7,7

• Ligging t.o.v. pistes7,9

4 reviews over Hotel Miramonti Park in het Nederlands

Ideaal hotel voor sportieve vakantie

Aniek, 5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel is een ideale uitvalsbasis voor een sportieve vakantie. In de zomer dichtbij de Stelvio en Gavia voor wielrenners, en voor hikers zijn er veel routes. In de winter dichtbij de piste. Mogelijkheid om je skispullen of fietsen in een afgesloten ruimte te plaatsen. Goed en uitgebreid ontbijt. Kamers zelf zijn wat ouderwets.
Gereisd met partner in juli 2017

Thuis komen

Fam.olivers, 4-8-2015

Heerlijk hotel,langs de doorgaande weg,geen last van verkeer,in het fijne bormio!

Fietskelder aanwezig,restaurant was niet onze smaak,maar in bormio zelf zijn er genoeg leuke plekjes om te eten.de receptionist( guilio) is een geweldige vent,de kelner van de bar( pietro) is eenmalig.we waren hier voor 5 dagen,en elke dag heeft hij ons verwend!

Kamers met balkon,en evt. Met tussendeur,zijn keurig.massage douche en bubbelbad.

Als we weer naar de stelvio gaan,gaan we naar miramonti park!

Gereisd familie in augustus 2015

Bedenkelijke prijs/kwaliteit

., 17-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Qua hotel en restaurant zeker 3 sterren waard, de 4e ster is er louter omwille van de wellness en zwembad bij genomen. Vriendelijk commercieel, commercieel vriendelijk. Niets aan te merken, zoals je mag verwachten. goede inrichtihg, maar de kamer zelf en vooral de badkamer was duidelijk aan een opsmuk toe. Geen erg, mocht ik geen 146 € per nacht betaald hebben voor kamer met ontbijt. oordeel zelf, voor mijn part geld over de balk.
Gereisd alleenreizend in juni 2015

Warm familie hotel

Onno Gerritsen, 23-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

In de zomer periode van mei '12 geweest. Lekker rustig en het was daar laag seizoen. Zeer vriendelijk personeel en het hotel is heel mooi warm ingericht. Onder de begane verdieping is er een spa en sauna gedeelte waar je heerlijk kunt vertoeven. Ondanks dat wij als enige waren (laag seizoen), hebben we heerlijk kunnen ontbijten. Zeer de moeite waard om te gaan!
Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Miramonti Park bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miramonti Park in Bormio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miramonti Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miramonti Park scoort een 7.68 uit 10 op basis van 4 reviews.