Hotel Bellevue

Hotel Bellevue
Bellevue

2 reviews over Hotel Bellevue in het Nederlands

GdM, 18-8-2006

Eind juli 2006 met vrouw en twee kinderen daar geweest. Hadden een vier persoonskamer met balkon en zicht op meer. Super mooie locatie, ondanks het verkeer dat over weg vlak voor het hotel voorbij raast. Kinderen hebben fijn gespeeld in zwembad. Mooi restaurant met prima ontbijtbuffet. In de buurt zijn leuke restaurantjes voor s-avonds een papje te eten met zicht op Comomeer. Via internet rechtstreeks geboekt.
Gereisd anders in augustus 2006

Michelle, 10-8-2006

Ik ben vorig jaar zomer in dit hotel geweest. Wij hadden voor relatief weinig geld een week geboekt in dit hotel, dus we wisten dat we niet al te veel moesten verwachten, maar het hotel is toch zeer tegengevallen. Wij kregen een kamer met tuinzicht. Alle kamers met tuinzicht waren buitengewoon sober ingericht, met oud sanitair e.d. De tuin wordt omgeschreven door het hotel als wandelpark, maar is meer een jungle die totaal is dichtgegroeid. De bediening liet ontzettend te wensen over. Wij zijn behoorlijk onbeleefd behandeld. Ook in het dorp Cadenabbia is niets te beleven.

Een voordeel was het ontzettend mooie uizicht vanuit de eetzaal en het geweldige dorpje Bellagio aan de overkant van het meer, te bereiken per boot. Dit heeft de vakantie uiteindelijk helemaal goed gemaakt.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellevue in Cadenabbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bellevue scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.