je kunt toch op het dakterras zitten (met prachtig uitzicht en zonder lawaai).

Gereisd met partner in augustus 2011

Goed hotel ,

Peursem, 26-6-2011

Prima dagen gehad in dit hotel met drie echtparen 50-60 ers, prachtig gerenoveerde kamers, keurig schoon, eten in het mooie restaurant op de 5e verdieping met een prachtig uitzicht op het como meer was zonder meer prima.
Gereisd met vrienden in januari 2011

65+ hotel!

M VAN ROY, 8-8-2010

erg tegengevallen dit hotel!op internet maken ze het veel mooier dan wat het in het echt is,geen grote tuin zoals op internet staan enz.de gemiddelde leeftijd is 65 niks aan dus voor een stel van 24.ze behandelde de ouderen prima maar ons zagen ze niet staan heel associaal!er staat op internet half pension alleen je kon we s'avonds je eigen drinken afreken bij het eten a 4 euro voor een colatje.dit hotel is echt geen aanrader voor jongeren,onder de 65 moet je hier zeker niet zijn!daarom zijn wij ook na 4 dagen gegaan terwijl we geboekt hadden voor 9 dagen.[4]
Gereisd met partner in augustus 2010

65+ hotel!

M VAN ROY, 8-8-2010

je eerste indruk is wauw mooi!maar dan,er staan op internet dat er een mooie grote tuin bij zit dat is niet!en zo meer dingen die staan beschreven die er niet zijn.wij zijn 20 en 26 en we ware de enigste jongeren die er waren de gemiddelde leeftijd was echt 65 niks aan!de mensen vroegen zelfs aan ons wat we hier toch deden.de ouderen dragen ze ook op handen maar ons zagen ze niet staan het was echt heel associaal! er staat op de site half pension en s'avonds bij je eten kun je gewoon je eigen drankjes afrekenen a 4 euro voor een colatje.nergens winkels of terasjes.we zijn er ook maar 4 dagen geweest terwijl we er eigenlijk 9 zouden zijn,omdat alles zo tegen viel zijn we dus na 4 dagen al naar huis gegaan.dit hotel is echt geen aanrader!pas als je 65 bent dan kun je je er misschien vermaken.
Gereisd met partner in augustus 2010

Echt sfeer hotel

Joost, 21-7-2010

Het hotel bestaat nu 100 jaar en zit in een 200 jaar oud gebouw. Heel veel sfeer dus. Helaas was het hier en daar soms wel eens te zien dat het oud is (wat sleets).

Het mooiste van het hotel is het dakterras waar je overdag maar zeker ook 's avonds heerlijk kan zitten of liggen met uitzicht over het Comomeer. Echt een heerlijke ervaring.

Helaas kan je er 's avonds niet goed eten. Ze hebben enkel een standaard menu (waarschijnlijk voor de half-pension gasten) en daar moet je het mee doen. Een portie friet voor de kinderen kan bijv. niet terwijl er wel friet bij het eten zit.

Gelukkig zijn er op een paar honderd meter van het hotel was restaurantjes waar je kan eten.

Al met al een leuke plek om een paar dagen te verblijven op doorreis zoals wij deden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

"Super hotel"

Fam Verolme, 29-8-2009

Dit klassieke hotel ligt direct aan het Como meer. Schone kamers, Prima ontbijt, Keuzemenu 4 gangen bij halfpension. Badlakens aanwezig bij zwembad.Heerlijk genieten op dakterras. Een hotel om terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

luxe hotel vooral, voor geschikt voor ouderen

Wendy, 8-7-2009

Groot, statig hotel. Veel oudere Engelse toeristen.

Ontbijt op het dakterras is heerlijk. Diner was oké.

Zelf zou ik hier niet de gehele vakantie blijven, maar op doorreis twee dagen is zeker wel aan te raden. Zelf was ik volgens mij de jongste gast (28).

De boten vertrekken bijna voor de deur, maar verder hebben de omliggende dorpjes niet veel te bieden. Como ligt op ongeveer een half uurtje rijden en is zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2009

Magnifiek hotel

Ruud, Linda en Patrick, 28-5-2009

Ruime goed onderhouden kamers met meerzicht + balkon 4e et, (we hadden zonder balkon geboekt). Grote bedden. Voldioende kastruimte

Iedere dag schone handdoeken en om de twee dagen bedlinnen.

Ca. 3 busladingen per dag vnl. oudere engelse toeristen. Over het algemeen waren deze 's-ochtends weer vroeg weg, dus de drukte in ontbijtzaal op prachtig dakterras !! viel mee.

Het ontbijtbuffet biedt voldoende, koffie echter was niet al te best. Je kon als je wilde aan de bediening zonder problemen om cappuccino vragen.

In de buurt voldoende mogelijkheden om 's avonds een hapje te eten. Bijna voor de deur de boot naar de Belaggio aan de overkant, zeer zeker de moeite waard.Naast hotel een prachtige tuin.

Gereisd met vrienden in april 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Cadenabbia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cadenabbia in Cadenabbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cadenabbia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Cadenabbia scoort een 7.73 uit 10 op basis van 10 reviews.